46.rész

207 21 1
                                    

[Másnap reggel]

A fejem Zayn vállán volt, aki fejét hátrahajtva aludt. A haja kócos volt, mellkasa egyenletesen mozgott. Mosolyogva néztem, majd úgy döntöttem, elmegyek öltözni. Bementem a fürdőszobába. Lábaimat egy rövidnadrágba bújtattam, majd felvettem egy pólót. Miután ezzel végeztem, átmentem a fiúkhoz.
-Jó reggelt-szóltam, de ők válaszra sem méltattak.
-Most mi bajotok van?-kérdeztem értetlenül, de még mindig nem válaszoltak. Flegmán megvontam a vállam, majd elindultam vissza a szobába. Hirtelen egy hatalmas fejfájás kerített hatalmába. A gyomrom liftezett, hányingerem lett. Mély levegőt vettem, majd rohantam a fürdőbe. Letérdeltem a wc elé, és felkészültem lelkiekben a legrosszabbra. Pár perc múlva a nevemet hallottam.
-Itt vagyok-szóltam, s reméltem, hogy a csukott ajtón áthallatszik.
-Jól vagy?-nyitott be Zayn.
Válasz helyett csak megráztam a fejem, majd Zayn odaguggolt mellém.
-Hívjak valakit?-kérdezte aggódva.
Alig láthatóan bólintottam, a fiú pedig kiment a helységből. Pár pillanat múlva Louissal tért vissza.
-Sophie, baj van?-kérdezte, de erre nem válaszoltam, csak ránéztem. A nézésemből rájött, így feltett kérdéseket, mint pl. „Mennyire van hányingered?", „Mennyi ideje tart?", stb.
-Várjatok, most jobban vagyok-emeltem fel a fejem.
-Biztos megvagy?-kérdezte Louis aggódó tekintettel.
-Aha-mosolyodtam el, majd felálltam.
Zayn és Louis kétkedve méregettek, de nem foglalkoztam velük. Csak álltam, mikor Louis újra megkérdezte.
-Jól vagy?-kérdezte a szemembe nézve.
-Oké, mégsem-rogytam le, mire Zayn ijedten segített.
-Louis, hívj valakit!-utasította Zayn a fiút, aki rögtön a füléhez emelte a telefonját.

Érzések Közt {One Direction ff.}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang