NDLS -12- Kuzen??

1.1K 56 15
                                    

Evet biliyorum yeni bölüm için uzun sürdü ve bayağı da zaman geçti...

Umarım sizi fazla bekletip üzmemişimdir...

Medyada Taner var :)

Bu bölümü arkadascabilgenur 'a ithaf ediyorum :)

Herkese iyi okumalar...

_____

'Sarhoş olmaya gerek yok. Sen 'sar' ben 'hoş' olurum..!'

_____

Arabadan indi ve Yağmur'u umursamadan bana ceketini giydirtti. Sarılıp bana baktı.

"Sert kızım olur musun?"

Galiba ben yanlış anladım. Zaten Yağmurdan dolayı pek anlaşılamaz ki kelimeler.. Şaşkınca ona baktım.

"Bi şey mi dedin?" Başka ne söyleyebilirdim ki?

Bi şey söylemek için ağızını açtı ama telefonumun sesi konuşmasına izin vermedi.

"Önemli değil di zaten... iyi ki duymamışsın.. Cevapla." dedi ve hala çalan telefonumu kast etti.

Annem diye Işık veriyordu. Beklemeden hemen cevap verdim.

"Anne?" dedim mutluca.

"Nerdesin sen!"

"Anne ben-"

"Saat kaç! Saat!"

Yekta'ya baktım ve 'Saat kaç?' bakışımı attım. Oha saat 10'a 15 dakika kalmıştı! Nasıl yetişeceğim! Taksi de yok burada! Ağağağağaaaaahhh!

"Tamam! Tamam! Hemen geliyorum!" dedim hızlıca.

"Bekliyoruz!" dedi ve kapattı. Bekliyoruz derken?? Babamla mı bekliyor?? Tabi ki babamla bekleyecek beni. Ben de kendime mal mal sorular soruyorum...!

"Gitmem lazımım." dedim ve koşmaya başladım. Yekta beni kolumdan yakaladı.

"Ben götürürüm. Atla."

"Pışııııt! Bu Yağmurda ölürüm daha iyi! Hem benim zengin arabalara alerjim var.."

Gözlerini devirdi ve beni taşımaya başladı. "Ağağağağaaaaa ne yapıyorsun sen yaaa! Bırak beni!!!" diye cırladım. Kollarımla ve ellerimle çırpındım ama beni bırakmadı!

Seslice nefesini bıraktı ve yine yaptı! Yine dudaklarımdan öptü! İğice sinirlenmeye başladım onun beni hep öpmesine!

Nihayet dudaklarımdan çekildiğinde sırıttmaya başladı!

"Ohhh be! Şu 10 saniyede ne güzel sustun. En iyi çözüm buymuş."

Beni Arabasına oturttu ve kendi tarafına geçip sürmeye başladı.

Sürerken dudaklarını yalayıp sırıtıyordu. "Gerçekten çok özlemişim."

"Anlamadım?"

"Dudaklarını. Dudaklarını çok özledim." dedi ve dudağının kenarı yukarıya kıvrıldı.

"Başkalarından alırsın artık bi zahmet."

"Alamam."

"Nedenmiş?"

"Çünkü senin dudaklarının üstüne sadece benimkiler yakışır."

"Yok ya? Kim diyormuş?"

"Ben. Ben diyorum. Muhtemelen senin ilk öpücüğün benim yüzümden gitti. Yani ben senin ilk öpücüğünü aldım ve bu demek ki bu dudaklar sadece benim diye. Sen benimsin."

Ne diyon Lan sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin