Herkese selaam, dün söz verdiğim gibi 27 voteu aştığımız için bölümü atıyorum, ama okunmalarımız biraz daha çok olsun istiyorum, yine bana vote ve yorumlarınızla destek olursanız çok sevinirimm☄☄
Bu bölüm yine bombaaa, ve şimdiden söylüyorum natalieye aşırı gıcık olacaksınıız, başlayalımm☄☄
----------------
"Aa... barıştı dimi? İyi misin bi şey oldu mu? Çok özür dilerim biraz hızlı gidiyodum sanırım"
"İyiyim iyiyim, bi şey olmadı. Sen napıyosun burda?"
"Ben, İstanbulu keşfe çıktım, tabii bi günde bitecek gibi değil ama bi yerinden başlamak lazım. Sen?"
"Evim burda (parmağıyla apartmanı gösterdi) şurası."
"Evin galata kulesini mi görüyo, ne güzelmiş."
"Ee sen nerde kalıyosun, eğer ev arıyosan yardımcı olabilirim sana."
"Yok ben kampüste kalıyorum şimdilik memnunum."
"Ne güzel. Şey... vaktin varsa şurda güzel bi kafe var, istersen bi kahve içebiliriz."
O sırada telefon çalmaya başladı. "Pardon barış buna bakmam lazım"
Nisa telefonu açaeken biraz uzaklaştı. Vücut dilinden telefondakiyle kavga ettiği anlaşılıyordu. Teledonu kapatıp barışın yanına döndü.
Barış: İyi misin? Yüzün düştü sanki?
"İyiyim, ben gitsem iyi olucak, sen bana bi şey mi demiştin telefondan önce?"
"Ben... yoo yok bi şey demedim. Sonra görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz." Nisa bisikletine binip uzaklaştı. Barış da evine girdi, salak kafam dedi içinden, bi de kıza kahve teklif etmişti, niye böyle bi şey yapmıştı ki, reddedilmişti resmen rezil olmuştu.
Duşunu alıp çıktıktan sonra telefonuna uzandı. "Hayır barış hayır, yapma" Ama kendine karşı koyamadı ve google arama çubuğuna Nisa Bölükbaşı yazdı. (Stalkkk timee)
O sırada nisa kampüse gelmişti. Tam eve girecekken yan evden ezgi cama çıktı "nisaa burdayız gelsene"
Nisa o tarafa yöneldi. Ece kapıyı açtı "iyi misin noldu sana"
"Bisikletle istanbulu turladım, çok yorgunum. Bi de erkek arkadaşımla tartıştım tabi."
Ece nisaya sarıldı "yaa gel anlat hemen."
Ezgi seslendi "ben kahveleri yapıyoruum, bol köpüklü Türk kahvesi hepimize"
Koltuğa oturdum.
Ece: ee anlatsana noldu
Nisa: her zamanki martin, sürakli sıkboğaz, nerdesin napıyosun ara mesaj at niye yazmıyosun, kimlesin... boğuldum.
Ece: uzak mesafe böyle işte bebeğim. Benim de ilk geldiğimde bi erkek arkadaşım vardı, izmirdeydi biz izmir istanbul yapamadık düşün, çekyadan çok zor.
Nisa ofladı. "Asıl size başka bi şey anlatıcam. -o sırada ezgi kahveleri kızlara verdi- hani şu şey vardı ya neydi adı bana dik dik bakan kız"
"Natalie mi"
"Evet evet o. Bugün gölde otururken yanıma geldi. Barıştan uzak dur bilmemne falan dedi. Tersleştik biraz."
Ece: off salak kız ya barışla sevgili olduğunu zannediyo. Dedikoduları sana anlatmak farz oldu artık. Bak şimdi bu kız iki yıldır barışın peşinde koşuyo ama barış asla yüz vermiyo, hatta bi kaç tane barışın hoşlandığı kız oldu, hepsini korkutup kaçırdı. Ama barış buna hiiç pas vermedi. Neyse her yıl sezon başı kaynaşma partisi olur ve tüm takımlar orda olur, bu yıl da olucak bi hafta sonra. Orda müzik dans derken barış alkolü fazla kaçırmış, sonrs tek başına partiden ayrıldı. Ama natalie durur mu takılmış bunun peşine ertesi gün natalie barışın yatakta uyurken fotoğrafını paylaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
AcakAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.