(şöyle bir düşündüm de bildiğim şarkılardan en iyi uyandı. iyi okumalar :)
hatırlatma*
Telefonumu açıp kurcalamaya başladım. Yanıma gelen babamın 'ünlü' arkadaşına cevap verirken kafamı kaldırdığımda gördüğüm yüz ile afalladım.
.
.Yanımdaki amcadan müsaade isteyip oraya doğru ilerlemeye başladım. Önüme çıkan insanlarla görüş açımdan çıkıyordu. Nihayet oraya vardığımda kimsenin olmadığını gördüm. Gerçek miydi? Yoksa sadece bir halisülasyon mu? Seokjin lütfen gel artık aklımı kaybetmek üzereyim. Şarkı hâlâ devam ederken orada yere çökmek için eğilecekken belime sarılan eller engel olmuştu. Dikleştiğimde kulağıma değen dudaklarla irkildim.
-" Burdayım güzelim. " gözlerimdeki yaşlar firar ederken ona doğru döndüm. Seokjin bu bir hayalse bile hiç uyanmayayım. Bu bir rüyaysa uyandırma tamam mı ?
Ellerini yüzüme çıkarttığında gözlerimi kapattım. Alnımı uzunca öptükten sonra çekildi.
-" Çok özür dilerim Minseo. Size yaşattıklarımdan dolayı çok pişmanım. Lütfen affet lütfen. Çok özledim." hâlâ hayal mi diye düşünüyordum.
+" S-Seokjin gerçeksin değil mi ? " elimi alıp kalbinin üzerini koydu.
-" Bak burda kalbim. Senin için sonsuza kadar atmaya hazır bir kalp. Dinle bak nasıl heyecanla atıyor." elimi çekip dizlerimin üzerine çöktüm. Gerçekten karşımdaydı. O da aynı şekilde eğilince beni kollarımdan tutup kaldırdı. Kollarını bana sardığında ben de kollarımı omuzlarına doladım.
-" Beni affet olur mu? Artık seni mutlu etmek istiyorum bana bu şansı tanır mısın? " geriye çekilip gözlerinin içine baktım. Çok doluydu...Duygu dolu. Dayanamayıp ağlamamı şiddetlendirirken kollarımı tekrar ona sardım. Kafasını boynuma gömdüğünde omzumu ıslatan yaşlarla ağladığını anladım.
Hepimiz çok yorulduk. Artık mutlu olmalıyız değil mi? Hep beraber...
-" Seni çok seviyorum. İyi ki varsın." geri doğru çekildiğimde elinden tuttum.
+" Seokjin nikah bittiğinde onların karşısına çıksan olur mu? " beni onaylayıp yanağıma bir öpücük bıraktı.
-" Bekliyorum güzelim hadi git sen." yanağımın yandığını hissettiğimde ondan uzaklaştım.
Nikah memuru gelmişti. Yanıma gelen ikili nerede olduğumu sorunca lavaboya kadar gittiğimi söyledim. Onlara da sürpriz olsun istiyordum. Nikah memuru gerekli soruyu önce abime sorduğunda 'evet' cevabıyla alkışlar havada uçuşmuştu. Aynı şekilde Minji'ye de sorduğunda o da aynı şekilde cevap verdiğinde bu sefer alkışlara ıslıklar da eşlik etti. Birbirlerine döndüklerinde kısa bir süre dudaklarını birleştirdiler. Ayrıldıklarında sıra eğlenmeye geldiğinde çalan şarkıyla küçük çocuklar hemen ortayı doldurmuşlardı. Kolumdan çekiştiren Tae'nin zoruyla ben de ortaya geldim. Çalan şarkıya kendimce eşlik ederken Jungkook ve Tae belli ki şarkının kareografisine çalışmıştı. Woah gerçekten çok iyi dans ediyordular. Şarkının sonlarına doğru gelirken final duruşları onları zorlasa da çok iyiydi. Islıklarla alkışlar yine birbirine karışmıştı. Başka bir hareketli şarkıya geçerken yerime geçmek için ilerledim. Hareketli danslar bana göre değildi. Pek beceremezdim zaten.
Sonunda eğlenmede sona erdiğinde düğün pastası gelmişti. Çok güzel ya en sevdiğim kısımlardan biri de bu. Pasta yemek..
Beraber bıcağı tutup pastayı keserlerken patlayan konfetilerle abim korkmuştu. Yüz ifadesi görülmeye değerdi. Hepimiz ona gülerken o da bir süre sonra bize eşlik etmişti. Yah yicem seni umudumm. Pasta gittiğinde duygusal bir dans şarkısı çalmıştı. Sahne yavaş yavaş dolarken ben ise Seokjin'i bıraktığım yere bakmıştım. Göz kırptığında gülümseyip kafamı eğdim. Jungkook bu sefer benim yanıma gelip elini uzattı. Uzatılan eli tuttuğumda ayağa kalktım ve ortaya geldiğimizde bir eli belimde diğeri ise elimle birleşmişti. Acaba Seokjin eskisi gibi midir hâlâ? Yani dinlemeden atılır mı? Bakalım bu testi geçebilecek misiniz Kim Seokjin beyfendi?
Şarkı devam ederken abim ve Minji yanımıza yanaştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROOMMATE || KSJ
Fanfiction" Sevgiliymişiz gibi yapsan olur mu?" . . Bazı şeyler yapmak için zorlanan kız bu durumdan kurtulmak için kaçarken sonunda hayatının anlamı olacak kişiyle tanışmayı beklemiyordu.. başlama tarihi: 22.05.2020 bitiş tarihi: 05.04.2021