Yerim şirkete girdi ve hemen masasına yöneldi. Kısa bir süre sonra patronu da başına geldi.
"Tüm kanalların izlenmesi 100 bin oldu bile. Senin yaptığın videolar hala bir başarı elde edemedi."
"Merak etme. Bu videomdan çok eminim!"
Çekim odasından gelen ses ile ikisi de oraya yöneldi. Yerim'in patronu Bayan Bae de izleyeceğini söyleyerek odaya girdi."1,2,3!"
Yerim Youtube videolarının yayımlandığı bir eğlence şirketinde yapımcı olarak çalışıyordu ve ilk defa bu kadar emindi tutulacağından."Merhaba,ben Kim Jongdae! Bugünkü konumuz çok güzel evet,bu video bir harika olacak! Bugün aldatılarak terk edilmiş olan izleyicilerimizden biri Kang Eunji ile birlikteyiz! Yemek yiyip,içerek olanları bizimle paylaşacak!"
Aradan geçen uzun bir süre sonra kimse videoyu beğenmişe devam etmiyordu. Yeri dudaklarını ısırmaya başladı. Eliyle Jongdae'ye hızlanması için hareket yaptı. İkisi de hafiften sarhoştu ve bu sarhoşluğun vermiş olduğu uyuşukluka biraz geç anladı Jongdae.
"O pislik...şeref yoksunu...ne zaman bir kadın görse çılgına dönerdi! Ben varken nasıl da başka bir kadına bakabilir? Ben bu kadar güzelken..."
Kadın yüzünün sevimli gözükmek için çabalar gibiydi."Bana söylediklerinize göre sürekli onun peşindeymişsiniz gibi geldi."
"Evet ama bu beni aldatması için yeterli bir sebep değil!"
Jongdae tehlikeyi göze alarak konuştu.
"Belki de sizi aldatmıyordu,gerçek aşkını buluyordu?"Kadın hızla ona döndü. Yeri suratında memnun bir ifadeyle artan izleyici sayısına baktı.
"Ne? Ne dedin sen?!"
Kadın sinirle önündeki kızarmış tavukları Jongdae'ye fırlattı.Jongdae lafında ısrar ederken,kameraya alan adama baktı Kang Eunji. Ardından daha çok sinirlenerek önündeki soju içeceklerini ağzına aldı ve etraftaki herkese püskürttü.
Yeri'nin gözleri büyürken kadın Jongdae'nin saçına yapıştı. Tam manasıyla sarhoş olan bu kadını nasıl durduracaklarını düşünüyordu.
Bu sefer de eline kimchi almış olan kadın hızla Yeri'nin olduğu tarafa döndü ve içinde kimchi olan kutuyu fırlattı. Yeri'nin ağzı açılırken,kutuyu almak için elini uzattı ancak eli de kutuyla birlikte Bayan Bae Joohyun'a geldi. Tam başına dökülen kimchi yemeği ve Yeri'nin eli de kutunun üzerinde Joohyun'a kendi fırlatmış gibiydi.
•••
Jaehyun havaalanına gitmesine ne kadar kaldığını görmek için saate baktı. Bugün de hastalarından biriyle öğle yemeği yemek zorunda kalacaktı. Jaehyun başkalarıyla yemek yemeyi sevmeyen biriydi ve gerekmedikçe bunu yapmazdı. Hemşiresi ve asistanı olan Yukhei heyecanla konuştu.
"Ya ne diye kabul etmiyorsun o kadar röportaj,dergi kapağı isteklerini. Suratın güzel,çok yakışıklısın hatta sesin bile kadınları etkilemek için yeterli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinner Mate ↔ yeri + jaehyun ✔
Fiksi PenggemarSevgilisi tarafından aldatılan Kim Yerim ünlü psikiyatr olan Jung Jaehyun ile ikinci kez karşılaşır. 2020 | duestrade© 「@riestars」