Chris și Emily au stat treji până dimineața. În tot acest timp, singura rezolvare la care s-au gândit, pentru problema pe care o aveau, era să meargă la un preot pentru a-i povesti experiențele pe care le-au trăit în cea mai recentă perioadă de timp, crezând că el va știi ce e de făcut.
Au mers la un dintre cei mai cunoscuți preoți din țară, un bătrân în vârstă 97 de ani, cu o barbă care îi atârna aproape de sol, era de statură medie, iar vârstă sa era sprijinită de un baston prelucrat din lemn de methuselah, unul dintre cei mai longevivi arbori din lume.
De la prima strângere de mână, Emily a simțit că acest om posedă o energie de-a dreptul divina, o putere spirituală supraomenescă.
Cei doi au fost conduși de către acest "munte" spiritual spre casa sa, o cabană de lemn poziționată în sânul unor munți. S-au așezat la o masă, serviți cu ceai.-Da, într-adevăr, îți cunosc familia și știu și de existență jurnalului tău.
[Emily era ochi și urechi]
Mama ta a venit în urmă cu cinci ani aici, pentru a-mi cere ajutorul,
iar ajutorul n-a fost pe deplin eficient.Vezi tu, nu cred că mama ta a reușit să-ți spun, nu cred că avut curajul necesar pentru a o face, este un subiect de discuție dificil. Înainte de a te naște, mama ta a mai avut un copil, o fetiță mai exact, copilul avea o problemă la cap, înaintând în vârstă aceasta începea să simtă dureri cumplite în zona posterioară a capului, verdictul dat de medici fiind necesitatea unei operații. Operația nu a derulat chiar conform planului, fiind ceva ce necesita atenție maximă, orice greșeală putea să coste, acea greșeală s-a întâmplat, iar impactul a fost unul cumplit, mama și-a pierdut primul copil. După 6 luni trecute de la ceremonia funerară, mama ta a întâmpinat același evenimente imprevizibile și dubioase care ți s-au întâmplat și ție.
A venit la biserica unde slujesc eu, iar eu i-am deposedat jurnal, dar se pare că ciudățenia ce stăpânea jurnalul s-a întors "acasă".
(Chiar dacă era afectată de tot ce auzise, creierul ei a creat o teorie.)-Creed că mi-am dat seama care este problema, acum că mi-ați povestit acele momente, cred că știu ce se întâmplă...
S-ar putea ca sora mea să fi fost cea care a provocat acele evenimente inexplicabile.De la durea de cap pe care o suferea, până la întâmplarea de după 6 luni, mă face să cred că ea era posedată de ceva, iar odată ce spiritul a părăsit trupul, s-a adăpostit în jurnalul mamei. Spiritul a simțit slujba dumneavoastră, și l-a agitat, iar ca răzbunare a creat acele situații.
În ultima seară am primit un semn, o pagină din jurnal a sărit pe fața mea, iar pe acea pagină scria: "-Eliberează-mă, acum!"
În urma celor spuse, preotul și-a consultat cunoștințele sale care se ocupau cu aceleași lucruri, iar jurnalul a rămas la ei pentru o perioadă nedeterminată de timp.Totul revenise la normal, privind situația cu alți ochi, dintr-o perspectivă diferită, ceea ce li se întâmplase i-a făcut pe cei doi să realizeze cât de mult țin unul la altul și că lanțul ce leagă inimile lor s-a întărit.
Aceștia și-au dat seama că iubirea este tot ceea ce contează și că indiferent de ce evenimente vor apărea, puterea iubiririi lor va dărâmă până și cele mai puternice ziduri din lume.
______________________________________Dacă v-a plăcut, vi s-a părut interesantă și ați vrea să mai citiți povești scrise de către mine, mă puteți susține cu un Follow/vot sau un comentariu.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
CITEȘTI
Jurnalul lui Emily
Roman pour Adolescents_Viața unei fete cuprinsă de dualitate_ Emily este nedespărțită de jurnalul său, jurnalul ei îi este cel mai bun prieten, însă cel mai bun prieten poate aduce, uneori, și probleme. "Jurnalul lui Emily" este despre viața protagonistei(Emily) și desp...