Evet başlıyoruz.Hadi bismillah...
Ertesi Gün...Hyuna dan...
Sabah uyandığımda çadırda olduğumu gördüm.Ama.bir saniye ben burda uyumadım ki.Yanımda uyuyan Eun Su nun kolunu karnından çektim ve çadırdan dışarı çıktım.Temiz hava almak gerçekten iyi geldi.Daha sonra geri içeri girip Eun Su yu uyandırdım.O da biraz zor da olsa uyandı.Bende biraz öteye gidip çeşmede elimi yüzümü yıkadım.Haka dünkü kıyafetlerine olduğumu anladım.Bende çadıra gidip üzerimi değiştirdim.Siyah bir kot şort ve üzerine beyaz bir bluz giydim.Saçlarımı açık bırakıp çadırdan çıktım.Kahvaltı hazırlanmıştı ve herkes oturmuştu bende gidip Soyang ın yanına oturdum.Yemek faslı bitince biraz gezmeye karar verdim.Kızların yanına gittim.
Hyuna:Kızlar ben biraz yürüyeceğim.Gelmek isteyen var mı?
Soyang:Yok yaa ben iyiyim böyle.
Mi Cha:Ben rahatımı bozamam.Ne halt yiyorsanız yiyin.
Soobin:Ben gelirim knk.
Hyuna:Tamamdır hadi gel gidelim.
Birlikte ormana yol aldık.
3 saat sonra.
Tamı tamına 3 saattir yürüyorduk.Ve gerçekten açık hava çok iyi gelmişti.Önümüze çıkan Girmek Yasaktır tabelası ile bir süre durduk.
Soobin:Bence girelim.
Hyuna:Salak girmek yasaktır diyor.
Soobin:Yasaklar çiğnemek için vardır.
Hyuna:Ahh gerçekten malsın.Tamam hadi gidelim.
Birlikte tabelanın altından geçtik ve daha sonra biraz yürümeye başladık.Bir süre yürüdükten sonra bence artık dönmemiz gerektiğini düşündüm ve Soobin e seslendim.
Hyuna:Artık gitsek mi?
Ses gelmeyince tekrar seslendim.
Hyuna:Soobin bak bence artık gidelim hava iyice karardı ve ben korkm-
Arkamı döndüğümde Soobin yoktu.Ahh eğer şaka filan yapıyorsa onu geberticem.
Hyuna:Bak şaka yapıyorsan komik değil çık hemen.Bak gebreticem seni.
Yok abi bu kıza bir şey oldu.Bu kadar uzatmazdı.Off bende bunu bulayım derken kayboldum be yaa...
Ahh çok güzel Hyuna ne diye şu dalağın aklına uyuyorsunki.Gel de çık şimdi burdan.Ne bok yicem ben burda yaa...
1 Saat sonra V den...
Soobin ile sevgiliyiz ama hiç öyle görünmüyoruz bence.Yani birbirimiz ile peknvakit geçiremiyoruz ve şu an bence iyi bir fırsat.Herkes bir iş ile ilgileniyor ve kimsenin kimseyi önemsediği yok.Bendr kızların yanına gittim.Telaşlı telaşlı ellerinde telefon ile geziyorlardı ama asıl soru şu.Hyuna ve Soobin neden burda değil?
V:Kızlar merhaba.Ne oldu ne bu telaş?
Min Ji:Ya Hyuna ve Soobin ortalıkta yoklar.
JH:Nasıl yani?
Birden yanımızda biten J-Hope ile ona döndüm.
V:Sen ne ara geldin?
JH:Beni boşver ne olmuş Hyuna ve Soobin e?
Soyang:Ya şey bunlar yürüyüşe çıkacaklardı ama kaç saat oldu gelmediler hâlâ.Arıyoruz ama çekmiyorki.Biz de birikiz daha kaybolmasın diye gitmedik.
İşte şimdi korkmaya başlamıştım.
V:Tam olarak kaç saat oldu?
Eun Su:Yaklaşık 4 saat oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Yedimiz (BTS)
Teen Fictionİlk başta birbirinden nefret eden sonrada yavaş yavaş birbirlerinden hoşlanmaya başlayan liseli öğrenciler