Çok fazla takipçim ve okuyucum olmamasına rağmen bu tarz bir bölüm yapmanın az da olsa insanlara bir faydası olacağını düşünüyorum. Bunu okuyan arkadaşım lütfen sende bunun hakkında bir şeyler paylaş veya buna sesini çıkar. Ama ne olursa olsun susma!
Bu platformu zaten belli bir kitlenin kullandığını düşünüyorum. Yani genel anlamda yeni nesil ve ümidimiz olan türk genci kullanıyor. Sizlere söylüyorum eğer bizler sesimizi çıkarmazsak üzgünüm ama bu dünya, bu ülke kurtulamayacak.
Sizlere gelip eğitim sisteminden felan bahsetmeyeceğim. Çünkü bunlar ülkenin yöneticileri ile alakalı bir problem. Ama bir kesim var ki sanki tek sorunumuz bu ülkeyi yönetenler gibi davranıyor. Siz önce insanlığınızı adam akıllı yapın, sonra o insanlara laf atıp durun. Bu ülkeyi bozan şey ne eğitim sistemi ne de başka bir şey. Bu ülkeyi bu hale getiren biziz, bizim insanlığımız. Biri de çıkıp demiyor ki benim hatam yok mu? Biri de çıkıp demiyor ki hatayı önce kendimde aramalıyım.
Sen bu işe başkalarını değil de kendini düzeltmekle başlasaydın bu ülke bu hale gelmezdi.Her fırsatta ülkesini eleştirip duranlar size söylüyorum. Bu senin eserin.
Bu ülke bu şekilde saçmalıkları görmek için bu hale gelmedi. Fatih İstanbul' u yok yere fethetmedi. Atatürk boşu boşuna 'Tüm ümidim gençliktedir' demedi. Ömer Halis Demir otuz kurşunu öylesine yemedi. Seyit Onbaşı iki yüz yetmiş altı kiloluk mermiyi boşuna taşımadı. Bu ülkenin bir tarihi var, ve bu tarih öylesine yazılmadı.
Şu videonun altına bile kadını tanrılaştırıyorlar deyip dislike attım diyen bir gerizekalı var. Bunu yapan bin kişi var. Ben sonuna kadar eşitliği savunan biriyim ama her şeyden önce bir insanım. Şunu bir anlayın. Sizin gösteremediğiniz adamlığı gösteren kadınlarımız var.Hiçbir haber izlemeden, internetten bile bunu araştırmaya aciz olanlara sesleniyorum. Kadınların erkekler yüzünden ölümü yaklaşık olarak %90' ın üstünde. Bu yüzden onların hakkını daha fazla savunuyoruz.
Ne sanıyorsunuz siz böyle iğrençler oldukça bu ülke düzelecek mi?
Şunu giyinmesin, bunu giyinmesin, başını kapatsın, erkek olan okula gitmesin, gece sokakta dolaşmasın, erkek arkadaşı olmasın, küfür etmesin...
Ve bunlardan birinin de benim ailemden biri olması o kadar canımı yakıyor ki.
Sesimi çıkarmayayım her şeye tamam deyip oturayım istiyorlar. Sesimi hiç bir zaman kesemeyeceksiniz, sesimizi hiçbir zaman kesemeyeceksiniz.
"Ülkenin değil, ülkedekilerin düzelmeye ihtiyacı var..."
#PınarGültekin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM / Kâbus
Fantasía"Rüyalar bu kadar iyi olsaydı neden onları kâbuslardan ayıran tek özelliklerinin güzel oldukları gerçeğine herkesi inandırmaya çalışırlardı ki? Oysaki kâbuslar daha iyidir. Çünkü onların bir sonu yoktur ama rüyaların sonunu hemen onu gördüğün gün gö...