Son 3 bölüm!
İnci daha fazla dayanamayıp arabadan çıkma kararı almıştı. Ama önce yanına bir kaç eşya alma kararı almıştı. Arabadan bir tornavida bir de uyku ilacı ve de fener bulmuştu. Onları yanına alıp hemen arabadan çıkmıştı. Konumda yazan eve gitmişti. Eve mutfaktan girmişti. Mutfakta masanın üstünde bir su bardağı duruyordu. Ona ve de o anda kaynamakta olan çaya uyku ilacını koymuştu. Tam gidecekti ki adamların sesini duymuştu. Hemen oradaki masanın altına girdi. Bir adam gelmiş ve diğerlerine sesleniyordu.
'Çay isteyen var mı?'Hemen arkadan cevap gelmişti.
'Herkese getir!'İnci şanslı günündeydi. Adam çayı doldurup gitmişti. İnci masanın altında beklemeye başladı. Ve o sırada pencerede Oya'yı gördü. Oya'nın yanında bir adam vardı. İkisi de esir alınmıştı.
Oya: Bırakın bizi!O sırada yanındaki adam ani bir hareket ile Şebnem'in adamına saldırmıştı. Ve bir anda silah patlamıştı. Şebnem'in diğer adamı onu alnından vurmuştu.
Oya: Hayırr!Oya' yı hemen yukarı çıkarmışlardı. Bir odaya götürmüşlerdi. Oya içeri girdiğinde Merve ile Kerim'i bağlı şekilde bulmuştu. Şebnem de başlarındaydı.
Şebnem: Bizi yalnız bırakın. Aşağıda bekleyin!
Adamlar aşağıya inmişti. Ve gelen adamlar da çay istemişti. Ancak baktığında diğer adamların hepsi uyuyordu.
'Ne oluyor burda?'
İnci hemen arkasında belirmişti. Adamın kafasında vazoyu kırmıştı. Ve de adam bayılmıştı. Ancak yere düşerken kafasını vurmuştu. Adam ölmüştü!
Tam o anda İnci'nin arkasında bir adam belirmişti ve onu yere itmişti.
'Seni pislik!'
İnci yerde bir bıçak bulmuştu. Ayağı ani bir şekilde kalkıp adamın boğazına saplamıştı. İnci hemen Oya'yı götürdükleri odayı aramaya başlamıştı. Ancak o anda bir silah patlamıştı!
5 dakika önce...
Şebnem Oya Keirm ve Merve ile yalnız kalmıştı.
Şebnem: Vaay be! Sizi böyle karşımda çaresizce oturacağınızı beklemezdim.
Oya: Allah senin belanı versin!
Şebnem: Bu belanın sebepi ne, Deniz'in ölmesi mi?
Kerim: Neden Şebnem? Neden?!
Şebnem: Biri sevdiği için kaçış planından vazgeçer öbürü ise bela okur. Aşk her şeyi yaptırıyorum demek ki.
Merve: Anlamaman normal! Sen kendi ellerin ile sevdiğini öldürmüş bir insansın!
Şebnem: Bir kere o konu farklı! Emre bana 100 kere ihanet etmişti. Kusura bakma ama benim de bir gururum var.Kerim o sırada elindeki ipin çözülmesi için uğraşıyordu.
Oya: Sen korkunç bir insansın!
Şebnem: Ben sizin yüzünüzden tüm kardeşlerimi toprağa gömdüm! Özellikle senin yüzünden. Ama vakit intikam vakti! Gözlerinin önünde sevgiline veda edeceksin!Şebnem silahı Kerim'e doğrultmuştu!
Kerim o anda elinin bağını çözmüş ve Şebnem ona doğru yaklaşınca Şebnem'in kendine doğru çekmişti. Ve tam o anda silah patlamıştı.
Merve: Keriiim!
Oya'nın o an dikkatini çeken tek şey yere damlayan kan damlalarıydı...
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocamın Metresi
Mystery / ThrillerKocamın bir metresi mi var?? Her şey aslında bu sorunun cevabını aramak ile başladı. Ancak sonunda olacakların bu kadar can yakacağını kimse bilemezdi.... Full hikaye yayında! 💯 Devam kitabı Kocamın Metresi 2:Kapımdaki Düşman yayında!