ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

62 4 7
                                    

-"Περιμενε εδώ ." Τον διατάζει και ο Ορφέας σταματάει το βήμα του .

Η Διωνη μπαίνει μέσα στο δωμάτιο  και βρίσκει τον Σέργιο να καθαρίζει κάποια όπλα , ενώ η τηλεόραση είναι ανοιχτή .

-"Πως πήγε ;" Την ρωτάει αν και είναι βέβαιος πως όλα έγιναν όπως έλεγε το σχέδιο της .

-"Οπως πάντα τέλεια!" Του απαντάει και εκείνος χαμογελάει .

-"Ωραια , για κοιτα εκεί ." Της λέει δείχνοντας της , την τηλεόραση με το κεφάλι του . Η Διωνη γυρνάει το βλέμμα της στην τηλεόραση και παρατηρεί τον δημοσιογράφο .

"Ο τύπος έχει αρχίσει και ασχολείται υπερβολικά πολύ , με τα ναρκωτικά που μας φέρνουν οι Αλβανοί και θα μας δημιουργήσει θέμα ." Της εξηγεί και η Διωνει απλά πλήττει .

-"Ζωντανη είναι η εκπομπή ;" Ρωτάει αν και γνωρίζει ήδη την απάντηση .

-"Ναι..." Της απαντάει κάνοντας της νόημα να συνεχίσει , αφου κατάλαβε πως κάτι έχει στο μυαλό της .

-"Ωραια , αύριο την ώρα της εκπομπής τον θέλω νεκρό ."

-"Θες να τον σκοτώσουμε την ώρα της εκπομπής ;" Ρωτάει ο Σέργιος για να  βεβαιωθεί αν κατάλαβε καλά .

-"Ναι ." Του απαντάει σαν να είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο .

-"Εισαι σίγουρη ;"

-"Ναι γιατί ; Λες να τον πειράξει ;" Τον ρωτάει ειρωνικά και σηκώνεται από τον καναπέ που καθόταν .

-"Οκ ." Συμφωνεί ξεφυσωντας .

-"Α να πληρώσεις τον φίλο σου και την άλλη φορά να μου φέρεις κάποιον που να μου κάνει ." Του λέει ενώ φεύγει από το δωμάτιο , με τους σάκους στα χέρια . Μπαίνει μέσα στο γραφείο της και βλέπει όλα όσα κατέγραψαν στην αποθήκη .

Μόλις τελειώνει ειδοποιεί τους άντρες της και φεύγουν από την αποθήκη .

Ο Σεργιος σκεφτόταν τι μπορεί να έκανε ο Ορφέας στην Διωνη και δεν τον ήθελε ξανά ;

-"Οριστε ρε ." Του λέει δίνοντας του τα λεφτά που είχαν συμφωνήσει .

"Πως πήγε ;" Τον ρωτάει , θέλοντας να μάθει τι συνέβη .

-"Μια χαρά αλλά την επόμενη φορά που θα χρειαστείτε κομπάρσους , να πάρετε άνεργους του εθνικού και όχι εμένα ." Τον ενημερώνει , γελώντας στο τέλος . Ο Σεργιος στριφογυρίζει τα μάτια του , την ώρα που βγάζει ένα μπουκάλι ουίσκι μαζί με δύο ποτήρια .

Μέχρι την καταστροφή μαςМесто, где живут истории. Откройте их для себя