Perspectiva lui Song Yona
Mă trezesc ușor amețită și confuză în același timp ridicându-mă parcă pe jumătate moartă.
Durerea apăsătoare pe care o simțeam la nivelul capului îmi acaparase toate gândurile. Iar ordinea amintirilor din seara precedentă era complet haotică.
Sunetul telefonului ce vibra continuu îmi trezește mintea la realitate, astfel aplecându-mă în direcția lui.
Ecranul mult prea luminos al acestuia, îmi perturba acum vederea. Toate mesajele erau de la Seo Jyn.
Fac ochii mari citind parțial din bară, amintindu-mi treptat de timpul petrecut alături de Hyunjin.
Iar imediat ce realizez toată povestea îmi dau întâlnire cu Seo Jyn pentru ai răspunde în persoană la fiecare îngrijorare.
Nu înțelegeam complet agitația ei matinală însă cel mai bine era sa o abordez cu calm.
Intru ușor amețită în cafeneaua prestabilită, privind atent în jur. Interiorul slab luminat al încăperii îmi îngreuna privirea încă amețită.
Însă de îndată ce focalizez, observ prezența vagă a lui Seo Jyn care la vederea mea se ridică vizibil îngrijorată pentru a mă îmbrățișa.S.j:- Cât mă bucur că ești bine.
Spune fata ușurată dându-mi drumul din îmbrățișare pentru a mă privi.
S.Y:- De ce nu aș fi?
Întreb nedumerită de îndată ce ne despărțim din strânsoare.
S.Y:- Nu contează...
- Ia loc! Trebuie să-ți spun ceva foarte important.Continui eu așezându-mi prietena înapoi pe locul din care se ridicase.
S.J:- Si eu am multe să-ți spun.
- Despre Hyunjin.
- Am aflat niște lucruri complet șocante despre el.Spune fata amestecând stresată latteul pe care îl comandase cu ceva timp în urmă.
S.Y:- Și eu tot despre el vroiam să-ți vorbesc...
- Te rog spune-mi că nu e căsătorit sau ceva...Răspunde șatena ușor îngrijorată de tonul fetei aruncând câte un ochi peste meniu.
S.J:- Nu, chiar mai grav.
Continuă Seo Jyn pregătindu-și cuvintele pentru dezvăluirea ce urma.
S.Y:- Stai!
-Nu-mi spune.... O sa îmi strici surpriza.Răspunde Yona în, întrerupere mai apoi continuând.
S.Y:- Deeeci...
- Hyunjin ma întrebat dacă vreau să fiu iubita lui !!Spune Yona încântată așteptând aceeași reacție din partea prietenei sale, care însă era vizibil speriată.
S.J:- Cum? Nu!
- Trebuie să te desparți de el imediat.
- Nici nu ști ce înfricoșător e.
- Aseară spre exemplu am aflat că a agresat un coleg de-al nostru și că nici măcar nu învață în liceu... vine în incintă să hărțuiască fete. Ca tine!Izbucnește fata în a-și exprima îngrijorarea, trezind o expresie confuză în privirea șatenei care nega din priviri.
S.Y:- Înțeleg de ce ai crede toate astea, dar aseară chiar a fost foarte drăguț.
-Dacă ar fi vrut să-mi facă rău ar fi făcut-o, în schimb a fost așa de grijuliu.
-Ma și condus acasă.Spune fata aducându-și aminte cu atenție de fiecare moment.
Lucru la care Seo Jyn pocnește din degete la fel de speriată în atenția ei.
S.J:- I-ai spus unde locuiești?!
Întreabă fata pe un ton persistent așteptând o explicație bună.
Însă aceasta nu avea să vină cu ușurință pentru că la auzul întrebării fata se blocase complet
În privirea ei se putea citi cu ușurință teama, deoarece Yona nu își amintea complet dacă vorbise despre adresa ei.
Și cum ar fi putut? Până la urmă nu își amintea multe alte detalii, cum ajunsese dintr-un loc în altul sau despre de vorbise.
Șansele de ai fi spus si uitat în același timp erau destul de mari.
Un lucru de care era însă sigură că s-a întâmplat era simpla lui întrebare. Cum ar fi putut uita acei ochi pătrunzători, acele cuvinte atât de speciale...
Concluzia era una clară si anume simplul fapt că prietena ei era mult prea îngrijorată.
Până la urmă cum ar putea un băiat așa drăguț ca Hyunjin să facă vreodată ceva rău?
CITEȘTI
Addicted to crime |ᴴʸᵘⁿʲᶦⁿ|
RomanceDacă intrarea lui Hyunjin în viața mea ar fi venit cu un avertisment, atunci ar fi sunat așa.. Orice chip de înger vei întâlni de-a lungul acestui drum, îți va otrăvi privirea. Orice cuvânt frumos vei auzi în acest loc, îți va sfârși încrederea. Or...