De la mutare împreună, la momentul în care înțelegerea dintre ei doi a devenit ceva de domeniul fantasticului. De o perioadă fe timp, relația dintre cei doi îndrăgostiți era presărată doar cu sare și piper, Chris își făcuse un obicei din a se intorce târziu acasă, mult prea târziu, la o oră cam exagerată, ceva ce era și mai exagerat sunt scuzele patetice pe care le folosea.
Emily își schimbase părerea despre Chris. El se transformase radical, de la băiatul empatic și romantic care o cunoscuse pe Emily, acesta devenise tot mai rece cu ea, mai ales când ea era în preajma jurnalului său.[Marți, ora 03:00 am.]
Se aude un zgomot puternic lângă patul lui Emily. Se auzea de parcă s-ar fi produs un cutremur, de asemenea, se auzea și un țipăt strident din camera cuplului.
Emily sare brusc din pat, cu o mână pe inimă, iar cea de a doua pe telefonul său care avea blițul pornit. Cu ochii împăinjeniți de la lipsa de somn suficient și nevoia de a și-l continua, se apropie de biroul ei, iar volumul sunetului scade treptat și îi dă impresia că dispare.
Își deschide unul dintre sertarele în care avea jurnalul, iar în timp ce-l deschidea, simțea miros de fum, o parte din jurnal arsese puțin și un simbol apăruse pe coperta acestuia, era o pentagramă din care ieșea ușor fum.Emily țipă dintr-o dată de frică și închide sertarul biroului de parcă n-ar mai vrea să-l mai deschidă vreodată. Chris sare și el din pat precum un proiectil lansat de un tun.
Își îmbrățișează iubită, o liniște, iar cei doi își reiau somnul.
Aceste întâmplări se derulau pe parcursul a zece minute, minute care pentru cei doi păreau interminabile și insuportabile.
Aceste apariții inexplicabile se produseseră pe parcursul a trei zile consecutive.Cum răsărea soarele, în a patra zi, Chris era pur și simplu înfiorat și revoltat de ceea ce se petrecuse, blamând-o pe Emily pentru toate evenimentele petrecute în acea seară. Ea îi povestește despre ce se întâmplase cu jurnalul, iar el rămăsese de-a dreptul paralizat de frică. Totuși, în ciuda ciudățeniilor care intraseră în viața lor, aceștia încercau să găsească o soluție la problemă.
Sertarul biroului nu se mai putea deschide, așa că au așteptat până la ora la care întâmplările străinii își frecventau prezența.Ora 03:00 am, nu se mai aude niciun zgomot, totul e la locul și nimic nu părea în conflict cu realitatea sau normalul.
Cei doi reușesc să deschidă sertarul, însă jurnalul nu mai era acolo. Deodată, zgomotul începe să răsune din nou, iar cuplul este izbit cu spatele de perete. Cei doi încearcă să revină cu picioarele oe pământ, dar era în zadar, erau atât de lipiți încât erau una cu peretele.
Cuplul observă că e jurnalul lui Emily se rotește tot mai rapid, multe pagini sar din el, timp în care se aude o incantație, asemenea unui ritual, o voce groasă de femeie repetă o serie de cuvinte într-o limbă care părea că vine din altă dimensiune.
Una dintre paginile jurnalului se lipește de nasul lui Emily:
-Eliberează-mă, acum!Emily a izbucnit în plâns, pur și simplu nu știa cum să mai reacționeze. Totul era haotic, iar ea se săturase de haos și de alte evenimente imprevizibile. Jurnalul căzuse jos, iar situația se curățase de impurități.
CITEȘTI
Jurnalul lui Emily
Teen Fiction_Viața unei fete cuprinsă de dualitate_ Emily este nedespărțită de jurnalul său, jurnalul ei îi este cel mai bun prieten, însă cel mai bun prieten poate aduce, uneori, și probleme. "Jurnalul lui Emily" este despre viața protagonistei(Emily) și desp...