Kapitola 4

2 0 0
                                    

Tarrou pokračoval vo svojom rozprávaní.
Rozprával ako Kiba prišiel do jedného z prebývajúcivh miest. Ako svojou neopatrnosťou upútal pozornosť – prechádzal sa po uliciach mesta vo vlčej podobe. Ako do toho istého mesta privial osud i Tsumeho, ktorý potlačil svoju vlčiu identitu a pohybuje sa medzi ľuďmi.
Ulice mesta brázdia i ďalšie dva vlky.
Mladučký Toboe, ktorý si po celý čas namýšľal, že je psom a ľahkomyseľný Hige, ktorý vďaka šťastene prežil doposiaľ každý trapas a problém. Ich osudy sú navzájom spečatené, pretože práve oni utvoria svorku ktorá otvorí Raj.
Tarrou charakterizoval tých štyroch vyvolených: Kibu „tesáka"- bieleho, najdivokejšieho, najsilnejšieho a najodhodlanejšieho vlka zo skupiny. Tsumeho „pazúra"- šedého tvrďasa, ktorý odmieta priznať, že patrí do skupiny a tvári sa, že nikoho nepotrebuje a na nikom mu nezáleží. Toboeho „kvílivého"- hrdzavého, ktorý vyrastal medzi ľuďmi a má ich rád, čo ostatní nechápu. Higeho „fúza"- hnedého, veselého a kamarátskeho, ktorý ide proste tam, kde ho nesú nohy.
Charakterizoval im aj Chezu „Flower Maiden", čiže „Dievča kvetu". Blue čiernu fenku, ktorá sprevádzala človeka.

Opísal im ich putovanie, nástrahy ktoré ich čakali a to ako všetci zomreli. Keď Tarrou dokončil rozprávanie odišiel spolu s trubadúrmi preč. Emilly sa zazdalo, že sa mu na líci leskne slza.

Vlčí DážďHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin