《24》

181 6 1
                                    

Öncelikle MUTLU YILLAAAAARR :))

Hoşgeldin 2015 , güle güle 2014..

Multimedya,ÇAĞLAR SEYMEN ♡♡♡♡
Bölümün çoğu kısmını dediğim gibi Çağlar'dan dinliyceksiniz keyifli okumalar :)

"Bırakkızın kolunu"

Kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdim, Ali'yi görmemle yaşadığım şok anlatılmaz..Ağzım açık Ali'ye bakıyordum,hafızam beni yanılmatmamıştı bu kesinlikle oydu ve beni nasıl bulmuştu ?

Ve daha önemlisi Ali? Burda?Ne? Işi? Vardı?

Kaan'a döndüğümde elini yumruk yapıp konuşmaya başlamıştı.

"Sanane lan sen kimsin" kükremışti resmen

"Kim olduğumu başka zaman sana uzun uzun anlatırım ,şimdi işim var yürü aycan gidiyoruz" kolumu tuttuğunda ince bir çıglık attım

"Birak kolumu"

Çekıştirmeye çalışıyordum daha da sıkıyordu canım çok yanıyordu

"Bırak dedim ali bırak !!"

Kaan yumruğunu Aliye geçirince çığlık attım

"Birak diyo duymuyor musun !! " kaan avazı çıktiğı kadar bağırıyordu.

"Müstakbel karımın elini tutarken sana sormicam !!! "

Ben iptal.

"Nasıl yani" kaan bi anda durgunlaşmıştı

"Yok öyle bişey Kaan inanma buna"

"Sus Aycan, sen anlat" ne yapcağımı şaşırmıştım.

"Aycanla biz evlenicektik onun okuması için biraz zaman tanıdım o kadar babasına sor istersen"

"Ba-babam mı"

Babam arkadaki arabadan çıktığında beynimde şimşekler çakıyordu.10 saniyeliğine ölmüştüm sanki.

Babam beni asla yaşatmaz.Hele ki birdea kaçtım, bunca sorunumun arasında bide bunlar eksikti.

Yanıma geldiğinde bana sarıldı,kendimi ondan zorla çektim, yapmacık olduğunu biliyordum ama bunu nasıl kanıtlarım bilmiyorum ve bu sefer beni kurtarcak bir annem yok oda beni bıraktı.

Kaan konuşunca kafami ona çevirdim.

"Aycan baban mı" Kaan az öncekine karşın sakindi

Kafamı onaylamak için salladim.

"Ama sadece biyolojik baba" diye ekledim

"Aycan kızim gel evimize gidelim hadi biraz oturur konuşruz, hem ben seni çok özledim"

Ne kadar yapmacık,bu adam beni deli edicekti , ayrıca öyle pahalı bir arabaya nasıl sahip oldular.

Kaana döndüm git gibisinden bakıyordu.Su an gitmekten başka çarem yoktu,gitmesem bile zorla götürecekti biliyorum.

"Tamam gidelim ama 1 saat sonra geri dönücem" sesimde çaresizlik vardı,güvensizlik en fazla da yalnızlık,ve de özlem.. Çağları iliklerime kadar özlüyordun.Şuan o olsaydı elimden tutardı bana destek olurdu ve gitmeme müsade etmezdi.beni korurdu.Ama onu asla affetmicem,asla.

"Tamam kızım seni çok özledim hadi gidelim"

"Çok iyi rol yapıyosun" fısıldadım

"Efendim"

"Yok bişy hadi gidelim çok fazla vaktim yok"

Arabaya bindiğimde yol boyunca hiç konuşmamıştık daha önce bilmediģim bir eve gelince günün son şokunu yaşıyorumdur insallah diye dua edip ibrahime döndüm.Bu villayı nasıl almıştı ?

Ay Gibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin