1

27 1 0
                                    

Văd o persoană...Nu am mai văzut-o până acum, doresc să mă apropiu de ea... Mă apropiu, şi mă tot apropriu... Până când...
Mama- Gabriela!
- Ăăă da??
Mama- Trezeşte-te, am ajuns.
Aha, deci era doar un vis, super... Să-mi bag picioru', chiar am vrut să ştiu cine era...
Ieşim toți din maşină şi privim uimiți către mare.
Robert- Arată superrrr, vreau să mergem în apăăă!!!
Tata- Întâi să ne cazăm la hotel, apoi vine ora de odihnă.
Robert- Dar..
Mama- Ai 10 ani, trebuie să te odihneşti pentru a avea energie, bine?
Robert- Bine mami.
-Şi eu? Nu am nicun chef de odihnă.
Tata- Nu fi încăpățânată, şi ajută-ne cu bagajele.
Oftez zgomotos, şi nu am ce face, trebuie să-i ajut, că poate mă trezesc cu o palmă ceva...
.
.
.
Mama- Robert, pune-te în pat.
Robert- Bine, dar la 17:00 ne băgăm în apă?
Tata- Dacă nu îi soarele aşa arzător, da.
-În fine, eu mă duc să văd puțin pe afară.
Mama- Nu ieşi din cameră până nu ieşim si noi, pune-te in pat şi odinheşte-te, nu mă fă să repet de două ori.
Vreau să mor...Am 17 ani şi încă mă simt ca o sechestrată în casă... Anyway, mă pun în pat, şi direct când m-am aşezat, ochii mi s-au închis, şi somn cu mine...
.....
Ora 17:00, ne trezim, iar mama si tata deja s-au schimbat în costume de baie...Robert era în baie, se schimba, iar eu, stăteam in pat, aşteptându-l pe Robi să iasă, pentru a mă schimba şi eu.
Tata- Noi mergem să ne găsim un loc, vii tu după ce te schimbi.
Mama- Robi mami, haide.
Robert- Acuuum! spune el din baie.
Aceştia au plecat, iar eu am oftat zgomotos.
-Îmi urăsc viațaaaa!
Mereu sunt dată la oparte de ai mei... Dar tot îi iubesc, indiferent că sunt sau nu sunt... Eu mă consider încă un copil, dar ei cred că au uitat că încă am doar 17 ani... Sunt foarte stricți cu mine, nu mă mir de ce nu am avut un iubit până acum sau ieşiri cu prietenii...
În fineeee, mă duc sa mă schimb, iar apoi mă duc să-i găsesc pe cei 3 muşchetari... Haha, Gaby, ce amuzantă eşti.
.....
-Doamne cât nisip poate să fie!
Tata- Păi a-ți vrut la mare.
- Ziceam doar...
Mă aşez lângă mama pe un prosop, si stau sub umbrelă, ascultând valurile mării...
.
.
.
Mama- Gataaa, haide Robert trebuie să plecăm la hotel.
Robert- Bine mami.
Tata-Of Doamne!
Mama- Ce-i iar?
Tata- Nimic, ce te bagi iar singură în seama?
Mama-Vreau doar să conversăm omule.
Tata- Hai fă odată şi ia-l pe ăsta si plecăm.
Haha, ce amuzanți...Iar încep ei cu certurile lor, jurrr, m-am săturatttt...
- Robert, hai..
Mama- Hei, hei, vezi cu-i îi zici tu fă? Măgarule!
Acestea au fost ultimele cuvinte a mamei, căci tata i-a dat o palmă...L-am luat repede pe Robert si l-am dus la hotel. Ajunşi în camera, i-am spus să-şi faca o baie si sa se pună la somn, căci eu vin imediat.
Mi-am luat un tricou si nişte pantaloni scurți, apoi rapid am mers la mama si tata ca nu cumva sa se termine cu sânge.
Tata o batea pe mama....Am...Am rămas...Şocată...Tata de obicei doar o palmă ii dădea...Dar de data asta dă în ea, iar ea urlă ca din gură de şarpe...Noroc că nu mai era nimeni pe plajă...
Nu am mai spus nimic si am rămas deoparte, lacrimile pur şi simplu au început să-mi curgă pe obrajii mei roşii din cauza soarelui...Era prea mult pentru mine, vroiam aer, si spațiu în care să mă refac mintal...
Am traversat strada, si m-am dus pe o cărare intre blocuri... Era întuneric, dar liniştitor...
Am început să inspir aer şi să-l expir... M-am calmat cât de cât, măcar m-am oprit din plâns... Văd un magazin prin apropiere, şi mă duc să-mi iau țigări, deoarece aveam nevoie...Părinții mei nu stiu că fumez, dar după atatea certuri, bătai şi insulte intre ei, ei nu realizeaza că ce fac ei doare pentru mine dar şi pentru Robert in acelasi timp...
Intru în magazin, şi îi cer casierei un Davidoff clasic...
Casiera- 20 de lei şi 50 de bani.
Îi dau bani, şi ies din magazin...De îndată îmi aprind o țigară, şi mă pun pe o bancă , unde mai nimeni nu trecea pe lângă... Zici că era pustiu efectiv... Fumez eu cât fumez, până aud niste băieți care mă strigă:
?- Hei, pisi, singurikă, singurikă?
- Pleacă mă de aici.
??- Speriată? Hai cu noi, că nu-ți facem nimic.
Simt cum unul dintre ei îmi mângâie părul, iar eu tresar.
???- Hai să ne distrăm...
- Ăm, nu mersi, eu trebuie să plec...
Spun eu ridicându-mă de pe bancă şi vroind să plec. Simt cum unul din ei mă apucă de mână şi imi spune:
?- Nu pleci nicăieri, vii CU NOI!
M-am speriat foarte tare iar instinctul feminin m-a facut sa-i dau una intre picioare la unul, si să fug pe unde apuc... Spre ghinionul meu era ca mai erau doi care alergau după mine, efectiv alergam cât mă țineau picioarele, până simt ca dau peste un om, doar ca nu ne-am prăbuşit.
Când m-am uitat mai bine era un bărbat...Înalt, arăta bine, era bine făcut...
Bărbatul-Te-ai pierdut, iubito?
- I-Iubito?...
Acesta mă ia pe sus şi mă duce într-o maşină, era un Porsche negru mat, cu geamuri fumurii...Bogat bărbat,  ce-i drept...
- Ce naiba, lasă-mă jossss.
Barbat- Shhh, fi cuminte baby.
- AJUTOR, lasă-mă omule, abea că am scăpat de ăia, acum tu?
Bărbat- N-ai tăcut încă?
Mă trânteşte in maşină, şi mă leagă cu frânghii, apoi se duce la volan, şi calcă accelerația.
- Cine naiba esti, mă furi???
Bărbat- C-am aşa ceva.
- Lasă-mă, te rog, te implor!!
Bărbat- Shhh, linişte... Te duc la casa mea, una dintre casele mele, acolo tu trebuie să....
.
.
.

    Sper că va place! Aştept păreri♥


Lumea Noua a GabrieleiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum