✞𝐍𝐞𝐰 𝐣𝐨𝐛✞

36 4 2
                                    

Hava aydınlıktı, bu sayede genç çocuk etrafı daha rahat izleyebilirdi, fakat hâlâ ne yapması gerektiğinden emin değildi. Daha önceden Dünya ile ilgili çoğu şeyi araştırmıştı bu sayede az çok bir şeyler biliyordu, ama bu bilgiler onun burada kalması için yeterli değildi.

Genç çocuk düşünceli bir şekilde ilerlediğinde aklına gelen fikir ile hemen olduğu yerde duraksadı.

O bir yerde çalışarak para kazanabilirdi! Böylece artık Dünya'da çok rahat bir şekilde yaşayıp sorun çekmezdi. Bu fikrinin mantıklı olduğuna karar verdikten sonra gözüne kestirdiği bir dükkanın önünde durdu, fakat ne söyleyecekti?

Genç çocuk tam düşüncelere dalmışken bir anda önüne gelen adam ile düşüncelerinden kopmuştu.

"Bir sorun mu var genç evlat?"

Adamın üzerinde aşçı olduğunu düşündüğü (?) bir önlük vardı, belkide bu dükkanda çalışıyodu.

"Aslında ben bir iş arıyordum ve eğer sizin için uygunsa sizinle çalışmak istiyorum!"

Genç çocuk söylediği şeylerde o kadar istekliydi ki adam bile bunu fark etmişti.
Adam ona gülümseyerek baktıktan sonra;

"Bu çok iyi olur zaten uzun bir süredir eleman eksikliğimiz vardı... Bu arada yemek yapmakta iyi misindir?"

Genç çocuk adama mahcup bir şekilde baktıktan sonra;

"Aslında yemek yapmakta iyi değilimdir fakat bulaşıkları yıkayabilir, yerleri silebilir ve garsonluk yapabilirim."

Adam, genç çocuğun ne kadar istekli olduğunu fark etmişti, zaten eleman eksikliği çok sorun yarattığı için başka bir seçeneği de yoktu.

"O zaman kabul edildin, yarın gel ve sana yapman gereken şeyleri göstereyim. Bu arada adın nedir?"

Genç çocuk bu olay üzerine çok mutlu olmuştu, sevinçle genç adamın yüzüne bakıp gülümsüyordu, ve o sırada bunları söyledi;

"Adım 𝘿𝙤𝙣𝙜 𝙎𝙞𝙘𝙝𝙚𝙣𝙜."

_______________________________

Uzun bir süre sonra geri döndüm. (Yehuuu) Kitaba gelen ilgi gerçekten beni çok memnun etti, ilgi ile okuyan herkese çok teşekkür ederim. Aklıma kitap ile ilgili çok fikir gelmiyor ama elimden geldiğince yazacağım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✞𝑬𝒙𝒊𝒍𝒆✞/𝕎𝕚𝕟𝕨𝕚𝕟/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin