Bill Pov
-Srácok nem akarok meghalni! -kezdett el zokogni Eddie. Azonnal odarohantam hozzá és átöleltem. Eddie fontos számomra. Persze a többiek is de ő valahogy mindig is fontosabb volt mint a ők. Ha rajtam múlna lehetnénk többek is de láttam hogy még tetszik valakinek aki ráadásul az egyik legjobb barátom gyerekkorom óta. Richinek.
Richie Pov
Ennyire még nem éreztem azt hogy megakarom fojtani Billt. Végig kellett néznem ahogy akit mindennél jobban szeretek egy másik ember karjaiban zokog. És ő nyugtatja. Nekem kellene ott lennem és ölelnem. Nekem kellene most suttognom neki hogy nem lesz semmi baj. De nem. Ő most Bill karjaiban van. És Bill csinálja ezt.
Eddie Pov
AZ visszatért. De most engem akar. Nem akarok meghalni. Még olyan sok dolgot kellene megtennem. Még beszélni akarok Richivel az érzéseimről iránta. Most is engem vagyis inkább minket néz Billel. De most mintha...mintha dühös vagyis nem inkább féltékeny lenne.
- Nyugi Eddie nem halsz meg. Vigyázok rád. Hidd el nem hagyom hogy meghalj.-suttogta Bill.
Ekkor Richie kifutott. Utánna mentem volna de Bev visszahúzott és hagyta hogy Bill menjen utánna.
-Beverly utánna kell mennem!-kiáltottam. Valamivel nagyon megbántottam és tudni akartam mivel. Fájt így látni őt. Most odamentem volna és addig ölelgetném. De visszatartanak.
- Nyugi Bill megoldja.-Mondta Ben is.
Richie Pov
Hallotam hogy valaki van mögöttem. Nem érdekelt hogy ki mert ha AZ is lenne pont leszarom. Most ez nem érdekelt. Csak Eddiet akartam biztonságban tudni. Ő nem érdemli ezt. Sose érdemelte meg azt hogy egy kibaszott emberevő bohóc vadásszon rá. Csak boldogságot érdemelne.
-Hé Rich állj!-hallotam meg Bill hangját mögülem. De én mentem tovább most pont rá volt a legkevesebb időm. -Tudom hogy mi a titkod amiről beszéltek.- Itt megálltam. Honnan tudja?
-Miről beszélsz?
- Nem vagyok hülye Richie! Tudom hogy tetszik neked Eddie!-ott megfordultam.
-Honnan? Hogy? Ugye nem szólsz ne-
-Nem szólok neki. És mindig is éreztem hogy te máshogy szereted. És ezzel nincs semmi baj. Csak miért nem mondod el?
- Ezt te nem értheted mert nem tudod milyen az amikor nem szeretnek viszont.-mondtam. És igazam volt nem tudhatja. Ő erről semmit nem tud.
-De tudom. Én is szeretem Eddiet. Én is úgy mint te.-mondta
Lesokkolodtam. Mert Eddie meg soha nem említette hogy szerelmes lenne. És most van aki átérzi ezt. Csak egy baj van hogy mindketten egy ember iránt érezzük ezt. Eddie iránt.
-Hogy mi van?!-kérdeztem.
-Tudod hogy Eddie egy nagyon aranyos kedves fiú. Így nem csoda hogy beleszerettem. És az se hogy te is.
-Ja meg olyan kis picike főleg amikor dühös és próbál megütni de nem tud.-mondtam
- Igen vagy amikor valaki megsérül és ő elkezdi ápolni mint valami nővér.
- Vagy úgy mindig. Eddie mindig aranyos- mondtuk egyszerre.
-És most mit tegyünk?- kérdeztem.
-Nem tudom mert lehet szemétnek hangzik de én csak magamnak akarom.-mondta
-Az a baj hogy én is.
-Mondjuk döntsön ő. Mindketten próbálkozzunk nála és majd ő eldönti kit akar.
-Ez mondjuk jó ötlet.-mondtam. És tényleg így gondoltam. Döntsön Eddie.-Rendben akkor győzzön a jobbik. -ráztunk kezet.
-Igen. Győzzön a jobbik.
Ezután csendben visszasétáltunk a többiekhez hiszen még mindig ott volt az a tény hogy Eddie veszélyben van.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A Második Esély /BEFEJEZETT/
ФанфикAz legyőzése után mindenki maradt a városban. Richie rájött az érzéseire és elakarja mondani de mivan ha késő? Mivan ha az élet nem azt adja neki amit szeretne. És emelett elkezdődtek a rémálmok amik talán megváltoztatnak egy dolgot. Igen ez egy fan...