Παρτ 30

43 6 0
                                    

Prov Yerin
Εφυγα βιαστικα για εκει. Εχω πολυ αγχος.
Χτυπησε την πορτα και μου ανοιξε ενα πολυ γοητευτικο αγορι.

Ye-"Ο Taeil?"
??-"Μεσα, περασε" ειπε και μπηκα.

Ειχα εναν αλλον, διαφορετικο αερα, μετα απο ολα οσα εχουν συμβει εχω πολυ θαρρος μαζι του.

??-"Επιτελους" ειπε και με πλησιασε.
Ye-"Τι με ηθελες?"
??-"Καινουργιο μελος?"
??-"Σκασε Johnny" πως τους μιλαει ετσι?

??-"Μου ελειψες, οποτε λεω αφου απο εμενα εξαρτουνται ολα γιατι να μην της πω να ερθει?" ιου.
Ye-"Taeil, λεγε τι θες"
Τ-"Καλα καλα.. Κοιτα ξερω οτι σε λιγο θα εχεις την αδεια εξασκησεως επαγγελματος, γινεσαι δικηγορος, οποτε νομιζω ξερεις τι θελω" που τα ξερει ολα αυτα για εμενα? Αλλα τι ρωταω, Taeil ειναι αυτος.

Ye-"Δεν ξερω καν εαν περασα" ειπα και ετοιμαστηκα να φυγω αλλα δεν με αφησε.
Τ-"Εισαι πανεξυπνη, φυσικα και περασες. Σκεψου το αυτο που θελω να σου πω χωρις να βιαστεις.. Εχω χρονο μεχρι να με πιασετε" μου ειπε και χαμογελασε. Μονο που τον βλεπω θελω να τον σκοτωσω με τα ιδια μου τα χερια.

Ye-"Τι θελεις?" ειπα και με πλησιασε
Τ-"Τιποτα ιδιαιτερο.. Οταν παρεις την αδεια, και οταν και αμα με πιασετε ποτε, να με υπερασπιστεις" ειπε και τον κοιταξα πολυ εντονα. Παναγια μου. Πως να κανω κατι τετοιο?
Ye-"Θα δω"
Ειπα και εφυγα για το σπιτι γρηγορα γιατι η ωρα ειχε περασει.

Μπηκα σπιτι αθορυβα διοτι τα φωτα ηταν σβηστα και δεν ηθελα να κανω φασαρια.. Για την ακριβεια ηθελα να αποφυγω την οποιαδηποτε συζητηση.

??-"Που ησουν?" ακουσα μια φωνη απο το σκοταδι και πεταχτηκα απο την τρομαρα μου. Τοτε αναψα τα φωτα.

Ye-"Sehun πας καλα? Με τρομαξες"
Sh-"Κατι ρωτησα" μου ειπε και ηρθε προς το μερος μου.
Ye-"Τι που ημουν? Στην Yura σου ειπα"
Sh-"Ααα γιαυτο περασε απο εδω και σε εψαχνε" ειπε και παγωσα. Ηξερα πως μπορει και να μπλοφαρε. Αλλα πρεπει να του πω την αληθεια
Ye-"Καλα ενταξει. Μου εστειλε μηνυμα ο Taeil. Οποτε πηγα" ειπα και κοιταξα κατω.

Sh-"Σου εχω πει να σταματησεις τα πολλα με αυτον και εσυ συνεχιζεις"
Ye-"Καλα οτι πεις" ειπα και ανεβηκα στο δωματιο μου. Δεν ηθελα να τσακωθω. Αλλα ετσι οπως παει δεν μου αφηνει αλλη επιλογη.

Sh-"Σου μιλαω"
Ye-"Σε ακουσα.. Τι θες να κανω απο την στιγμη που δεν με καταλαβαινεις?" ειπα και με κολλησε στον τοιχο. Τα χερια ηταν διπλα απο το κεφαλι μου με αποτελεσμα να μην μπορω να φυγω.

Friendzone 2[Η Επιστροφή]Where stories live. Discover now