••••••••••Yazardan••••••••••••
Sabah olmuştu. Dün gece her ne kadar birbirlerine sırtlarını dönmüş olsalarda şuan da Mi Cha'nın bacağı Hyunjin'in üstünde, Hyunjin'in eli Mi Cha'nın belindeydi.••••••••••• Mi Cha'dan •••••••••••••
Gözüme gelen güneş ışığıyla gözlerimi araladım ve karşımda Hyunjin'i gördüm aşırı tepki vermemeliyim kameralar açık ve evli gibi davranmamız gerek sakin oldum ve üstüne attığım bacağımı çektim.Onun eli hala belimdeydi bu his güzeldi ama birazda rahatsızdı. Yavaşca elini belimden çektim.
Tuvalete gidip rutin işlerimi halletim ve giyindim. Bu gün Hyunjin'e kahvaltı hazırlamaya karar verdim.
Mutfağa girdim ve pankek yapmak için malzemeleri çıkarttım. Hyunjin kahvaltıda neler yer bilmiyorum ama pankeki herkes sever.
Pankekler hazır olunca masayı hazırladım. Herşey hazırdı ama Hyunjin hala uyanmadı.
Evin her tarafında kameralar var çok tuhaf. Elime bir kamerayı alıp konuşmaya başladım.
" Merbaba! Sabah kalktım ve Hyunjin'e kahvaltı hazırladım ama o hala uyuyor beraber onu uyandıralım ama önce hazırladığım kahvaltıya bakın~ çok acıktım."
Hyunjin'in yanına gidip ona seslendim ama uyanmadı uykusu çok ağırmış. Omzuna dokundum ama hissetmiyor. En sonunda bana bakıp
" Günaydın, saat kaç? "
" Bilmiyorum, bakmadım hadi kalk kahvaltı hazırladım"
" Tamam geliyorum."
Odadan çıkıp aşağıya indim. Sabah kalktığında çok yakışıklı gözüküyor. Dağınık saçları ona çok yakışıyor.
••••••••••• Hyunjin'den ••••••••••
Başımda konuşan Mi Cha'ya uykulu gözlerle ona baktım. Kahvaltı hazırladığını söyledi. Yataktan kalkıp tuvalete gittim rutin işlerimi halledince aşağıya indim masaya baktım ve çok güzel görünüyordu.Beraber oturduk ve yemeğe başladık pankeklerin tatı çok güzeldi uzun zamandır yememiştim.
Kahvaltıdan sonra Mi Cha kendini koltuğa atarak;
" bulaşıkları yıkama sırası sende"
" öyle bir sıra mı var?"
" Evet şuandan itibaren var"
Bulaşıkları makinaya dizmeye başladım. İşim bitince Mi Cha'nın yanına oturdum dizi izliyordu.
•••••••••••• Mi Cha'dan•••••••••••
Hyunjin bulaşıkları yıkadıktan sonra yanıma oturdu ve benim izlediğim diziyi izlemeye başladı.5-10 dk sonra telefonum çaldı arayan annemdi. Hemen telefonu açtım.
" Alo anne"
"Kızım, nasılsın çok özledim seni yavrum sesini duymayı özlemişim"
" Bende anne bende özledim."
"Napıyorsun? Program nasıl kaldığın kişi nasıl?"
" oda iyi yanımda anne "
" Göster bakıyım göriyim"
Hyunjin bana garip garip bakıyordu ne dediğimi anlamadığı için ona annem seni görmek istiyo dedim.
" Anne bak bu o adı Hyunjin"
Kameraya el salladı." Aa ne güzel çoçuk. Annem ben şimdi kapatıyorum yine vakitli olursa arıyıcam seni "
" Tamam anne bay bay babamla birlikte arayın."
"Tamam dikkat et kendine."
"Sende"
Telefonu kapattım ve Hyunjin'e döndüm garip bakıyordu biraz da komik.
" Türkçe konuştunuz dimi?"
" Evet."
" Kulağa garip geliyor."
" Annem yakışıklı olduğunu söyledi"
"Aa ..(sırıtır) annende çok tatlı"
( Gülümsedim)
" Ben yukarı çıkıyorum"
Odaya gittim ve yatağı topladım daha sonr oturup telefonla oynadım instagram da gezindim de hakkım da yazılan şeylere baktım.
- Bu kız çok şanslı.
- Geldiği gibi Hyunjin'i kaptı.
- JYP ' de o kadar kız varken bu mu Hyunjin'le beraber.
- Bu kızın gözleri beni korkutuyor.
- Umarım gerçekten sevgili olmazlar.
- Bu kız neden idol oldu Asyalı bile değil.Daha fazla okumadan kapattım insanlar neden bu kadar kötü yorum yapmışlar çoğu kişi boyuma takmış kısa insanlar idol olamaz diye bir kanun yok.
Sinirden ve üzüntüden gözümden bir yaş geldi elimle sildim ve yüzümü yıkamaya gittim tam ayağa kalktım ve Hyunjin karşımdaydı.Bana şaşkın gözlerle bakarak;
" Ne oldu? İyi misin ""E..evet iyiyim"
"Neden ağladın"
" önemli bir şey değil sadece biraz moralim bozuldu"
" Ama neden bozuldu onu soruyorum "
" Bir kaç yorum okudum geçer biraz dan önemli değil alışmam gerek kötü yorumlara"
Tam karşısından ayrılırken kolumdan tutup beni kendine çekti ve sarıldı başımı okşayıp
" Üzülme onlar seni kıskandıkları için kötü yorum yapıyorlar ağlamaya değmez"
Bana sarılmasının şokundaydım çok güzel kokuyor. Başımı kaldırıp ona baktım ve kafa salladım.
Sanırım onu beğenmeye başladım.
●●●●●●●●●▪︎▪︎●●●●●●●●●
Bölümlerde neler görmek istersiniz?🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanfictionİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~