Sellam!
Naber?
Oy ve yorumu unutmayalım.
İyi okumalar.
Ilgın'dan
"Ne diyorsun?!"
"Evet ya, kız manyak çıktı resmen. Çiftli buluşma yapalım diyor! Gelinlik provasına da çağırırsa şaşırmam artık."
"Düğünleri ne zamanmış?"
"İki hafta sonra. Çok çabuk evleniyorlar."
"Çağırdı mı sizi?" Omuzlarını silkti.
"Valla bilmiyorum bu akşam buluşacağız davetiye verir herhalde."
"Kız güzel miydi peki?" Beren gözlerini devirdi.
"Güzel." Arkama yaslandım.
"Acaba Ekin'inde sekiz yıllık sevgilisi var mıdır?" Güldü.
"Saçmalama. Bence bin kişide beş kişinin falan sekiz yıllık sevgilisi vardır. O da geldi beni buldu." Kahkaha attım.
"Koray ne diyor bu işe?"
"Hiç konuşmadık."
"Ne giyeceksin?"
"Etek giyerim herhalde. Hatta ben gidip kıyafet bakayım sende Ekin'ciğini stalkla." Yastığı Beren'e fırlatırken haklı olduğunu fark ettim.
"Bi'kere biz dört-beş defa başbaşa dışarda çıktık." Beren beni duymayınca kendi kendime konuşmaya başladım.
"Aşık oldu mu acaba bana?"
"Nolur olsun artık Allah'ım!"
"Turşum kurulacak yoksa."
İzel Hera'dan
"Nasıl geçti görüşme?" Ekin'e baktım.
"Sanırım bir şeyler yapacağız." Koray ve Ekin aynı anda kalkıp bana sarıldılar.
"Umarım tüm hayallerin gerçekleşir Hera'm."
"Seninle gurur duyuyorum İzayak. Aferin kızım sana."
"Siz olmasaydınız çoktan pes etmiştim biliyorsunuz. Sizi seviyorum oğluşlarım benim." İkisininde yanağını öptüm.
"Eeeee Beren ve Ilgın nasıl bakalım?"
Koray ve Beren'in buluştukları sırada Cansu ile karşılaştıklarını Beren anlatmıştı. Koray
"Valla Cansu bu akşam yemek yiyelim dedi çiftli olarak. Ona gideceğiz. Beren sahte sevgilim şu anda."
"Neden gerçeği olmasın ki?" Ekin
"Ilgın'la flört aşamasını geçmek istiyorum artık." Şok içinde baktım.
"Siz flört müsünüz? Benim neden haberim yok?"
"Hayatım sen yoğunsun bu sıralar ondan. Hem Enis ve sende flört gibisiniz." Güldüm.
"Saçmalama Eko. Bizden olmaz." Kafama vurdu.
"Ne halin varsa gör." Bende yanağını ısırdım.
"Bok herif ne vuruyorsun?" Ciddi olmayan tartışmamızı kapı sesi böldü.
"Ayol ne oluyor yine?"
"Hoşgeldin Miroşum. Naber?"
"İyi ben sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Aşk Hikayesi -Tamamlandı-
Short Storyg×g değildir:) "Sana bir teşekkür hediyesi vermek istiyorum." "Hayır hiç gerek yok." Güldüm. "Seveceğine eminim." "Tamam nedir?" Tekrar gülüp gözlerine baktım. Galiba seviyordum. Hızlanan kalbime bakılırsa baya seviyordum. Hiç kimseye güvenmeyen b...