〄 KURALLAR 〄

179 32 68
                                    

Oyunun 6 ana kuralı var. Bunlardan herhangi birine uymayan bir kişi sonunda kendi canından olmasını sağlar. Eğer sıra ondayken her şeyi doğru yapan bir kişi olursa kendini kurtarıp sıranın yanındaki arkadaşına geçmesini bekleyerek 2. tura çıkmaya hak kazanır. Bir kişi kendi sırasındayken ölürse ölüm sırası aksamadan devam eder. Bu şekilde oyun diğer turlara kadar uzar.

1. Kural: İzlenen kasetteki ölen kişilerin sırasına göre kimler onların yerine oturduysa sırasıyla görevlerini yapmak zorundalar. Kasette hangi koltukta oturan kişi ilk öldüyse gerçektede o koltukta oturan kişi ilk başlar.

2. Kural: Salondaki uzun koridordan karşıdaki odaya gidip gelmeleri için 10 saniyeleri var. 1 saniyeleri geçse bile koltuğa oturamazlarsa o kişi veya yaratık tarafından boyunlar tamamiyle kopartılır.

3. Kural: Senin sırandayken bir kişi ölürse sen onun sırasını alıyorsun. Mesela 1. sıradaki biri 5. sıradaki birini kurtarırken ölürse 5. sıradaki kişi aslında 1. sıradaki kişinin yerine geçmiş oluyor ve turun 5. sıraya geçtiğinde kendisine gelmesini engelliyor. 3. sıradaki biri ise 2. sıradaki birini kurtarırsa onu direkt kendi sırasından bir ilerideki sıraya götürüyor.

4. Kural: Ama eğer diğerleri tarafından kurtarılan ve sıraları aksayan kişiler sona kalırsa onlar ölen kişilerin sırasına göre ilerliyor. Yani 5. sıradayken kurtarıldığı için sırası aksayıp 1. sıraya geçen biri ilk gitmek zorunda olduğu için  sonlara doğru şansız olabilir.

5. Kural: Kendi sırasındayken ölen bir kişinin koltuğuna oturan kişi o kişinin sırasını alır ve bu şekilde kendi sırasının yanındaki kişiye geçmesini sağlar.

6. Kural: (En önemli ve bilinmeyen tek kural) Eğer izledikleri kasette 9 kişi varsa 10. kişi ne olursa olsun her zaman en son çıkmak zorunda. Yani biri 10. kişiyi kendi sırası olmamasına rağmen kurtarırken ölürse hiç bir şekilde 10. kişinin sırası aksamaz. Eğer herhangi biri 10. kişiyi kurtarırsa ve herkes sıranın aksadığını düşünürse o zaman yanlış yere ölen kişiler olabilir.

* (Gizli bir hatırlatma daha. Koşarken karşılarına çıkacak tuzaklara dikkat etmeleri lazım. Yoksa kendilerini bir anda yolun ortasına düşürüp öldürebilirler.)



→ Hikaye ve kurallar hakkında ne düşünüyorsunuz?

→ Sizce büyük sır ne ve hikayenin sonu nasıl bitecek? (Herkesten farklı düşünmeniz lazım. Belkide olay hiç bir zaman ilk akla gelen şey değildir.)

→ Bu arada görseldeki karakter tanıtımına ve kitabın açıklama kısmına bakmayı unutmayın :)


     •Vote sınırı 30
     •Yorum sınırı 30,40

Size her bölümün sonunda ipucuna yaklaştıran bir şarkı göstericem. Bu günkü şarkımız "SECRET".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

10. KASETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin