Capitolul 8 ~DECIZII~

371 10 1
                                    

Hayley merge cu noi acasa.

Klaus:Alege-ti o camera.
Elijah:Poarta-te frumos cu oaspetii.
Klaus:Hayley du-te sus si alege-ti o camera. Mai bine frate mai mare-spune el cu o voce ironica.
Elijah:Niklaus, nu incerc sa te educ. .
Klaus:Oricum ar fii prea tarziu. Bei ceva?

Iar Klaus toarna doua pahare de whisky. Stau pe canapea si il privesc privesc pe Klaus, iar Klaus pe mine nimeni nu spune nimic. Ma ridic si ies pe veranda.
Ma asez pe podeaua din lemn si ma uit la stele...
Aud cum usa casei de deschide, ma asteptam sa fie Klaus, dar nu... era Hayley.

Hayley:Jessica, nu?!
Jessica:Da.-ma uit la ea si ii zambesc-
Hayley:Esti iubita lui?
Jessica:Intr-un fel... Da
Hayley:Imi pare rau, o sa intrbi de ce, pentru tot, nu stiam ca el te are pe tine, stiam doar ca...
Jessica:E suficien Hayley, nu te scuza, nu vreau sa dau vina pe nimeni.
Hayley:Simt ca pot avea incredere in tine.
Jessica:Chiar poti.
Hayley:Cand am aflat ca sunt insarcinata am vrut sa avortez.
Jessica:Ce ai vrut sa faci? Doamne sa nu mai spui asta. Mai ales sa nu te auda Klaus.
Haley se ridica si intra in casa, dintr-o data aud o bufnitura puternica, si intru repede in casa.
Klaus prinse-se de gat pe Hayley, eu si Rebekah am reactionat imediat.

Rebekah:E insarcinata ce faci?
Klaus:Intreab-o pe ea.
Jessica:AJUNGE!
Klaus:Nimeni si nimic nu iti da dreptul sa iei o decizie singura asupra copilului meu!
Hayley:Acum e copilul tau?
Klaus:Voi avea nevoie de un mostenitor!
Jessica:Certati-va in continuare, eu am obosit.-spun si trec printre ei-
Klaus se uita la Hayley si vine dupa mine in camera.

Jessica:Perfect! Daca tot ai venit, sa discutam!
Klaus:Discutam despre ce vrei tu.
Jessica:Te ajut cu Marcel... dar dupa vreau sa plec in Mystic Falls.
Klaus:Mergem oriunde vrei tu.
Jessica:Singura. Vreau sa stau singura
Klaus:Simgura sau cu Stefan.
Jessica:Glumesti? Tu esti ala care a lasat insarcinata o fata.... nu eu.... si Stefan e doar prietenul meu. Dar intelege notiunea de SINGUR!

Ma duc in baie sa ma schimb in pijama.

Klaus:Si cat vrei sa pleci?
Jessica:Cat am nevoie...
Klaus:Te-am ranit... din nou.
Jessica:Nu vorbim Klaus.
Klaus:Nicidata nu am fost separati la modul ala...
Jessica:Stiu, mereu am fost in spatele tau. Lasa asta cum facem cu Marcel?
Klaus:Las-o in seama mea.
Jessica:Sa inteleg ca nu vrei ajutorul meu?
Klaus:Nu, nu vreau sa patesti ceva.

Dimineata.

Elijah:La masa toata lumea.
Klaus:La ora asta sa mananci tu. -Striga Klaus din camera apoi ma ia in brate- De s-o potolii vreodata batranul asta.
Jessica:Toti suntem batrani. E ora 8:00.
Klaus:8???-spune el indignat-

Il conving pana la urma sa se dea jos din pat ca sa cobaram la micul dejun.

Elijah:Cafea, Niklaus?
Klaus:Toarna!
Rebekah:Elijah... e ora 8 de ce ne-ai trezit la ora asta.
Elijah:Avem multa treaba astazi.
Klaus:Avem dar nu de la 8.... batranule...
Elijah ii zambeste ironic.

