Bir önceki bölümde yazdığınız güzel yorumlar için hepinizi çok çok çok öpüyorum.
Bu bölümü hak ettiniz hdhshshd
İyi okumalar...(leydiler yazacaktım ama o seriyi bitirdiğimiz geldi aklıma, kalbim çıt)Evet, senin hikayeni anlatmaya başlıyorum. Hazır mısın?
Sen Klaus Mikaelson'ın evlat edindiği S/A'sın. Marcel ile birlikte büyümüş, Klaus'un değerlisi, ailenin küçüğü olmuştun. Birçok zorluğun üstesinden gelmiştiniz ama hayatınız o kadar da mükemmel değildi. Baba dediğin adamın en dengesiz, korkunç hâllerine şahit olmuştun, köken ailenin tabutlara sıkıştığına şahit olmuştun, Mikael'dan yıllarca kaçmıştınız ve Marcel'in sizden ayrılmasına da ayrı üzülmüştün. Sonuç olarak fazla şey yaşamıştın bir Mikaelson olarak.
Bir zamanlar Stefan Salvatore ile de çıkmıştın. Bu biraz karışıktı çünkü senden önce de Rebekah ile çıkmıştı, en azından Klaus'un karşı olduğu bir ilişki değildi. Çünkü tarihte aşık olduğun bir prensi öldürdüğünü biliyordun, o zamanın veliahtını öldüren kişi her an her şey yapabilirdi.
***
Sen ve ailen, Mystic Falls'a geri dönüş yapmıştınız. Koca Mikaelson villanız size kapılarını açmışken kendine üst katta koridorun sonundaki odayı seçmiştin. Temizlik şirketinden gelenler eve çekidüzen verirlerken Elijah'nın Kol'a çektiği nutukları duyabiliyordun. Mutfağa inmiş bardağına su doldururken Rebekah heyecanla yanına gelmişti.
"Akşam geri dönüş kokteyli veriyoruz evde. En güzel kıyafetini giy, küçük."
Sana onlara katıldığından beri küçük diye hitap ederdi. Buna alışmıştın, aranızdaki sevgi sözcüğü gibiydi. Göz kırpıp doldurduğun bardaktaki suyu kafasına dikti ve gözden kayboldu. Gözlerini devirip bir bardak daha doldurdun.
Akşama yakın yeni dizilmiş dolabını şöyle bir karıştırmış ve içinden gözüne en hoş geleni üzerine geçirmiştin. Vücut hatlarını ortaya çıkaran bu elbisenin içinde harika görünüyordun. Rebekah odana geldiğinde senin etrafında dönmüş ve beğendiğine dair mırıltılar çıkarmıştı. Saçını ve makyajını yapması için çağırdığı kuaför gelmiş, davet saatine kadar seninle ilgilenmişti. Sonuç, kesinlikle çok güzeldin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...