ik word wakker. De eerste zon begint al door het venster te schijnen. Ik kijk even rond me en ik zie dat ik nog steeds op Gio zijn schoot zit. Gio ligt met zijn hoofd achterover. Zijn mond staat open en hij snurkt een beetje. Ik lach even omdat het best wel schattig is. Ik zet me wat rechter en kijk naast me in de zetel. Daar ligt Ruby op een bolletje te slapen. Als ik even rondkijk zie ik dat Marah en Louis nergens te bespeuren zijn. Ik zet me zachtjes recht zodat ik Gio niet wakker maak. Ik stap naar de keuken maar daar zijn ze niet. Ik stap richting de tuin. De achterdeur staat op een kiertje. Ik doe de deur open en zie Marah en Louis kussen! 'woops sorry! doe maar lekker verder!' zeg ik terwijl ik de deur terug toe trek. Hun gezichten waren best wel grappig omdat ze zo verschoten. ik ben zo blij voor hun! Al had ik dat wel al zien aankomen. Gisteren waren ze niet van elkaar weg te slaan. 'Babe?' hoor ik vanuit de woonkamer. Ik ga naar daar en zie Gio zich net nog even uitrekken. 'goeiemorgen schoonheid' zegt hij met een glimlach op zijn gezicht als hij ziet dat ik vanuit de keuken kom. 'goeiemorgen wolfje' zeg ik en ik geef hem een zoen. Ruby begint nu ook wakker te worden. 'hey slaapkoppie!' roep ik en Ruby schrikt. 'jaja...' mompelt ze. 'Geen ochtendmens?' vraagt Gio. Ruby schudt haar hoofd van neen. 'weet je wat ik net zag?' zeg ik en Gio en Ruby kijken me vragend aan. Net op het moment dat ik het wil zeggen komen Marah en Louis de woonkamer in. Hand in hand. 'dat dus!' zeg ik terwijl ik naar Marah en Louis wijs. 'héé maat heb je eindelijk iemand gevonden die je WEL leuk vind' zegt Gio grappend. 'Louis lacht en draait met zijn ogen. 'jij ook he makker' zegt Louis terug terwijl hij naar me wijst. Ik begin te blozen. 'ach kijk nu Louis, je laat haar blozen' zegt Gio terwijl hij naar me toe komt en me een knuffek geeft. Wat is hij toch lief. Ik voel me echt goed bij hem. 'Gaan we even wandelen?' vraagt Marah. 'weet je, dat is nog niet zo een slecht idee!' zeg ik. Ruby staat op 'eerst koffie' zegt ze terwijl ze naar de keuken slentert. We lachen even om haar ochtendhumeur en gaan ons dan klaarmaken.
Wanneer we klaar zijn gaan we met zen allen naar buiten. Het is best wel warm buiten. Gio heeft zijn arm om mijn middel. Marah en Louis lopen hand in hand. En Ruby die heeft nog steeds last van haar ochtendhumeur dus die loopt wat achterop. Opeens horen we een stel meiden heel hard gillen 'GIIIOOOOO!!!' horen we. We draaien ons om en zien 5 meiden op hem aflopen. Hij laat me los en ik hoor hem nog mompelen 'niet weer he'. Ik lach even maar laat hem dan maar doen. 'mogen we op de foto?' vraagt er één van de meiden. 'ja tuurlijk' zegt Gio met een glimlach. Ik krijg een gsm in mijn handen geduwt en de meiden gaan allemaal rond hem hangen. Ik voel een beetje jaloezie maar ach ja dat hoort er bij denk ik dan. 'zie zo meiden, nog een prettige dag he!' zegt Gio terwijl hij afrond. Ik geef de gsm terug. Gio komt naar me toe en neemt mijn hand vast. 'is dat je vriendin?' vraagt er één van de meisjes. Ik kijk naar Gio en hij kijkt naar mij en hij lach even. Hij legt zijn arm over mijn schouder. 'ja inderdaad, dit is mijn vriendin' zegt hij heel fier. 'mogen we een foto van jullie samen?' vraagt er een ander meisje. Gio kijkt me even aan. Ik knik. 'ja doe maar' zegt hij dan. Gio pakt me stevig vast en ik hem. Ze nemen een foto, zeggen dankje en gaan dan weg. 'sorry...' zegt Gio. Ik lach even 'daar moet je toch geen sorry voor zeggen!' hij kijkt opgelucht en we wandelen verder.
JE LEEST
I Wish You Were Mine - Gio Kemper
FanfictionMijn naam is Selena! Net zoals mijn allerbeste vriendinnen, Ruby en Marah, ben ik super grote fan van nachtwacht! Eigenlijk ben ik vooral fan van Gio (Wilko dus). Ik volg hem zowat overal waar ik hem volgen kan: instagram, facebook, youtube,... In...