Dupa ce luam micul dejun de pregatim sa ne punem planul in aplicare. Eu si Rebekah mergem la vrajitoare iar Klaus sa se intalneasca cu Marcel pentru a-i castiga increderea.

Eu si Rebekah ne intalnim cu Sophie la magazinul de voodo a Monicai, una din vrajitoare.

Punem la cale un plan impreuna cu Sophie. Monica v-a face o vraja puternica asupra lui Marcel iar noi il vom salva, asa castigandu-i increderea lui Marcel.

Mergem spre casa in masina.

Rebekah:Esti prea tare. Sunt sora ta si stiu ca te doare.
Jessica:Nu ma doare Beks...
Rebekah:Eu sunt, nu sunt un strain.
Jessica:Copilul asta il poate schimba. Eu vad binele Rebekah... incearca sa il vezi si tu-ma uit la ea si ii fac cu ochiul-
Rebekah:Binele... binele pe care doar tu l-ai vazut.
Jessica:Asta chiar e un bine-spun razand-
Rebekah:Ce a facut el sa te merite?
Jessica:am avut si am scopul meu in viata lui Beks...

Era seara, am luat cina toti.
Klaus si Elijah stateau in capetele mesei. Eu eram in partea dreapta a lui Klaus iar Hayley fix in fata mea, iar Rebekah langa mine. Tensiunea se simtea in aer.  Dupa ce termin de mancat ma scuz frumos de la masa si plec sa ma plimb singura prin livada.
Merg ce merg si dintr-o data ochii imi sunt inundati de lacrimi si rabufnesc, ma asez sub un copac si il sun pe Stefan.

Stefan:Hei Jess, scuze dar momentan am....
Jessica:Stefan....-si incep sa plang mai tare-
Stefan:Jessica... ce s-a intamplat? Jess, raspunde.
Jessica:Am.obosit foarte tare Stefan, nu mai pot sa fac fata, nu mai pot sa fiu tare, ori imi opresc umanitatea ori iau o pauza plec departe de Klaus de Mikaelsoni de toti-spun plangand-
Stefan:Jessica si tu esti Mikaelson.... vino aici, in Mystic Falls stai cu mine, nu e nevoie sa iti opresti umanitatea, mai stii ce mi-ai zis sa lupt si sa trec peste orice obstacol chiar daca acela e Klaus? Si tu trebie sa faci acelasi lucru.M-ai auzit? Hai vino aici, stai cat ai nevoie. Linisteste-te.
Jessica:De ce esti asa de bun cu mine? Ti-am adus numai probleme.
Stefan:Jessica, tu ai vrut doar sa rezolvi problemele.
Jessica:Ma bucur ca existi.
Stefan:Sunt de aceeasi parere, ma bucur ca existi. Te astept in Mystic Falls.
Jessica:Ne vedem.

In Mystic Falls:

Elena:Cu cine vorbeai?
Stefan:Jessica, nu e ok.
Elena:De ce? A patit ceva-spune Elena ingrijorata-
Caroline:Scuzati-ma ca va intrerup... dar Bonnie si Damon?
Stefan:Caut de zile intregi! Nu am gasit nicio vraja.
Caroline:Avem nevoie de cineva...care sa cunoasca.
Elena:Ce ziceti de Jessica? Are 1000 de ani sigur stie ceva ce ne poate ajuta.
Stefan:Jessica trebuie sa vina zilele aste in Mystic Falls dar zicea ca e obosita nu cred ca ne poate ajuta.
Caroline:Merita sa incercam.
Stefan:Sau Ric! Ric si Jo. Jo e vrajitoare sigur ne poate ajuta.......

Cei 3 se intalnesc cu Ric si Jo sa discute despre problema lor.

Ric:Ce s-a intamplat?
Stefan:Bonnie si Damon credem ca au fost prinsi intr-o alta dimensiune atunci cand Bonnie l-a readus la viata pe Jerremy.
Jo:Alta dimensiune?
Stefan:Crezi ca ne poti ajuta?

Va urma..........

Immortal Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum