Buna sunt Elena pe scurt Ela de profesie informatician si orator am 27 de ani si lucrez într-o multinațională, am un iubit Vlad 28 de ani instructor de fitness sau antrenor personal asa l-am cunoscut acum 2 ani.
Concediu
E marți si ar fi prima zi de concediu la Mamaia într-un apartament de 4 stele iar eu sunt imobilizata in pat de una din jucăriile lui Vlad .Ieri când ne-am cazat într-un moment de mare dragoste Vlad a spus sa încercăm patul si pana sa ma dezmeticesc m-am trezit folosit si abandonata in pat imobilizata de una din jucăriile lui erotice .Noaptea am petrecut-o singura in pat iar el petrecând te miri pe unde .Cele 10 zile de concediu se anunță plictisitoare .Dar ma așteptam la asta din partea lui.
-Te -ai trezit iubita ,uite ți-am adus cafeaua .
-Hai leneșo ridicate din pat ca se răcește !
Îi arat mana prinsa cu o catușă de pat începe sa râdă ,vine alene spre mine trage sertaru si scoate cheia .
-Să te eliberez sau sa ma mai joc nițel cu tine ?
Apuc nervoasă cheia si îmi eliberez mâna si el se trântește in pat răzând in hohote .Nu apuc sa spun ceva ca deja ma cearta .
-Fugi sa nu pierzi soarele si încearcă sa nu ma deranjezi pana după-masă ca am chefuit si sunt obosit.
Bombai ceva si plec sa îmi fac un dus ,revin si ma îmbrac încet încercând sa-mi dau seama dacă a adormit .Acum era rându meu sa ma răzbun ,o batista cu eter si băiatu dormea pentru vre-o 2-3 ore pe noptiera un pahar cu apa si somnifer si lângă o folie cu somnifere dar scria aspirina pe ziua de azi știam ca nu va părăsi camera .Am cautat prin buzunare am găsit talonu mașini si portmoneu care era plin de bani .Am recuperat bani plătiți pe hotel cardu meu si cheile de la mașină si ...
Acum sau niciodată .
CITEȘTI
Dragoste su posesie
RomanceNu se vrea a fi un roman de dragoste ci dor o întâmplare reala .Dragoste ,lupta ,nesiguranță si frica de a ieși dintr-o relație toxica .Despre manipulare ,posesiune ,sclavagism tote acceptate in numele iubirii. Într-un cuvânt cum devii dominata chea...