14

968 36 13
                                    

Cemal Can'ın Ağzından;

Babuş önde ben de hemen arkasında koşuyorduk.

"Yakalarsam fena yaparım Ardooo!"

Bağırarak koşuyordum arkasından. Göl kenarına vardığımızda Ardo bana dönüp birkaç saniye baktı ve sırıtarak göle atladı.

Ben de durur muyum? Tabi ki hayır! Atladım hemen arkasından.

İlk başta sadece Ardo ve ben varken birkaç dakika sonra Niso da atlamıştı göle.

Baya yüzdükten sonra Yasin'in bize seslendi.

"Çıkın lan artık şu gölden. Konseye gidecez siz daha yüzüyonuz. Dellendirmeyin beni."

Ona güldük sadece. Yüzerken çok uzaklaşmamıştık şükürler olsun ki. Karşı taraftaydık şu an. Karşıya geçene kadar yarış yapmaya karar verdik.

Niso ortada ben onun sağında Ardo da solundaydı.

Yarışa Niso'nun "3 2 1 Başlaaaaaa!" diye çığırmasıyla başladık.

İlk başlarda aynı gitsek da Ardo yoruldu hemen. Biz de Nisayla yarışmaya başladık. Ben çok mükemmel ve iyi kalpli bir kanka olduğum için kankamın kazanmasını sağladım. Biraz da şu gariban kazansın diye de düşündüm. Aman Niso duymasın beni pataklar.

Sonunda üçümüz de çıktığımızda Yasin'in söylenmeleri eşliğinde konsey alanına doğru gitmeye başladık.

Ben en arkada düşüne düşüne yürüyordum. Birden önümde Barış'ı görünce afalladım. Az daha kafalarımız çarpacaktı. Gerçi kafalarımız değil. Benim kafam ve onun omzu çarpışacaktı. Barış kadar uzun boylu olmadığıma şükrettiğim anlardan biriydi o an da. Kafalarımız çarpışsa beyin sarsıntısı geçirirdim mazallah.

"Ne düşünüyorsunuz sayın Bay Aşık?"

Barış'ın dediğiyle gözlerimi kocaman açarak ona baktım. Koluna vurarak

"Napıyosun salak! Söylenir mi ulu orta bu? Evrim bir duyarsa hele. Abooov. Biterim ben. O yüzden sen de sessiz ol deve!" diye sinirli bir şekilde konuştum.

"Sakin ol şampiyon. Kimse duymaz. Baksana düşünmekten yürümüyorsun resmen. Ben gelmesem bu yürümeyle kaybedicektin bizi. Ayıp ayıp. Teşekkür edeceğin yerde ne diyorsun cık cık cık."

Yine boş boş konuşuyordu uzun adam. Ona bakarak gözlerimi devirdim ve cevap vermemeye karar verdim. Sinirimi bozmuştu. Umarım benden cevap alamayınca giderdi.

"Of tamam tamam kızma. Napıyım merak ettim ben de. Allah Allah. Olamaz mı? Neyse hadi anlat ben gittikten sonra ne konuştunuz?" Barış'ın meraklı bir şekilde konuşmasıyla ona inanamayarak baktım.

"Bakıyorum da dedikoduya merak salmışız. Yakında Evrim'i geçeceksin diye korkmaya başladım uzun adam."

"Ne alakası var be. Tamam sormadım say."

Trip mi atıyordu bu. Hiç güleceğim yoktu.

"Ya bir şey olmadı ki. Sen gittikten sonra biraz bana atarlandı. Daha çok kızmasın diye bir şeyler saçmaladım falan. Öyle işte boşver."

"Öyle olsun adalar birleşince detayları öğrenirim ben Aycan'dan." diyip göz kırptı.

O gözünü seviyim ben senin çocuk adam.

Sonunda konseye geldiğimizde Barış yanımdan gittiği için sevinmiştim. Yani daha bunları biriyle konuşmak istemiyorum. O yüzden.

Evet konseyde yine Acun abi bir şeyler anlattı ama ben dikkat etmedim. Benim dikkatimin olduğu yer belliydi.

Ne kadar çaktırmamaya çalışıp aynı zamanda da Aycan'a bakmaya çalışsam da çok başaramadım.

Sonunda takımlara geldiğinde sıra takımlardan birer kişinin yer değiştireceğini söylemesiyle üzülmüştüm. Ben hiç böyle hayal etmemiştim ama. Aycanla aynı takımda olmak istiyordum ben. Off.

Ama belki de Aycan gelir diyordum bir yandan. Ne kadar düşük bir ihtimal olsa da sonuçta bir ihtimal var.

Bizim takımda sarı papatyanın karşıya geçeceğini öğrenince ne yalan söyliyim bir gram üzülmedim.

Karşıdan gelecek kişinin Aycan olması için dualar ederken Berkan'ı duymamla hayallerim yıkılmıştı.

Üzgün bir şekilde karşı takıma bakarken sonunda civcivle göz göze gelebilmiştim. O da üzgün müydü yoksa bana mı öyle geliyordu.

Üzgün olması beni daha çok üzmüştü. Ama sonuçta üzüldüğüne göre o da bize gelmek istiyordu değil mi? Yoksa sadece Berkan gidiyor diye mi üzülmüştü? Belki de hâlâ Barış'tan hoşlanıyordu da o yüzden üzülmüştü.

Kabul son seçenek baya saçmaydı sonuçta daha birkaç saat önce konuşmuştu Barışla ama ne bileyim emin olamıyorum.

Konsey bittiğinde adaya varır varmaz yatağıma gitmiştim. Şu an hiçbir şey umrumda değildi. Ne sarı papatya ne Berkan ne diğerleri. Aklımda sadece civciv vardı.

Kurduğum hayallerle birlikte sonunda uykuya daldım.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Bir sonraki bölümde görüşmek üzereeee <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seviyorsan Sütlaç Ver || Aycem||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin