Fire alone will save our clan

43 3 0
                                    

Bluestar: hey y'all, did y'all hear about the new prophecy that says: fire alone will save our clan??!
Every cat: nope!
Bluestar: my guess he going to be a piece of poop
Every cat: yup!
*rusty walks in*
*eveyone sees rusty as poop*
Every cat including bluestar: aaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuuggggggggggggggggggggaaaaauauuuuuuuuugggggggggggggggggggg!!!!
A small kit in the clan: *tugs on her moms butt* can I have that as a pet!
Mom: noooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonoooooooooooooooooooooooooooonooooooooooooooooooooooooooooppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeee!
You just don't understand what poop is!
Kit:waaaaaaaaaawa! Yes I do! *kicks poop at mom/rusty*
Mom: that's the prophecy! Fire alone I'll save our clan!
Every cat: hahahahahhahaahhaha noooooooobobbbbbbbb!
Mom: nonononononon, she kicked the poop like fire spreads! There for she is the prophecy!
Every cat: O-O

A warriors spoofWhere stories live. Discover now