°Visions°

16 1 0
                                    

Harry se probudil až po chvíli. Těžce se zvedl a rychle se rozhlížel kolem sebe. Uviděl na zemi mrtvou Bellatrix a Draca uvázaného u stromu. Jeho obličej byl celý černý, místy červený. Byl vlastně od krve úplně celý. Harry se k němu rozběhl, doufajíc, že jeho Draco není mrtvý.
---

Harry se k němu doplazil a poplácal ho po tváři.
,, Draco, hej, slyšíš mě?," zachraptěl Harry na krvácejícího blonďáka. Ten zasténal a otevřel těžká víčka.
,, H-Harry..," zasípal vyčerpaně. Černovlasý si oddechl, naštěstí žil. Začal ho odvazovat.
,, Co se stalo?," byl strašlivě zvědavý, když Draca nesl rychle v náručí na ošetřovnu. Ale Draco mlčel a utíral si černou krev.
,, Draco, prosím, už si přece zasloužím pravdu," zaškemral Nebelvír zoufale. Blonďáčel mu však usnul v náručí, tak ho donesl do ošetřovny
---
*VISIONS*
Draco byl svázaný silnými řetězi a těžce oddechoval. Do břicha měl napíchnuté dva dlouhé železné provazy, na něž tekla jeho černá krev. Zíral před sebe svýma plamennýma očima a mrskal svým démonickým ocasem ze strany na stranu. V žaludku cítil neutuchající touhu či chtíč po krvi, jež se nedala kontrolovat. Do hlavy měl umístěny opět ty samé železné provazy, jež se mu tam bolestivě zarývaly čímžto pádem byl vzteklejší. Před ním se zjevil Voldemort a Lucius. Planinu za ním znázorňovala strašlivou bitvu na pozemku Bradavic, oni byli očividně v nějaké tajné místnosti, kde mohl pán Zla vše vidět.
,, Výborně, vypusť ho, Luciusi," ozval se vítězný hlas Toho-jehož-jméno-se-nevyslovuje. Uviděl ďábelské oči svého otce, jak mu odvázal řetězi. Draco děsivě zařval, čímž upoutal pohled všech bojujících a vrhl se do bitvy. Byl to obrovský tvor, démon - vlk. Na vrchu měl dvě černočervené uši, celé tělo pokryto hustou srstí, v očích děsivé plameny, v tlamě obrovské ostré tesáky připravené drtit své oběti. Na nohou měl černé velmi ostré pařáry trhající svoji oběť na kusy. Ocasi měl dva - srdcovitý a normálně vlčí. Oběma mával ze stranu na stranu. Lord Voldemort stoupl před něj.
,, Toto je naše zbraň proti vám," usmíval se vítězně, ,,Zmutovaný Draco Malfoy s démonem a vlkem. Nádherná zbraň, nemyslíte?". Všichni sborově zalapali po dechu.
,, Tak, náš drahý Darkwrku, všechny zamorduj," rozkázal Voledmort s vyšinutým výrazem. Lucius Malfoy cosi zmáčknul, jejich bývalému spolužákoci - nyní Darkwrkovi na krku se něco zablesklo, z čehož stvoření nejdřív zakňučelo a pak zuřivě zařvalo a vrhlo se na všechny.
Potom se před Dracem objevil sám pán Zla.
,, Toto se stane, milý Draco, všichni tvý přátelé zemřou. A nejdřív zabiješ Harryho Pottera, jako trest za zabití mé nejdražší Bellatrix," ozval se jeho odporný hlas.
*End of visions*
---

Draco se s výkřikem posadil má postel, tváře pokryté slzami. Probudilo to i Harryho.
,, Díky Merlinovi, že jsi v pořádku," usmál se jeho přítel úlevně. Draco si utřel mokré tváře. Stále měl před sebou tu vizi budoucnosti. Byla tak strašlivá... Černovlásek si hned všiml, že je Draco jaksi mimo.
,, Draco? Jsi v pořádku?," zeptal se hned s obavami.
,, Jo, jasně," zaklepal oslovený hlavou.
,, Teď mi vysvětli vše, co se stalo," vybídl ho Harry zamračeně.
,, Ne. Vše se vysvětlí časem," odpověděl Draco dutým tónem. Harry mu drtivě stiskl ruku.
,, Draco, ty už mi pravdu dlužíš dlouho a já mám na ni právo!," zahřměl Nebelvír.
,, V tomhle případě ne," vytrhl mu blonďák ruku a otočil se k němu zády stále s tou vizí především očima.
---
O pár dní se blonďák vlekl od lesa cestou do Bradavic. Byl do něj již naoperován půlka toho vlka, co Draco viděl v té vizi. Byl opět od krve a bolelo ho celé tělo. Vstoupil do Společenské místnosti a tam uviděl Hermionu.
,, U Merlina, Draco!," vystřelila k němu zděšeně a donutila ho posadit.
,, Jak se to stalo?," ptala se, zatímco jej ošetřovala.
,, Ani nechtěj vědět," odvětil blonďák sípavě. Hermiona se zamračila.
,, Harry má o tebe hrozný strach, ani z toho nespí," dodala po chvíli.
,, Půjdu za ním," kývl na ni hlavou, ,,a díky". Mile se na ni usmál a vydal se za svým Nebelvírem.
---
Harry neklidně chodil sem a tam. Draco večeru někam zmizel a on o něj měl strašlivý strach, hledal jej téměř všude. Nyní ho šla hledat i Hermiona. Uslyšel kroky a uviděl blonďáčka. Hned se k němu hrnul.
,, Jsi v pořádku? Co je tohle?," kontroloval jej hned, vida jeho černé krvi kolem oka. Draco však neodpověděl, jen přitiskl rty na ty jeho. Harry se hned připojil a vyzdvihl ho, Zmijozel mu obmotal nohy kolem a oba se otírali rty. Harry se s ním svalil do postele, stále líbajíc jeho hebké rty. Všiml si obvazů a trošku zneklidněl. Draco ho však líbal čím dál tím víc toužebně, tak se poddal.

T.B.C

His soul [Drarry] Where stories live. Discover now