46. kapitola | Kdo se ráno nestydí, ten se večer nebavil

655 88 115
                                    

/25.12. 1977/

Nejoblíbenější ráno všech dětí, které dostávali vánoční dárky ráno pětadvacátého. Stefani Scamanderová měla toto ráno zafixované jako to ráno, kde se celá rodina sešla u vánočního stromečku v huňatých a teploučkých pyžamech s horkou čokoládou a všichni si rozbalovali vánoční dárky, které dostali od Otce Vánoc.

V tu chvíli si těhotná hnědovláska uvědomila, že tohle je první Vánoce bez jejího bratra Andrewa. Poslední dobou měla tolik starostí, že na tohle dočista zapomněla, ale teď zpětně se za to styděla. Moc dobře si uvědomovala, že takové Vánoce jsou sami od sebe depresivní, ale vzhledem k tomu, že je netráví se svou rodinou je činí opravdu smutnými.

Poté si ale znovu připomněla večeři celé její rodiny ve Whitby a hned jí přešla chuť na rodinnou idylku s Helene a Kevinem Scamanderovými, která se ukázala býti lží. Pohladila se po svém bříšku a sama od sebe k němu začala mluvit.

,,Podívej se, kam jsme to dopracovali," odfrkla si odlehčeně a přitiskla svou ruku pevně na svou kůži. ,,Tvůj strejda je zavražděný. Babička s dědou tě nechtějí ani vidět. Tvůj táta lomeno kmotr je podělaný děvkař. A tvoje máma je zatracená dědička Mrzimoru, která ovšem s tímhle nechce mít nic společného. Měla bych udělat správnou věc, že? To se ode mne očekává. Ale copak nemohu být sobecká, když se jedná o tvoje dobro? Miluji svého bratra - tvého strýce - z celého mého srdce, ale svým protismrtijedským přístupem, který říkal velmi otevřeně si vysloužil svoji smrt."

,,To je dojemné, ty mluvíš s mimi Remiusem," zavtipkovala Ava Abbotová, která v závěsu měla Irene, která se právě dostala z Komnaty nejvyšší potřeby, kde strávila svou první noc s Remusem.

,,Remius?" pozvedla nechápavě obočí Stefani a posadila se za své horizontální polohy.

,,Remus a Sirius," pokrčila jasně rameny. ,,Vzhledem k tomu, že nevíme, čí to dítě ještě bude."

,,Aha, vtipné," poznamenala ironicky dívka. ,,A řeknete mi, dámy, kde jste vy dvě nocovali?"

,,No, řekněme, že Peter ví o takovém zajímavém místě na hradě, o kterém ví jen Pobertové," ujmula se vysvětlování Ava, což Irene patřičně ocenila, protože si sama musela v hlavě srovnat, jakou výmluvu použije. Nemohla Stefani říct, že se vyspala s Remusem. Vlastně o tom nemluvila ani s ním, o jejich postupu dál. ,,Jo, měli jsme sex, ale bylo to jiné než před tím. Ležela jsem mu celou noc v náručí a povídali jsme si o ničem a o všem."

,,Wow, gratulace," poblahopřála hnědovláska své nejlepší kamarádce k novému vztahu. ,,A co ty, Irene? Kdopak ubytoval tebe?"

,,Vlastně jsem skončila na pokoji s jedním kamarádem z Astronomie," zalhala Američanka. ,,Upřímně jsem více než vděčná, že mě bezpečně dopravil na svůj pokoj, protože jsem byla opravdu na mol."

,,Vypadáš nějak sklesle," povšimla si rudovláska, ale nenechala ji samým nadšením domluvit. ,,Ale to se rychle změní! Ti povídám! Teďko musíme do mezikolejní společenské místnosti, domluvila jsem se s Peterem, že Vánoce oslavíme společně tam. Skoro jako rodina."

,,No, trochu se bojím setkání se Siriusem," připustila Stefani a obě dívky se na ní nechápavě dívali. ,,Tobě to Peter neřekl? Jak se Sirius vyspal s Larissou Anderovou?"

,,To je idiot," ulevila si zrzka a zakroutila soudivě hlavou.

,,Kdy?" zajímalo špinavě blonďatou dívku.

,,Tu noc, kdy jsme se vrátily z Whitby," odpověděla jí. ,,Chápeš, že jsem tři dny pryč z Bradavic a ten člověk se prostě nedokáže udržet. Jak někomu takovému mohu ještě někdy věřit?"

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat