Κεφαλαιο 40ο (τελευταιο)

706 15 4
                                    

H Marie μετα απο εμας ηταν ετοιμη να παντρευτει τα ειχε ολα ετοιμα και η μερα που θα παντρευοταν ηταν σημερα...η κομμωτρια ειχε ερθει και της εκανε μια κουκλα... Το στολισμα των μαλλιων της εκανε μπουκλες τα μαλλια της και της τα μαζεψε με ενα μπομπαρι και αφησε μερικες τουφες να πεφτουν στους ωμος της...

Το μακιγιαζ της λατρευε παντα τα εντονα χρωματα οποτε κατεληξε σε αυτο:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Το μακιγιαζ της λατρευε παντα τα εντονα χρωματα οποτε κατεληξε σε αυτο:

Το μακιγιαζ της λατρευε παντα τα εντονα χρωματα οποτε κατεληξε σε αυτο:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Και μετα πηγε φορεσε το νυφικο της..

Φτασαμε στην εκκλησια και περιμεναμε την νυφη να ερθει

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Φτασαμε στην εκκλησια και περιμεναμε την νυφη να ερθει.. Την συνοδευε ο πατερα της... Ο αδερφος μου περιμενε με αγωνια...
"Γιατι αργει Alicia λες να το μετανιωσε και να μην ερθει;" ειπε
"Θα ερθει βρε δεν θα το σκασει αφου σε αγαπαει, αλλα παντα στους γαμους αργουν οι νυφες" ειπα
"Ναι αλλα δεν αργει ποτε τωρα γιατι να αργησει;"
"Γαιτι σημερα παντρευεστε" τον ειπα και επειτα ηρθε....
Οταν ολοκληρωθηκε το μυστηριο η Τελετη μετα θα εμενε στην ιστορια... Την εκαναν την τελετη στο καραβι και εφεραν μια τραγουδιστρια πολυ καλη που ηξερε τα αγορια και ποιο πολυ τον piero...
"Λοιπον εχω την τιμη και την χαρα να βρισκομαι εδω, να ζησουν οι νεονυμφοι, αλλα θα σας πω μια μικρη ιστορια οταν ημουν μικρη αγαπουσα το τραγουδι και εγραφα στιχους και μουσικη μονη μου, ειχα ομως τρεις φιλους που τους ειχα υποσχεθει οτι θα τους τραγουδισω στους γαμους τους και στον ενας ειμαι στην ευχαριστη θεση να σας ανακοινωσω τον φιλο μου Piero Barone... Ο Gianluca και ο Ignazio ειχαν ενα κρυφο ταλεντο στο τραγουδι και θυμαμαι οταν ειμασταν μικρα ειχαμε γραψει ενα τραγουδι, για ελατε" ειπε και τα αγορια την πλησιασαν...
"Αυτο το τραγουδι το ειχα γραψει μικρος για να το τραγουδισω και να το χορεψω την ημερα του γαμο μου" ειπε ο piero και πηρε την αγαπημενη του...
Τραγουδισαν το Grande amore με το ενα χερι κρατουσε το μικροφωνο και το αλλο χορευε με την αγαπημενη του...
Εκει που χορευαν λιποθυμισε η Marie και ο Piero την πηρε αγκαλια και την μετεφερε στο νοσοκομειο.. Οταν την εβαλαν σε ενα δωματιο και την εξετασε ο γιατρος της... Πλησιασε τον Piero και εμας...
"Εχω στην ευχαριστηση θεση να σας ανακοινωσω οτι η εξωσωματικη της πετυχε και ειναι εγκυος" ειπε και χαμογελασε..
"Ημουν συγουρη οτι θα πετυχαινε το ειχε βαλει στοχο" ειπα και χαρηκα πολυ..
"Συγχαρητηρια Piero"ειπε ο Antonio
Την επομενη μερα πηρε εξιτηριο και ολα περασαν ομαλα αυτες της μερες...
Η Anne εκλεισε ραντεβουν με την γυναικολογο της και πηγαν να κανουν το ηπερηχο για να δουν το φυλο του παιδιου..
" κουνιεται" ειπε η γυναικολογος
"Κοριτσι ειναι συγχαρητηρια" ειπε και πεταξαμε απο την χαρα μας... Οι υπολοιποι περιμεναν με αγωνια..
"Κοριτσι ειναι" ειπες
"Συγχαρητηρια" ειπαμε ολοι και την αγκαλιασαμε...

