Poznání pravdy

485 31 4
                                    

Jakmile Kira zmizela nečekaně z nádraží, policisté byli zmatení. Pokukovali po sobě a měli sklopené zbraně k zemi.
Kira od nádraží utíkala jak o život. Uhýbala se projíždějícím autům. Auta na ni troubila, když kvůli ní museli rychle zastavit.
Policisté vyšli ven. Rozhlédli se a v dáli uviděli běžící postavu, které vlály vlasy.
"Támhle je!" ukázal jeden z policistů do dáli.
Policisté se tím směrem podívali.
"Voláme všechny jednotky v autech. Kousek od Underground běží směrem k západu pohřešovaná nebezpečná dívka."řekl vedoucí skupiny policistů.
"Jedeme tam. Jakým způsobem je nebezpečná?" ozvalo se z druhé strany vysílačky.
"Žádné zbraně nemá, ale patří mezi výjimečné." odpověděl vážně zpátky policista.
"Tak na to je lepší povolat SHIELD, ne?"
"Máte pravdu. Dáme jim vědět."

Ulice se rozhoukaly policejními sirénami. Kira přidala do tempa. Sirény slyšela blíž a blíž.
Utíkala jak jen mohla.
Určitě byla někde v New Yorku, takže zanedlouho by se měla dostat domů.
Pohlédla na slunce. Bylo ještě na straně východu.
Běží správně. Na západ.
Uviděla ulici plnou cihlových domů. Ohlédla se za sebe a v dáli uviděla blikající světla policejních aut.
Podívala se na rovné střechy domů a o pár metrů dál na ně rychle vyletěla.
Teď měla mnohem víc prostoru, nemusela se ničemu ani nikomu vyhýbat. Když se na střeše dostala ke kraji, přeskočila temnou uličku mezi domy na další střechu.
Takhle to opakovala dál.
Policisté už byli v ulici. Kira přeběhla na vzdálenější stranu střechy, aby z ulice nebyla vidět. Policejní auta se rozdělila po dalších křižovatkách.
Kira přelétávala domy a uviděla v dálce nejspíše tří kilometrů povědomé místo.
Bylo to Avengers centrum.
Přidala do běhu.
Ulice končila. Neměla kam vzlétnout.
Přistála na chodník pod domem mezi lidi. Nepřestala utíkat dál.
Policejní auta se vynořovala z jiných ulic. Dokonce ji začali pronásledovat černé SUV, které po stranách měli vylepený bílý znak shieldu.
To jí ještě chybělo.
Dostala se do křižovatky, kde na ni už čekala další auta od shieldu.
Neměla kam utéct.
Zastavila se a rozdýchávala útěk.
Rozhlížela se kolem sebe.
To už nemá cenu. Nebude dělat další potíže.
Dobrovolně zvedla ruce nad hlavu a pomalu si klekala.
Otevřeli se dveře z aut a z nich vyšli agenti. Jednoho z nich poznala.
Byl to Phil Coulson.
Jeden pohledný muž k ní přišel a ruce ji zacvakl do želísek.
Zamával dlaní na ostatní policisty ,co na ni mířili, aby sklopili zbraně. Hnědovlasý vysoký muž ji vedl do auta.
"Kam teď s tebou?" ptal se vepředu na sedadle Coulson.
"Chci domů." odpověděla sklesle Kira.
Vedle ní si dozadu sedl i ten muž.
"Výborná práce,Warde." pochválil Coulson muže.
Ten jen pokýval hlavou a koutkem pusy se usmál.
Kira si unaveně opřela hlavu o sedadlo. Dívala se ven z auta. Od místa křižovatky ujížděla kolona policejních aut.

