14.05.2017
Jungkook
Yine bir akşam yatağa yatmak için hazırlanıyordum. Pencerenin önüne geçip o eşsiz ay ışığını izliyordum. Bence bu dünyadaki en güzel ışık ay ışığıydı. Yada belkide yanılıyordum.Perdeleri camı kapatmayacak şekilde açtım ve yatağa girmek için peluşlu terliklerimi çıkardım.
Yorganın altına girip tam karşımdaki olan pencereden ayı izlemeye başladım. Şuan nedense aynı filimlerdeki ay ışığının altında yatan insanlar gibi hissediyordum. Yüzüme çarpan ay ışığıyla keyfim dahada bir yerine geliyordu. Yavaşça göz kapaklarımı kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ay ışığının altında bir uçurum kenarı gibi bir yerin tam kenarında oturuyordum. Bu eşsiz manzara bir harikaydı! Yüzüme vuran ay ışığıyla gözlerimi kapattım ve biraz bu güzel yerin tadını tattım.
Tam gözlerimi açacakken arkadan bir sesin gelmesiyle ışık hızıyla o tarafa kafamı yönelttim. Karanlık olduğundan pek kavrayamıyordum ne olduğunu yavaşça dikkatli bir şekilde ayağa kalkıp ses gelen yöne doğru yürümeye başladım. Her adım atışımda daha da bi heyecanlanıyordum.
Gittikçe belirginleşen elle duraksadım. Sanırım bir insandı ve tamda karşımda öylece duruyordu. Aramızda hemen hemen 1 metre vardı ve onun her tarafı karanlıktı. Tek ellerini görebiliyordum. Ve yüzük taktığına göre kız olabilirdi. Karşımdakı kız 1 adım atıp yüzünü ay ışığına teslim etti. Yüzü parlıyordu ve ben bir şey göremiyordum.
Bir adım daha yaklaştım ve yüzünü görebildim. Küçük burunlu dudakları yüzüne oranla biraz daha büyük gözleri ise bize göre (yani Korelilere göre ) büyük ve yuvarlaktı. Gözleri kahverenginin en koyu hali ve boyu yaklaşık 1.60 'lardaydı. İkimiz birbirimize odaklanmış öylece bakıyorduk. Sonra birden ağzını aralayıp konuşmaya başladı.
"Beni bul "
Diyebilmişti. Ne yani onu bulmamı mı istiyordu . Sonra tekrar ağzını aralayıp bu sefer de
"Lütfen beni ara ve bul"
Sadece ona odaklanmış hiç bir şey diyemiyordum. Bence çokta haklıydım böyle bir güzel kızın karşısında dilim tutulmuşçasına konuşamıyordum. Ona bir adım daha yaklaştım.
"Yardım et ..... Kurtar beni"
Merakla gözlerine bakıyordum. Deli gibi merak ediyordum. Anlık gelen cesaretle ağzıma açabildim.
"Neden"
Yazardan
Kız biraz duraksamış ve gözünden bir damla göz yaşı akıverdi. Ay ışığının tamda onun yüzünü aydınlatmasıyla göz yaşı inci gibi parıldayarak yanağından aşağıya süzülmüştü. Kız bir adım daha atıp aralarındaki mesafeyi kapattı. Genç oğlanın ellerini yavaş ve incitmeyecek bir şekilde tuttu.
Genç oğlan kız onun ellerini tutunca daha önceden hiç hissetmediği gibi farklı duygu hissetmişti. Kız tam dibine girip gen oğlanın gözlerine bakmaya başladı yaşlı gözleriyle. Ağzını aralayıp konuştu.
"Çünkü bana senden başka kimse yardım edemez"
Neredeyse 2 aydır bu hikayeyi kurguluyordum ve yazmaya karar verdim. Inşallah severek okursunuz çünkü severek okuyabileceğiniz bir hikaye bence. Sizleri seviyorum.>3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓕𝓔𝓔𝓛 𝓜𝓨 𝓓𝓡𝓔𝓐𝓜/~𝓙.𝓙𝓚
FanfictionSadece oy vermek için girenler şimdiden gidebilirler. Ben sadece gerçekten kitabımı severek okuyanlar için yazıyorum boş boş oy almak için değil.