Gisteravond om een uur of half 11 is het dode lichaam van Fleur Rozel aangetroffen. Haar vriendje maakt duidelijk na een vreemd telefoontje gelijk naar Fleur vertrokken te zijn.
'Ik had de sleutel gekregen. Toen ik in de badkamer kwam wist ik niet wat ik aantrof.'
Ook de ouders zijn erg van streek nadat ze met haast van een feestje naar huis gebelt zijn.
Verder wil de politie nog geen verslag doen over dit voorgeval en wordt het nog onderzocht.
Pov Benci
Ik loop de school in. Ik loop met mijn ogen gericht naar de grond naar mijn kluisje. In mijn hoofd speel ik mijn volgende actie af. Onder Nederlands zal ik het sturen...
"Na dit ernstige voorgeval zullen wij om half 12 een minuut stilte houden en wie wat zou willen zeggen mag daarna wat zeggen. Zo gezegd, zo gedaan om half 12 was er een minuut stilte en liep ik naar voren om mijn speech te houden. "Ik werd misschien gepest door Fleur, niet alleen door Fleur maar Fleur is nu vermoord. Al had ik Fleur liever dood dan levend, maar na dit heb ik toch spijt na deze gedachte, niemand verdient het om zo behandelt te worden."
Ik staar naar computerscherm en duw op een paar knopjes. Let's do this shit. Ik verzend de foto en hack één de politieafdelingen.
Na de moord van Fleur Rozel lijkt het steeds vreemder te worden. Vandaag werd door betrouwbare bron duidelijk gemaakt dat de wapenafdeling van de politie gebackt is en er al een paar dagen de tekst op de muur is gebrand. Wanhopig wordt er een poging gedaan de tekst weg te halen maar niks lukt. Maar het belangrijkste is: wat is die tekst? John? "
"Ja dat is een van de schrikbare dingen, klaas. 'Een, twee, drie, o wacht we zijn nog maar bij een. Haha, moord nummer een!"
"Schrikbarend!.."
Pov Thomas
Ik open mijn mailbox. Een ongelezen bericht. Ik klik op de mail. 'Wilt u het bestand downloaden?'
Wat? Even verbaasd kijk ik naar het beeldscherm om vervolgens op 'yes' te klikken.
Een foto verschijnt....
Mijn ogen worden groot en wanhopig probeer ik mijn trillende handen onder controle te krijgen.
Die foto...
JE LEEST
You will know her name {Voltooid}
SonstigesMet een knal verschijnt er uit de loop een zwart klein voorwerpje die het hart van mijn moeder doorboort. Een tweede kogel volgt. Mijn ouders dood door mensen die ik haat, die mij haten. Mijn haat zal andermans dood worden. Mijn haat wordt missch...