-Pe cine aveai tu crush, iubire..? Pune acctent pe apelativul folosit si isi incruciseaza mainile.
-E o veche prietena, nici nu stiu ce ma atrase la ea in trecut, iubita. Spun si dau sa o sarut dar se retrage si iese pe balcon.
Merg dupa ea cu pasi repezi, pare a fi extrem de supărată pe mine. Trebuie sa-i explic totul, sa nu fi inteles gresit ca o plac si acum sau mai stiu eu ce. Ma apropii si o iau usor in brate prin spate, o sarut pe umeri, ma indrept spre gat apoi cand dau sa ne unesc buzele face un pas si iese din "stransoarea" mea.
-Iubita mea, pe tine te iubesc. Ana nu inseamna nimic, cândva insemna. N-o sa ma vad cu ea pentru ca ne luam o mini vacanta din seara asta, weekend-ul ăsta. Sunt doar a ta. Te iubesc enorm, haide incoace la mine in brate.
Spun si o trag usor spre mine, imi incolacesc mainile in jurul taliei ei, o sarut pe frunte, apoi ea isi pune bratele in jurul gatului meu si isi coboara privirea spre buzele mele dar ezita.Observ si imi lipesc buzele de ale ei instantaneu, sarutul devine pasional si plin de dorinta, usor salbatic, ea plimbandu-si mainile prin parul meu, tragand usor din cand in cand adancind sarutul. Imi face semn sa mergem in pat, chicotesc si o iau pe sus ducand-o in dormitor.
-Hai puiule, ia-ti ce iti trebuie pentru calatorie, iti jur ca o sa ne distram. Spun si o sarut scurt, ea adanceste sarutul iarasi si ma musca de buza de jos.
-Dar eu te vreau acum, baby. Spune si imi face semn cu ochiul.
-In regula, treci in pat sa intru in tine. Folosesc un ton autoritar si ii ranjesc pervers.
Ajungem in pat dupa ce ne-am sarutat lung, apasat, pasional, ii desfac usor sutienul si incep sa-i musc sfarcurile incetisor coborand o mana spre feminitatea ei, fac miscari rapide si adanci de du-te - vino, in acelasi timp sarutand-o pe gat, ii las mici semne si cobor cu limba facand trasee de la gat pana la feminitatea fierbinte ce ma dorea asa rau s-o alint cu limba.
Gemea, respiratia ii era sacadata, rapida.
Awh, ce mult imi place s-o aud, s-o duc pe culmile placerii. Ne-am dus uns pe alta in extaz de cateva ori apoi ne-am pregatit de calatorie.Va multumesc pentru cei peste 4000 de ochisori. Promit ca o sa postez mai des. Am avut cateva chestii de rezolvat dar m-am intors in forta.
Multumesc iubita mea, pentru faptul ca (,) crezi in mine, ca esti aici, ca ai grija de mine, ca nu ma lasi sa cad, ca in momentele mele mai putin bune esti aici sa-mi ridici moralul. Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat. Te iubesc extrem de mult, @SanzianaOlariu. ❤🥰😇
CITEȘTI
☆Plăcere la superlativ☆ +18♡
RomanceMelissa si viata ei complicata. Dubla ei personalitate o face sa aiba o relatie la distanta printr-un site de socializare, cu o alta fata. Sentimentele lor fiind amplificate de perversitate. Dar situația se schimba de careva ori, ea indragostindu-se...