NELLA WARWICK
NEW YORK - Hotel ChelseaNew York je největší finanční centrum na světě. A proto je to tu plné lidí, aut a budov. Člověk se tu rychle ztratí.
„Za jak dlouho tam budem?" zeptala se nedočkavě Lucy. „Za chviličku, vydrž." řekla máma.
Po chvilce jsme zaparkovali u hotelu Chelsea. Byl v nepříliš zalidněné ulici, za což jsem byla ráda. Aspoň se vyspím a nevzbudí mě hluk. Z kufru jsme vyndali sbalené věci v taškách a šli dovnitř. Uvnitř to bylo moderní, sladěné do bílé a černé barvy. U pultu stál mladší pán a někomu volal.
„Dobrý den." řekla máma, když jsme stáli všichni u pultu. „Už musím končit, na shledanou." řekl ten mladý pán do telefonu. „Dobrý den, co si přejete?" zeptal se nás.
„Prosím, pokoj s dvojlůžkem a dvěmi jednolůžky." řekla máma. „Dobře, tady to je. Pokoj číslo 34, druhé patro. Přeji hezký den." řekl a podal nám klíče. „Děkujeme, nápodobně."Pokoj byl prostorný, zahrnoval i malou koupelnu, obýváček a dvě velké ložnice. „Zabírám si tuhle postel." řekl Alex a skočil na jedno z jednolůžek. „A my zase to dvojlůžko." řekla Lucy a podívala se na mě. „Souhlasím." řekla jsem. "Dobře, tak se běžte vybalit a potom se tu můžem porozhlédnout. Myslím, že tu je i bazén, sbalili jste si i ty plavky?" zeptala se nás máma. „Ano." „Myslím, že jo." „Na ty se nedá zapomenout." řekli jsme všichni po sobě.
Vybalit si zabralo jen pár minut. Hotel jsme si už prohlédli, nebyl ničím zajímavý od ostatních hotelů co znám. Teď jsme se chystali do bazénu.
„Jaký sis sbalila plavky?" zeptala jsem se Lucy. „Ty zelený, celkový. A ty?" „Moje oblíbený. Dvoudílný, hořčicově žlutý." řekla jsem, než jsme došli do šaten.
V bazénu byli dvě rodiny s menšími dětmi a pár kluků s holkama v našem věku. Cákali po sobě a smáli se. Vlasy jsem si sepnula do drdolu. Když jsem lezla do vody, tak se na mě ta parta kluků dívala a ty holky se na mě mračili. Nevím co na mě kluci vidí. „Alexi, taky se díváš na holky jak lezou do bazénu? Promiň, blbá otázka." zeptala jsem se Alexe. „Ehm, jen když mají hezkou postavu, to snad chápeš." „Jo, jo, to dělá většina kluků." zakroutila jsem hlavou a protočila nad tím oči.
Po večeři jsme si zalezli do svých pokojů. Já a Lucy jsme se rozhodli, že si pustíme nějaký díl ze třetí série Stranger Things. „Já bych chtěla ten poslední." řekla jsem. „Tak jo, ten je můj nejoblíbenější." přitakala Lucy.
Po dokoukání posledního dílu Stranger Things jsme se bavili o takových těch holčičích věcech jako jsou kluci.
„Ó, Noahu Schnappe, mé srdce je jen a jen pro tebe." řekla Lucy vysměvavým tónem a smála se mi. „Nech toho, jinak řeknu něco na Jackovo účet." upozornila jsem ji.
„Dobře, klid." řekla Lucy.Někdo zaklepal na dveře.
„Dále!" řekla jsem s Lucy unisono. Byla to máma. „Přišla jsem o něco?" zeptala se nás. „Ani ne, jenom se bavíme o tom, kdo je náš crush." vysvětlila jsem jí. Máma si sedla na postel a zeptala se: „A kdo?"
„Ehm, no, můj crush je Noah Schnapp." odpověděla jsem.
„A můj Jack Dylan Grazer." začervenala se Lucy.
„Noah je ze Stranger Things?" „Ano, ztvárnil roli Willa Byerse." řekla jsem a usmála se. „A Jack hrál ve..." přemýšlela máma. „It a Shazam. Tam je nejznámější." dokončila větu Lucy. „Jo vlastně, Eddie. Vypadají slušně a mile." řekla máma „Jo to jsou."
ČTEŠ
VZPOMÍNKY
Teen Fiction𝕀 𝕟𝕖𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥𝕖𝕝𝕟𝕖́ 𝕤𝕟𝕪 𝕤𝕖 𝕞𝕠𝕙𝕠𝕦 𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥... • 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝑵𝒆𝒍𝒍 • Člověk by nevěřil, kolik toho dokáže pouhé mangové smoothie. Umí dávat lidi dohromady... ...