Ο Μπαμπας μου μας ανακοινωσε οτι επρεπε να φυγουν εχουν ταξιδια και δουλευεις... Και θα επαιρναν τα αγορια μας...
"Μπαμπα μου να σου πω κατι" ειπα και τον τραβηξε σε αλλο δωματιο να μην μας ακουνε
"Μπαμπα ποσο καιρο θα λειψετε;" τον ρωτησα
"Τρεις μηνες" ειπε
"Ωραια σκεφτηκα να ερθουμε μαζι σου" ειπα
"Αυτο που λες ειναι παραλογο" ειπε
"Σε παρακαλω μπαμπα" ειπα και προσπαθησα να τον πεισω
"Θα δουμε" ειπε
"Ευχαριστω μπαμπα μου" ειπα τον αγκαλιασα

Το ταξιδι τους ειχε με προορισμο την βραζιλια... Ετσι και εμεις τα κοριτσια επιβιβαστηκαμε στο καραβι με λιγο ακομα κοσμο τα αγορια δουλευαν σκληρα... Εμεις περνουσαμε καταπληκτικα αυτον τον ενα μηνα σχεδον πριν φτασουμε στην Βραζιλια..
Ειχαμε η καθε μια την καμπινα μας...οταν φτασαμε στον προορσμο μας καναμε βολτες στην υπεροχη Βραζιλια..  Και αυτο ηταν το γαμηλιο ταξιδι μας.. Περασαμε μια αξεχαστη εμπειρια..  Αφου το καραβι ειχε αγκυροβολησει... Εμεις περνουσαμε με τους αντρες μας λιγο ελευθερο χρονο μακρια απο τα συνηθισμενα...
Οταν επιστρεψαμε και πλεον ειχα μπει στον τελευταιο μηνα και ημουν ετοιμη να γεννησω.. Η χαρα μου μολις εμφανιστηκε στο προσωπο μου μολις βγηκε το πρωτο μωρο και πηγαιναμε για το δευτερο ειμαι πολυ χαρουμενη.. 
Και μετα απο καιρο γεννησε και η Anne το πανεμορφο κοριτσι της...

Εγω μετα απο τρεις μηνες πηγα και δουλεψα στο γραφειο που μου ειχε προτεινει ο μπαμπας μου και ειμαι κατενθουσιασμενη... Ο Ignazio δουλευει ακομα σαν Αξιωματικος ο piero ειναι πλοιοκτητης και ο Gianluca εγινε
υπαξιωματικος... Ισως σε λιγα χρονια παρει ο Ignazio την θεση του καπετανιου...
Παρα της σπουδες των αγοριων ο Piero αφησε την Νομικη και ασχολειται με τα πλοια... Η Anne εγινε καθηγητρια σε ιταλικο σχολειο και διδασκει ιταλικη φιλολογια..ασχολειται με την νομικη και μολις διοριστηκε σε ενα γραφειο και εγινε πολυ καλη δικηγορος...
Η Marie μετα απο εννια μηνες γεννησε ενα πανεμορφο αγορακι.....

Η Nina πλεον εγινε μια σπουδαια και σοβαρη ψυχολογος ολοι στο γραφειο της πηγαινουν... Και πλεον εχει και τον ανδρα της διπλα της να την στηριζει και να την αγαπαει.
Η Daniella εφυγε στο εξωτερικο να κανει καριερα και απο εκεινη την μερα δεν την ξανα ειδα... Ολοι οσοι πλεκτηκαν στην ιστορια με τον Bruno μπηκαν στην φυλακη...
Ο Antonio γυρισε στην Αμερικη πλεον και εχει κανει μια μεγαλη οικογενεια...

Ολοι πλεον βρηκαν την θεση τους και πλεον συμβαινουν καλα πραγματα και οχι ασχημα...

~τελος~

My Officer 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora