11🗼

295 21 2
                                    

06:19

@teeen1010
Здравеййй~~

07:21

@tae.yong
Тени?!

@teeen1010
О, ти се събуди...

Едва сега Тейонг забеляза, че освен това пропуснато съобщение, има и около 20 пропуснати обаждания.

@tae.yong
Защо звъниш толкова рано?!

След това чу някой силно да удря по входната врата и се стресна, придърпвайки завивката още повече към себе си.

@teeen1010
От час и нещо седя навън и ти блъскам по вратата! Звънях ти - но пак нищо!

@teeen1010
Вече започнах да си мисля, че нещо ти е станало!!!

@teeen1010
Даже щях да звъня на бърза помощ!

@tae.young
Олеле... Любов... Извинявай!!!

@teeen1010
Знаеш ли как можеш да ми се извиниш?

@tae.young
Кажи ;>

@teeen1010
ЕЛА И ОТВОРИ ПРОКЛЕТАТА ВРАТА!!!

@teeen1010
;>

Тейонг веднага хвърли телефона на леглото и се изправи, излизайки от стаята. Пробяга през коридора, като без да иска се спъна в килима, а когато стигна отиде до входната врата и отключи.

Пред него седеше едно доста сладко момче, което не спираше да се цупи!

- Тениии! - възкликна Тейонг и прегърна приятеля си.

- Крайно време беше! - възкликна чернокосия и избута по- високото момче от себе си. - Къде ще ме настаниш?! - попита той и се усмихна чаровно.

- Моля?! - учуди се Тейонг и разтърка сънено очи. - Ще останеш ли?!

- Ако нямаш нищо против. - отвърна Тен и повдигна рамене. 

Тейонг страшно много се зарадва на това посрещане, но и беше леко объркан. С чернокосия си бяха говорили преди, горе-долу, 12 часа. Можеше да спомене, че ще идва... 

Двамата влязоха в стаята на Те, която беше разхвърляна, а това предизвика лек смях у Тен.

- Сега ставам. - оправда се по- ниския.

- Виждам. - каза той и се засмя. - Хайде! Отивай да се оправиш! Трябва да ме изведеш някъде!

Lost in JapanTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon