ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

88 7 26
                                    

Η Διωνη φοράει τα μαύρα αθλητικά και βγαίνει από το γραφείο της , για να συναντήσει τον τύπο που θα την συνοδέψει .

-"Ηρθε ;" Ρωτάει τον Σέργιο μόλις τον συναντάει στο διάδρομο . Ο Σεργιος ήταν ο πιο στενός της συνεργάτης , της στάθηκε από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην ομάδα , τον θεωρούσε οικογένεια . Το ίδιο και αυτός , την έβλεπε σαν την μικρή του αδερφή . Άλλωστε του το έχει ζητήσει και ο Σταύρος πριν φύγει , ο προηγούμενος αρχηγός της συμμορίας πριν αναλάβει η Διωνη . Την αγαπούσε σαν παιδί του , αυτός ήταν που την προστάτευσε τότε .

-"Ναι . Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί δεν παίρνεις εμένα μαζί σου ." Της εκφράζει την απορία του , αφού είναι από τους καλύτερους στην συμμορία και γενικά το όνομα του είναι αρκετά δυνατό στην νύχτα .

-"Γιατι θέλω όλα να γίνουν διακριτικά και αθόρυβα και εσυ δεν είσαι καλός σε αυτό το κομμάτι , όταν θα θέλω να τους στείλω στον άλλο κόσμο θα πάρω εσένα ." Τον ενημερώνει και ο Σέργιος γελάει . Θα μπορούσε βέβαια να πάρει κάποιον από τα πολλά άτομα που έχει στη συμμορία , αλλά σήμερα περίμενε δύο διαφορετικά εμπορεύματα και τα  ήθελε όλα στην εντέλεια .

Φτάνουν έξω από την πόρτα του δωματίου , που βρίσκεται το άτομο που θα πάει μαζί της απόψε . Μπαίνουν μέσα και τα βλέμματα τους αμέσως συναντιούνται . 

-"Απο δω ο Ορφέας ." Συστήνει ο Σέργιος που τον έφερε εδώ . Ειναι φίλοι αρκετά χρόνια , πολλές φορές του πρότεινε να μπει στην συμμορία αλλά ο Ορφέας αρνήθηκε , προτιμάει να δουλεύει μόνος . Ειναι αρκετά καλός στην δουλειά του και για αυτό ακριβώς τον λόγο , όταν κάποιος μπλέκει σοβαρά επιλέγει αυτόν .

Η Διωνη παίρνει το βλέμμα από πάνω του , σε αντίθεση με τον Ορφέα που την παρατηρεί την ώρα που παίρνει τους σάκους που θα χρειαστούν .

Η Διωνη βγαίνει έξω από το δωμάτιο με τους σάκους στα χέρια , ο Ορφέας την ακολουθεί σιωπηλός . Βάζουν τους σάκους στο αυτοκίνητο και ξεκινούν για τον προορισμό τους .

Στην διαδρομή κανένας τους δεν μιλάει και οι δύο φημίζονται για αυτό . Ο Ορφέας είναι λιγομιλητος στην δουλειά σου , χτυπάει και φεύγει χωρίς λόγια! Η Διωνη προτιμάει να μιλάει με πράξεις πάρα με λόγια , όλοι την τρέμουν για αυτό το λόγο . Κανένας δεν τολμάει να την ανταγωνιστεί , οι αλλες συμμορίες το κάνουν αυτό μεταξύ τους αλλά όχι με την δικής της .

Φτάνουν έξω από το εγκαταλειμμένο κτήριο και μπαίνουν μέσα .

-"Βαλε τις κάμερες μέσα στα μηχανήματα ώστε να μην φαίνονται , εξαφάνισε το αυτοκίνητο και μετά ανέβα πάνω να κόβεις κίνηση , να με ειδοποιείς και να τραβάς φωτογραφίες ." Τον προστάζει και του δίνει τον σάκο που περιέχει τις κάμερες , την φωτογραφική και ότι άλλο του είναι απαραίτητο .

Μέχρι την καταστροφή μαςWhere stories live. Discover now