47.rész

206 22 0
                                    


*Harry szemszöge*

Hirtelen megcsörrent a telefonom. Unottan odasétáltam, majd megnéztem, ki hív, aztán felvettem.
-Igen Louis?-kérdeztem unottan.
-Sophie rosszul van-mondta, mire felszaladt a szemöldököm.
-Tényleg?-lettem bizonytalan.
-Igen! Gyere már vissza!-szólt a telefonba.
-De most nem tudok..-motyogtam idegesen.
-Harry, gyere ide azonnal!!-kiabált Louis úgy, ahogy még nem hallottam.
-Megyek, de minimum fél óra-nyomtam rá a telefont.
Egy óra múlva rohantam fel a hotel lépcsőjén. Lélekszakadva estem be a szoba ajtaján, ahol Louis azonnal megragadta a karom.
-Hol van Sophie?-kérdeztem aggódva.
-A fürdőben-felelte flegmán.
Mikor odaértünk, Sophie a padlón ült, és az arcán látszott, hogy nagyon szarul van. Lassan lépkedve odamentem hozzá, majd leguggoltam mellé.
-Sophie, jól vagy?-kérdeztem.
-Úgy nézek ki?-kérdezte összehúzott szemmel.
-Most miért vagy bunkó?-kérdeztem értetlenül.
-Szerinted nekem hogy esik, hogy elvileg még a barátom vagy, erre egy kamu hír miatt elmész egy kibaszott szó nélkül?-nézett rám dühösen.
-És szerinted nekem hogy esik, hogy elvileg még a barátnőm vagy, erre megcsókolod Zayn-t?-bámultam rá idegesen.
-Most azért jöttél ide, hogy veszekedj velem?-hitetlenkedett.
-Fejezzétek már be!-szólt bele Louis, aki Zaynnel együtt végignézte a párbeszédet.
-Hívd fel anyukád, hátha tud segíteni-tanácsoltam a lánynak, aki feltápászkodott, majd segítettem neki átmenni a szobába. Leült az ágyra, majd Skypeon felhívta az előbb említett személyt. [...]
-Mondd, hogy nem vagyok terhes-motyogta a laptop előtt ülve. Mi öten (közben Niall és Liam is becsatlakozott) a szoba másik végében foglaltunk helyet, és feszülten vártuk a választ.
-Nem vagy terhes, csak egy szimpla betegség. Szedj be valami gyógyszert, attól pár nap és viszlát betegség. Ha kell segítség, csak hívj-szólt az anyukája.
-Rendben. Szia anya-mosolygott a lány, majd befejezték a hívást.

Érzések Közt {One Direction ff.}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz