Ben geldim uzun zaman oldu biliyorum bu kadar geç geldiği için özür dilerim sizden evet neyse çok uzatmayalım....
Ne aşkım mı dedi o
Sevgililer işte
Defol git iç ses
Nasıl ya sevgilisi olamaz dimi? Peki benim niye kalbim acıdı? Gözlerim doldu Doğan'a baktım. Karşısındaki sürtüğe şaşırarak bakıyordu.
€=Ece senin burada ne işin var?
Demek adı Ece gerçekten sevgililer galiba hemen içeriye girdim. Odaya çıktım kapıyı kilitledim elbisemi giydim. Doğan kapıya vuruyordu. Saçımı at kuyruğu yaptım gözümden bir kaç damla düştü. Hayır ağlamıyorum ben bu kadar kısa sürede aşık olamam.
€=Aşkın güzelim aç hadi kapıyı konuşalım.
Kapıyı açtım yanından geçiyordum ki kolumdan tuttu.
+ Bırak kolumu
€ Aşkın bak beni Bi dinle
+ Doğan bana hesap vermek zorunda değilsin ben senin hiçbir şeyin değilim.
Bunları söylerken kalbim acıdı ben Doğan'ı sevemem
Neden sen lez misin?
Siktir git iç ses
€ Zorundayım çünkü ben seni seviyorum. Sen benim herşeyimsin ayrıca bu kıyafetle hiçbir yere gidemezsin.
Ben olduğum yere çivilendim demek beni seviyordu ama daha tanışalı iki gün oldu iki günde nasıl beni sevdi?
+ Tanışalı iki gün oldu nasıl?
€Hayır güzelim ben seni 3 yıldır tanıyorum sen beni 2 gün önce gördün.
Ne oha 3 yıl mı nasıl ya? 3 yıldır peşimde olan doğandı o zaman
Tutunmak için bir yer aradım ama yoktu. Gözlerim kapandı en son hissettiğim belime sarılan bir çift kol ve duyduğum sözler
€ Merak etme meleğim en kısa zamanda benim olucaksın.
Kendimi karanlığa bıraktım.
Gözlerimi başımın zonklamasıyla açtım. Doğan yatağın kenarında oturuyordu. Elimi tutuyordu
€ Uyandın.
+ Evet çok kötü bir kabus gördüm.
€ Ne gördün güzelim
Açelya da yanıma geldi.
+ Kanka şimdi biz salonda otururken zil çaldı biz doğanla açmaya gittik sonra kapıda bir sürtük vardı. Sonra sürtük Doğan'a aşkım dedi ben yukarı çıktım kapıyı kilitledim. Sonra elbisemi üzerime giydim Doğan kapıya vurdu "Güzelim aç kapıyı" dedi sonra ben saçımı yaptım kapıyı açıp dışarıya çıktım. Doğan kolumdan tuttu "beni dinle" dedi bende "doğan bana açıklama yapmak zorunda değilsin ben senin hiçbir şeyin değilim" dedim sonra Doğan "zorundayım çünkü ben seni seviyorum sen benim herşeyimsin." dedi. Sonra bende sordum"tanışalı iki gün oldu nasıl diye "oda hayır güzelim ben seni 3 yıldır tanıyorum sen beni 2 gündür tanıyorsun" dedi ve ben uyandım.Açelyaya baktığımda ciddiydi doğan elimi sıkıyordu. Akgün açelyanın elini tutuyordu. Bunlar gerçekti ve ben o yüzden bayıldım. Hemen elimi doğanın elinden çektim.
+NE YANİ HEPSİ GERÇEK Mİ?
Hiçbiri cevap vermedi.
+BİŞEY SÖYLEYİN. Tamam çıkın odadan.
Açelya ve Akgün dışarıya çıktı. Doğan'a baktığımda bana bakıyordu gözlerimi kaçırdım. Doğan hariç her yere baktım.
€ Güzelim açıklamama izin ver
+ Sen o yüzden bana karışıyordun dimi emirle de o yüzden konuşmama izin vermedin.
€ EVET ÇÜNKÜ O EMİR PİÇİ SENİ SEVİYORDU.
+Bana bağırma, evet belki seviyordu. Ama senin bana karışmaya hakkın yok belki de ben de onu seviyorum SANANEE
€Aşkın seni seviyorum diyorum nesini anlamıyorsun?
+ Doğan ben seni sevmiyorum
€ Evet biliyorum oda yakında olucak
+ Olmıcak ve beni 3 yıldır takip eden sendin dimi
€ Evet bendim
+Doğan ben seni sevmicem.
Ayağa kalktım kalktığım gibi başım döndü Doğan hemen belimden tuttu. Şuan dudaklarımız arasında bir kaç santim vardı. Doğan dudaklarıma bakıyordu bende onunkine baktım ama olmaz ilk öpücüğümü sevmediğim birine vermem. Hemen doğruldum Açelya ve Akgün içeri geldi.
+Açelya sen biliyor muydun?
- Neyi Aşkın?
+Beni 3 yıldır takip ettiğini...
-şey...... Aşkın benEvet arkadaşlar bölümün sonuna geldik yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Sizleri seviyorum görüşmek dileğiyle ve artık bölümlerin gelmesi bu kadar uzun sürmez.
Hoşcakalın 👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAN'IN AŞKI
ChickLitDoğan: Sonunda beraberiz ha güzelim? Aşkın: Evet ne yaptın ettin beni kendine aşık ettin. :) Doğan: Ben sana demistim en kısa sürede benim olacaksın meleğim diye. Süre biraz uzadı tabi ama olsun. Aşkın: Evet :)) Bu Doğan'ın Aşkın'a süren aşkını anla...