Я лежала на ліжку у своїй кімнаті. З моїх очей не переставали текти сльози! Я почула як двері в кімнату відкрились і хтось поволі підійшов до ліжка і сів з краю.
- Настя! (це був батько)
- Йди з відси, будь ласка!
- Я піду, але послухай мене будь ласка! Що ти там не вирішиш, але я хочу що б ти не сварилась з мамою, вона ні в чому не винна! Це все я. Я хотів вберегти тебе! Зробити як най краще, але все вийшло навпаки! Це моя вина. Я думав що Даніель це загроза для тебе, але я помилявсь! Він здатний на все щоб вберегти тебе! Твоє місце поряд з ним! Шкода що я зрозумів це занадто пізно! (Від його слів в середині все перевернулось, він встав і пішов до дверей)
- Кожен має право на помилку! (Сказала я пошипки, але він почув)
- Дякую! (знову звук дверей і тиша)
Від лиця Дена (Даніель)
Коли тато Насті пішов до неї в кімнату, я залишивсь на одинці з її мамою.
- Ви дійсно нічого не знали??? (Запитав я в неї)
- Ні, але вона навряд чи в це повірить! Вона не пробачить його!(Сказала засмучено вона)
- Пробачить! це ж Настя! Вона не зможе тримати обіду чи злість на когось! (Після моїх слів вона ледь не помітно посміхнулась)
- Вона любить тебе! Перший рік вона кожен день згадувала тебе! Я теж думала над твоїм вчинок, але зараз я зрозуміла все! Ти б ніколи не вчинив би так з нею! Даніель в мене до тебе прохання!
- Я вас слухаю!
- Буть поряд з Настею, ти потрібен їй!
- Даю вам слово що ніколи не залишу її, в мене трішки інші плани!!! (я посміхнувся)
- Ти це про що?
Від лиця Насті
Я проснулась від теплих променів сонця на мому обличчі. Коли я розплющила очі побачила Дена який сидів в кріслі на проти мого ліжка, на його лиці була ледь помітна посмішка.
- Доброго ранку!
- Доброго!
- Давно не спиш?
- Так!
- Чому не розбудив?
Він промовчав ....
- Що? (здивовано сказала я)
- Нічого, просто люблю дивитись як ти спиш! (Я посміхнулась йому)
- Ходи сюди!
Він встав з крісла і почав поволі підходити до ліжка, в наступну секунду я вже лежала в його теплих обіймах.
- Лаванда! (прошепотів він) Я підняла голову і подивилась на нього)
- Що?
- Ти пахнеш лавандою! (він нахилився до мене і поцілував) Його дотики, від них мене кожен раз кидає в жар, а по тілу бігають мурашки! І кожен раз я хочу що б це не закінчувалось, що б Даніель завжди був поряд!
Пройшло два дні)))
Від лиця автора...
За цей час Даніель і Настя проводили увесь час разом. Вони гуляли містом, спілкувались і ділились своїми думками які не покидали їх цих довгих два роки.
Від лиця Дена (Даніель)
Я пометаю нашу розмову з Настінними батьками, я ще тоді був впевнений у свому рішені! За цих два дні я підготував сюрприз для неї, особливий сюрприз!
Від лиця Насті
Я проснулась досить рано, але коли я розплющила очі помітила зовсім не Даніеля. на ліжку стояв букет білих троянд, а в них записка...
"Буть готова о 18:00"
Цікаво що він придумав на цей раз? Сходивши в душ я і пішла на пробіжку, після того я поїла і почала готуватись до зустрічі з Даном
Я розпустила волосся і трішки підкрутила кінці. Та одягнула своє улюблене червоне плаття. Сьогодні в мене чудовий настрій я вже з нетерпінням хочу побачити Дена...
На годиннику 18:00 в мою кімнату зайшла моя помічниця.
- Міс, вас очікують в низу!
- Я вже йду! (на вихід з кімнати я ще раз глянула на себе в дзеркало і побігла в низ) Так коли я була вже на вулиці я побачила там не Даніелья, а його водія.
- А де Ден?
- Містер Даніель буде очікувати вас на місті! Прошу в авто! (Він відкрив задні дверки і я сіла в автівку)
Привітик!
Як вам глава? Очікую на ваші зірочки і коменти! Ваша думка важлива для мене!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Закохана в Мафіозі
RomanceВона дочка міліордера, красива немов янгол. Вона цілеспрямована, мила, вперта, не сидить на місці, вміє постояти за себе. В неї є все окрім справжніх друзів і щирого кохання, одного разу вона застає свого хлопця за зрадою...в цей момент вона думала...