Phil Coulson zastavil před centrem. Odemkli ji z řetízek. Kira si promnula zaškrcené ruce.
"Příště buď opatrnější." poradil ji Grant Ward.
Kira nic neřekla a odešla dovnitř.
Procházela prázdnými chodbami. Nikde nikdo. Nic neslyšela. Ani hlásku.
Šla ke klubovně.
Otevřela dveře, ale nikdo tu nebyl.
Bylo to zvláštní. Vždycky někdo v klubovně pobýval, ale teď? Jakoby se po nich slehla zem.
Z chodby uslyšela přicházející hlasy.
"Příště ti to půjde určitě líp." uslyšela hlas Starka a zasmátí Rhodese.
Vešli dovnitř klubovny.
Rhodes se přidržoval berlí a na nohách měl kovovou výstroj War Machine.
Oba dva její návštěvou byli překvapeni.
"Co se ti stalo?" ptala se starostlivě.
Stark s Rhodesem na sebe lítostivě pohlédli.
"Je to dlouhý příběh..."začal Stark.
"A kde jsou ostatní? Kde je Wanda? A kde Bucky? Chci je vidět! Kde jsou?" vyšilovala Kira.
"Posaď se." pobídl Kiru k sednutí na pohovku.
Přisedli si k ní.
"V ten den, co jsi odletěla s Thorem pryč, měl Steve s Wandou, Natashou a Wilsonem misi v Lagosu. Tam hlídali Rumlowa, který tam chtěl ukrást bio schéma. Zadrželi ho,ale chtěl se nechat odpálit, aby zabil Steva. Wanda ho zachytila a zapáleného ho odhodila na budovu. Byla to nemocnice."
Kira se zalekla.
"Začala se řešit Sokovijská smlouva, která řeší naše mise, po kterých zůstávají nevinný lidi pod našimi troskami. Museli jsme souhlasit a podepsat smlouvu, že na mise budeme chodit jenom v případě nouze od kongresu. Nesmíme se do nich pouštět bez jejich svolení." přidal se Rhodey.
"Jenže tým se rozdělil na dvě půlky. Jedna souhlasila a druhá ne. Právě Steve nesouhlasil. Když se ve Vídni řešila smlouva, bohužel proběhl teroristický útok na prezidenty, při kterém zemřel Wakandský král. Hlavní podezřelý byl.." protahoval Stark, "..Barnes."
Kira se zhrozila. Do očí ji vylétly slzy.
"Policie po něm šla a Steve ho chtěl zastavit. Nakonec ten útok neudělal on. Kvůli tomu jsme se porvali na letišti. Steve s Barnesem odletěli na Sibiř, kde byli další super vojáci. Rogersův tým byl zatčen do nejstřeženější věznice postavené uprostřed rozbouřených mořských vln. Na Sibiř jsem jel i já a tam jsem zjistil, že Barnes zabil mé rodiče.." říkalo se mu to ztěžka. " Nevydržel jsem to a chtěl jsem mu dát co proto. Přišel o kovovou ruku a Steve odhodil svůj štít. Nevím, kam zmizeli, jen mi Steve poslal dopis a mobil, když budu potřebovat pomoct."
Kira nevěděla, co na to říct.
"Za tu chvíli, co jsem byla pryč, se muselo stát opravdu tohle? Vždyť jste dospělí a reagujete takhle? To si to nemůžete vyříkat?
Když mě Bifrost vyhodil k Underground, hned za dvě minuty jsem byla v policejním hledáčku. Nedokázala jsem se ovládat a začala být pro okolí nebezpečná. Utekla jsem od obklopení ozbrojené policie. Nakonec mě dostihl SHIELD. A dovezl mě sem.
Domů.
A když přijdu dovnitř, nikde nikdo. A uvidím jenom vás dva. Víte jak mi je?
Přijít takhle rychle o rodinu? O lidi, kterým jsem začala věřit?
Je toho na mě poslední dobou až moc." Kira skončila a emocionálně se zhroutila a odešla se zamknout do svého bytu.
Zabouchla za sebou silně dveře.
Rozbrečela se.
Co teď?
Kdy je zase uvidí?
Sklouzla opřená pomalu k podlaze. Z očí ji tekly potůčky slaných slz.
Potřebovala obejmout. Potřebovala svou rodinu zpátky. Ruce se jí třásly.
Vystrašeně hleděla dopředu.
Zatla silně pěst a z kuchyně vyletěly talíře, které se roztříštily o podlahu.
Jako rozbitý talíř cítila i své srdce.

Yelloween~Síla MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat