Selam:) Aslında erken paylaşacaktım bölümü fakat inanın ki, hiç vaktim olmadı. Bir arkadaşım için hastahanede refakatçı duruyordum. Bir grupun eylem yaptığı yerden geçerken gaz bonbalarına mağruz kalmış, üstelik bacağı kırılarak polis tarafından göz altına alınmış! Artık hiçbir yer eskisi kadar güvenli ve huzurlu değil maalesef. Sokaklar, çocuklar parkları bile! Hiçbir şey söylemiyorum.. sadece genç bir kıza sokaktan hiç protestolarla eylemlerle alakası yok iken, saldıran adam diyemeyeceğim, canilerin elleri kırılsın! Kadına el kaldıran adam adam değildir benim için! İnsan bile diyemeyeceğim, insanlığa hakaret olur! Şiddet son başvurulacak hatta hiç başvurulmayacak bir çağtıdır! Herşeyin hayatta çaresi var..
Yüzlerce insanın da dediği gibi;
"KADINA ŞİDDETE HAYIR!"
"ŞİDDETE HAYIR!"
Hastahanede gece yarıları(Ne yazdığımı bilmeden açıkcası) yazdığım bölümü umarım ki beğenirsiniz:) Yeni yılınızı da kutlarım.. huzur ve barış dolu bir yıl olur inşallah 2015!
2014 birçok olayla benim hafızamda yer aldı.. iyisi kötüsü. Ve en önemliside sizin gibi güzel insanları tanımam ile kazındı hafızama:)) İnşallah 2015 yılında herşey gönlümüzce olur! Mutluluk, sağlık ve huzurlu dolu bir yıla hoş geldin deriz:))
2016 yılında 2015 yılını güzel anılarla eğlenceli hoş vakitlerimizle anarız umarım:)) Şimdiden; Hoş Geldin 2015!
Yeni yılınız kutlu olsun!
Seviliyorsunuz.. bilin:))
~
" Kerem dur!"
" Beklesene abicim!"
Arabadan hızla inerken, aksel ile can'ı duymamazlıktan gelip, koşarak giryorum seraya. Kırılarak yere düşen demir kapı dikkatimi oldukca çeksede umursamayıp, zeynep'in aklıma gelmesi ile duraksamadan koşuyorum içeri.
" Zeynep?!" Kenarları ağlamaktan kızarmış olan kahveler gözlerimi bulduğunda kısa bir bakış atıyorum etrafa. Tüm raflar masa, çiçekler yerde.. heryer dağılmış.
" K-kerem!" Yanında oturan babamın karnına doluyarak sarıldığı kollarını hızla çekip ayağa kalkarak, üzerime geliyor koşar adım. Şaşkınlığı üzerimden bir türlü atamazken, kollarımı iki yana açarak küçücük bedenini alıyorum kollarımın arasına. Sıkıca sarılıp, yüzümü saçlarının arasına gömüyorum, zeynep, ellerini ensemde birleştirerek iç çekerken. Titreyen sesi ve sıcak nefesini hissettiğim an gözlerimi kapatarak derin bir nefesle kokusunu çekiyorum içime. Ruhumu ele geçiren endişe usul usul süzülüyor, yanımda, kollarımın arasında olduğunu hissederken. Derin feslerle zeynep, burnunu hafifce çektiğinde omzumu ıslatan sıcak damlalar endişe ile yanan bedenimi titretiyor. Belinr sardığım kollarımı gevşetmeden yüzümü saçlarının arasından çekerken geri çekiliyorum hızla.
" İyimisin?! Zeynep?!" Bir kez daha burnunu çekip, usulca kafasını sallıyor aşağı yukarı. Derin bir nefesle kollarımı belinden çekerken, sıkıca yanaklarını kavrayarak yanağını ıslatan yaşları siliyorum. İğne batırılıyor sanki durmadan içimde bir yerlere. Canım yanıyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Aşk Engel Tanımaz...
Romance"Tekerlekli Sandalye" ye mahkum genç bir kız. Hayatı tamamen "kıvırcığı"nın üzerine kurulmuş genç bir adam. Engellere rağmen... Acılara, herşeye rağmen... Birbirlerine kenetlenen iki insan... Tek ihtiyaçları'ysa bir Mucize sadece.. yalnızca bir ''Mu...