~2~

140 49 14
                                    

Çok güzel ve huzurlu bir sabaha uyanmıştım.Ben Mısra'nın kollarında Mısra benim kollarımdaydı.

Ben Mısra'nın kollarında Mısra benim kollarımdaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaprak ve Mısra'yı böyle düşünebilirsiniz...

Daha güzeli olabilir mi?Tabii ki olamaz.Bu düşüncelerden sıyrılıp saate baktım,6.57'ydi.Zaten 7'ye alarm kurmuştuk.Kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.Gittiğimde alarm çalıyordu,alarmı kapatıp Mısra'yı öperek uyandırdım.

Gittiğimde alarm çalıyordu,alarmı kapatıp Mısra'yı öperek uyandırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben bu anı böyle düşündüm siz de böyle düşünebilirsiniz...

Hep onlarda kaldığımda bunu isterdi benden.Bende yapardım.Alarmla bile uyanmayan kız ben öpünce adeta neşeyle fırlamıştı.Canım benim yaa...Biz kalkıp hazırlanıncaya kadar saat 7.22 olmuştu.Hemen aşağı inip 10 dakikada ne kadar olursa artık bir kahvaltı hazırladık.hemen yiyip sofrayı ve bulaşıkları topladıktan sonra 8'e birkaç dakika varken evden çıktık.Yine tüm yavaşlığımızla ve dedikodularımızla 8.47'de okula varmıştık.Sadece okuldakiler gibi olmayan Nida vardı.Dün neden gelmediğimizi sorduğunda milli yalanımızı söyledik.Hemen telaşlandı tabii...

"Şimdi iyi misin?"

"Neyin varmış?"

"Dinlenseydin keşke bir gün daha."gibi bir sürü cümle sıraladı.Niye bu kadar telaşlandı diye şaşıracaksınız ama o da bizim gibi alışamadı bu okula,bu ortama...Biz bir şekilde oyalanırken ders zili çalmıştı.İlk ders matematikti yani en sevdiğim ders...Bu yüzden sayısalı seçmiştim.Ama matematik dersini sevmemin sebeplerinden biri de Zuhal Hocaydı galiba.O hoca bu okula geldiğimden beri bizimle hep arkadaş gibiydi.Bu okula 3 sene çok bile dayanmıştık Mısra ile beraber.1 sene daha katlanabilirdik dimi,evet evet dayanırdık her şeye rağmen dayanabilirdik.İlk ders çok çabuk geçmişti.Ama sadece banaydı galiba bu çabukluk herkes off demekten dersi dinlememişti.Mısra bile,zaten zorlanıyor matematikte.Teneffüste Mısra ile lavaboya gitmiştik.İçeri girdiğimizde ise makyaj yapan kızlarla doluydu içerisi.Bize küçümser bakışlar göndermişti hepsi biz diğer tuvalete doğru giderken arkamızdan gülmüşlerdi.Neyseki diğer tuvalet boştu.İşimizi hallettikten sonra dışarı çıkarken benden uzun,sarı saçlı,yeşil gözlü hafif makyajlı ama taş gibi bir kız ile çarpışmıştım.

Deli AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin