48. kapitola | Motorka Siriuse Blacka

765 89 157
                                    

/31.12. 1977/

Stefani Scamanderová se procházela po pokoji a přemýšlela, zda se má vydat za Siriusem do Prasinek, oč jí požádal v jeho dopisu šest dní zpátky, když společně celá parta seděli u stromečku. Ten černovlasý krasavec jednu věc odhadl opravdu dobře, Stefani nedokázala být dlouho naštvaná, takže jejich šestidenní odmlka měla svoje dobré důvody.

,,Myslím, že bys měla jít," povzbuzovala ji její sestřenka Irene Kowalski. Samozřejmě v pokoji nemohla chybět ani Ava Abbotová, která ovšem už znala tajemství, které Irene skrývala před Stefani. A právě teď si nebyla jistá, z jakých důvodů jí k tomu přemlouvá.

,,Pravdou je, že bych ho asi mohla vyslechnout," kousla se nervózně do rtu. ,,Naštvaná na něj mohu být vždycky, ale třeba pro to má nějaké vysvětlení."

,,Určitě si ten den užiješ," usmála se blondýnka. ,,A pak společně přijdete k večeru na Silvestra, který oslavíme v plném počtu."

,,Merline, nemohu se dočkat roku 1978," prohlásila znaveně Stefani. ,,Tenhle rok byl samý zvrat, hlavně ta druhá polovina. Doufám, že ten následující bude alespoň trochu klidnější."

,,To doufejme," uchechtla se Ava a jejich těhotná kamarádka se chystala pryč z mrzimorské koleje. V hlavě se jí točilo opravdu mnoho myšlenek, ale zároveň si nemohla pomoct, velmi často se zkrátka cítila, že ji k Siriusovi něco táhne.

,,Mějte se!"zavřela za sebou dveře a vkročila do nového dobrodružství. Pohladila se po svém bříšku a uvědomila si, co všechno ji dnes čeká.

***

,,Bello! Pojď se přeci podívat!" zavolala na svou starší sestru studentka Zmijozelu, Narcissa Blacková. Bellatrix zrovna neměla jeden z těch dnů, kdy by oplývala dobrou náladou. Štvalo ji totiž, že už delší dobu neviděla svého milence, Rabastana. Se svým manželem se nudila, ale Rabi ji vždycky dokázal potěšit tak, jak nikdo jiný nedokázal.

,,Co se zase děje, Cissy?" zeptala se znuděně černovlasá čarodějka a vzala si ze stolu kousek cukroví. Ovšem Narcissa měla oči jen pro jejich dvouměsíční sestřičku Astrid Blackovou.

,,Podívej, jak krásně je směje," zašvitořila rozpustile blondýnka. ,,Kde je Astrid? Tady je Astrid!"

,,Ó můj bože," povzdechla si znechuceně Bellatrix. ,,Kdy bude ta svatba? Musím říct Luciusovi, aby se pořádně snažil, protože jestli ti jedno neudělá, tak Astrid mámě a tátovi ukradneš."

,,To ukradnu stejně," vypustila ze sebe slabým a pištivým hláskem. ,,Takové roztomilé, rozpustilé a rozkošné stvoření si vezmu s sebou kamkoliv."

,,Tak a dost, píšu Luciusovi," zasmála se posměšně, ,,aby ti udělal dítě už teď."

,,Trochu se bojím, abych byla schopna mu ho dát," přiznala se svými obavami. ,,Malfoyovi měli vždycky trochu problémy. Luciusova matka dokonce zemřela při porodu. Já se jen trochu bojím, aby se něco podobného nestalo mě."

,,Proto já děti nechci," ušklíbla se Bellatrix a sáhla po dalším kousku cukroví.

,,Jak uklidňující," ušklíbla se Narcissa, ,,díky, sestřičko."

,,No promiň," převrátila nedůležitě očima. ,,Ale neboj se, prosím tě. Jsem si jistá, že budeš mít tak tři děti. Syna a dvě dcery."

,,Jo?" povzdechla obočí budoucí paní Malfoyová pobaveně a užívala si věštění své sestry. ,,Použila si vnitřní oko?"

,,Jasné," hvízdla a pokračovala ve svém vymýšlení. ,,Synek bude jako Lucius a bude mít svoje sestřičky hodně rád. Jedna sestra bude divoká a plná ohně. Zatímco druhá bude spíše nevinná a sladká. Ale obě se budou dostávat do velikých trablí, takže je mini Lucius bude muset neustále vysvobozovat."

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat