Με κουβαλησε στα χερια του οταν μπαιναμε σπιτι και με ανεβασε επανω στο δωματιο με αφησε απαλα στο κρεβατι και μου εβγαλε το νυφικο... Με αφησε με τα νυφικα εσωρουχα και με φιλουσε χωρις να αφησει το σωμα του να πεσει επανω μου.... Ηρθε διπλα μου και εγω εβγαλα τα τακουνια μου και ξαπλωσα στην αγκαλια του... Και μας πηρε ο υπνος...
Το πρωι ξυπνησα και ειχε στο μαξιλαρι του διπλα ενα σημειωμα και ενα τριανταφυλλο απο τον κηπο μας... Το πηρα το σημειωμα και το διαβασα...
"Αγαπη μου οταν ξυπνησεις και διαβασεις αυτο το σημειωμα ειναι οτι βρισκομαι στο καραβι μην τρομαξεις, με πηρε ο πεθερος μου και μου ειπε να παω για κατι σημαντικο δεν θα αργησω ψυχη μου,η νοικοκυρα σου εχει ετοιμασει πρωινο μην τρομαξεις, θα τα πουμε το μεσιμερι φιλια πολλα" το αφησα διπλα μου και πηρα τον δισκο με πλουσιο πρωινο...και αρχισα να τα καταβροχθιζω...οταν τελειωσα το αφησα διπλα μου και σηκωθηκα εκανα τα απαραιτητα στο μπανιο... Αλλαξα φορεσα ενα φορεμα ανετο και κατεβηκα κατω ηταν η νοικοκυρα και ο σωματοφυλακας... Η νοικοκυρα εκανε δουλειες του σπιτιου...και ο σωματοφυλακας καθοταν στην πορτα....
Εφτασα στο τελευταιο σκαλι και γλιστρυσα και οταν πηγα τα πεσω ενιωσα δυο χερια να με κρατουν και αφησα ολο το βαρος πανω του...με εβαλε να κατσω στον καναπε..
"Ειστε καλυτερα; Θελετε να σας παω στο γιατρο;" ειπε αγχωμενος αν παθαινε κατι η γυναικα του ignazio θα τον σκοτωνε....
"Οχι ευτυχως ειμαι καλα σε ευχαριστω" ειπα
"Ονομαζομαι taylor οτι χρειαστειτε ειμαι στης υπηρεσιες σας" ειπε ο σωματοφυλακας και εγνεψα το κεφαλι μου, βγηκε εξω απο το σπιτι και στεκοταν εξω απο την πορτα...
"Ειστε καλα ανυσηχησα να σας φερω κατι;" προσφερθηκε
"Καλα ειμαι ευτυχως, δεν θελω κατι σε ευχαριστω" της ειπα γλυκα και εφυγε απο εκεινο το σημειο...
Πηρα με βιντεοκληση τα κοριτσια......
"Anne, καλημερα τι κανεις;" της ειπα
"Καλα φιλεναδα εδω γελασαμε...ομαι με τον Ginaluca" ειπε
"Εγω εδω μονη μου με την νοικοκυρα και τον σωματοφυλακα" της ειπα
"Ο Ignazio;" απορρησε
"Τον καλεσε ο πατερας μου στο καραβι και πηγε ηταν κατι σημαντικο" της ειπα
"Μηπως περιμεναν κανενα φαξ και επρεπε να το στειλουν επιγοντως" ειπε ο Ginaluca..
"Ναι μπορει,εδω με το μωρο με βασαναει" της ειπα και γελασαμε... Ενιωσα εναν πονο σαν κλωτσια στη κοιλια....εκανα περιεργες γκριματσες πονου...
"Τι επαθες;" το καταλαβε η Anne
"Νομιζω οτι αρχισε να κλωτσαει το μωρο" ειπα
"Και μενα αρχισε να κλωτσαει" ειπε η Anne
"Εγω αρχισα να παιρνω φαρμακευτικη αγωγη για να ξεκινησω την εξωσωματικη" ειπε η Marie
"Τελεια φιλεναδα χαιρομαι πολυ που το αποφασισες" της ειπα και η Anne χαρηκε...
Επειτα κλεισαμε και αργοτερα ηρθε και ο ignazio.... Η Laura ειχε ετοιμο φαγητο... Και καθησαμε να φαμε στο τραπεζι ο ignazio καλεσε την Laura να φαει μαζι μας....
Το απογευμα ο Ignazio μου εδωσε μια φωτογραφια την πηρα και την θαυμασα...
"Ειναι το καινουργιο μας σπιτι" ειπε
"Αληθεια λες; Η μου κανεις πλακα;" αστιευτηκα
"Αληθεια σου λεω εχω ετοιμασει και το παιδικο δωματιο"ειπε
" ειναι τα πιο ωραια πραγματα που εχω ζησει ποτε" του ειπα και αναζητησα τα χειλια του...τον φιλησα..
"Απο αυριο ξεκιναμε μετακομιση εσυ δεν θα
Κανεις τιποτα ο Taylor η laura και ο piero με τον Ginaluca θα με βοηθησουν" ειπε
"Ενταξει ψυχη μου δεν σου χαλαω χατιρι" ειπα και τον φιλησα
Αργοτερα οταν αρχισε να δυει ο ηλιος ο ignazio εβαλε ξυλα στο τζακι για να σας ζεσταθουμε...ειχε κρυο το σπιτι η laura μου εφερε μια μικρο κουβερτα για να την ριξω επανω μου..
Πλησιαζαμε προς τον βαρη χειμωνα και τα χριστουγεννα πλησιαζαν...Το επομενο πρωι εγω εβαλα σε κουτες τα ρουχα μου και ολα τα πραγματα μου ο Taylor της εκλεισε και της πηρε τα εβαλε στο φορτηγο και επειτα μαζεψαν τα επιπλα ολα ειχε αδειασει το μισο σπιτι...επειτα κατευθυνθηκαμε προς το καινουργιο μας σπιτι...
Απο κοντα ειναι πιο ωραια η επαυλη σκεφτηκα...Το εσωτερικο της επαυλης οπως εμπαινα μπροστα μου και προχωρησα ειχε δεξια και αριστερα μια σκαλα που ανεβαινε στους πανω χωρους.....προχωρησα στο διαδρομο και δεξια μου ειχε το σαλονι και αριστερα την τραπεζαρια προχωρησα προς τα εκει και ηταν η κουζινα... Ανεβηκα τα σκαλια και ειχε πολλες πορτες και ανοιξα μια και αντικρυσα το παιδικο δωματιο...
Βγηκα απο εκεινο το δωματιο και μια αλλη πορτα ειχε το υπνοδωματιο... Ηταν μαγευτικο αυτο το σπιτι...
ESTÁS LEYENDO
My Officer 1
FanficΗ Alicia είναι χαρούμενη που σε λίγους μήνες θα γεννήσει το μωρό του Bruno, όμως μια αποκάλυψη θα νιώσει προδομένη θα συνειδητοποιήσει ότι την κορόιδευε ο μόνος ο άνθρωπος που ένιωθε ασφάλεια. Ένα ψέμα θα χάσει το μωρό η Alicia. Ο Ignazio αξιωματικ...