James szemszöge ⚫
Gyengéd kezek simogatására ébredek. Mosolyogva a kezekért nyúlok.
-Bébi tudtam, hogy csak rosszat álmodtam. Itt vagy velem.
-Fiam én vagyok.
A szemeim kipattannak és gyorsan felülök az ágyon. Még mindig ingben vagyok és ettől eszembe jut a tegnap este.
-Anya mennyi az idő?
-Majdnem dél van.
-Miért nem ébresztettél fel?! Itt vannak még a többiek?
-Mindenki itt van nyugodj meg!
-Van valami változás? Hívtak a zsaruk?
-Sajnos még nem. Az ilyesmihez idő kell.
-De nincs időnk! Hát nem érted anya? Elisa egy bűnöző fogságában van, aki bármit megtehető vele!
-Tudom fiam de azt is tudom, hogy Elisa nagyon erős és okos lány.
-Miért nem mondta el mire készül? Miért nem avatott be? - beleütök az ágyba.
-A kisfiú miatt, aki ugyanolyan veszélyben van mint ő. Mesélted mennyire közel állnak egymáshoz. Természetes, hogy megakarja védeni.
Csörög a vezetékes telefon én pedig kipattanok az ágyból.
-Halló?
-James McKenna?
-Én vagyok.
-Szeretném ha bejönne és megejtenénk a hivatalos kihallgatást illetve van még pár kérdésünk.
-Rendben azonnal megyek. - gyorsan lerakom a telefont és indulnék de anyám elkapja a karom.
-Zuhanyozz le és vegyél fel tiszta ruhát! Nem hagyhatod el magad ennyire...
Gyorsan lezuhanyoztam és felvettem a legfelső pólómat meg hozzá egy nadrágot. Rohanok le a lépcsőn de megtorpanok mert Tyler is indulni készül.
-Hová mész?
-Behívtak kihallgatásra.
-Engem is. Gyere menjünk együtt.
Tyler bólint és elindulunk az Audimhoz.
A rendőrségen külön - külön hívtak be minket. Először Tylert majd egy fél óra múlva engem.
-Megvárlak itt kint. - mondja Tyler mielőtt bemennék a kihallgatóba.
A nyomozó elmeséltette velem, amit tegnap már elmondtam. Türelmetlenül vártam, hogy végre rátérjünk az újabb fejleményekre.
-Jutottak valamire? - kérdezem.
-Megtaláltuk a barátnője ruháját és cipőjét Seattle külvárosában. Kérem azonosítsa maga is.
KAMU SEDANG MEMBACA
Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]
RomansaA történet Elisa Keller-ről szól aki két barátnőjével éli szingli Los Angelesi életét. Egy nap új vendég érkezik a kávézóba ahol a lány dolgozik és ezután Elisa élete örökre megváltozik. A történetet Elisa és később James szemszögéből ismerhetitek...