Jungkook sesini hala merak ediyordu. Sesi kalın mı? İnce mi? Güzel mi? Eşsiz mi?
Aklındaki soruları yine bir kenara attı. Kafasını iki yana sallayıp "zamanı gelince öğreneceksin." Dedi.
~
Taehyung hala o çocuğu düşünüyordu. Etkisinden bir türlü çıkamamıştı. Fotoğraf çekimlerinde kameramanın "Çok dalgınsın.Kendini toparla!" Diye bağırmasının ardından Taehyung sinirlenip
"KOVULDUN!" Dedi. Evet burası Taehyung'un şirketi ve modelliği de o yapıyor.
Taehyung çalışanlara bağırarak "Yarına burada prosofyonel bir kameraman istiyorum!" Dedi.
Evet Taehyung hala sinirliydi. Sakinleşmek için koltuğa oturdu.
Peşini bırakmayan çalışanı young he "Bay Kim ne oldu?" Dedi.
Taehyung'un daha çok sinirlerini geriyordu bu kız.
~
Jeon Jungkook'un prosofyonel bir kameraman olduğunu biliyor muydunuz?
Yine fotoğrafını çekmek için gittiği başka bir sahilde Deniz Kokulu çocuğu görememişti. Onun yüzünü dahi inceleyememişti. Çünkü çocuğun ağzında maske,kafasında ise şapka vardı.
Hatta jungkook bazı modellerin bile fotoğrafçılığını yapmıştı KİM TAEHYUNG HARİÇ!
Mükemmel fotoğraflarını İnstagram uygulamasında paylaşıyordu jungkook. Henüz bir işi yoktu. Bildiğimiz baba parası yiyordu.
Jeonjk:
Bazen Güneş olmak istersin,bazen Deniz..
20K♥️
Yorumlar kapalı.
~
Çalışan "Buldum!" Diye. Bağırınca kafasını yattığı koltuktan kaldırdı Taehyung
"Neyi buldun?" Diye soru yöneltince çalışan "Sizin fotoğrafçılığınızı yapacak bir kameraman buldum Bay Kim."
Taehyung'a İnstagram'a attığı bir kaç fotoğraf gösterdi Çalışan.
Jeonjk:
21K♥️
Yorumlar Kapalı.Jeonjk:
(Üzgünüm wattpad kaldırdı:( )
Ah~ arkadaşımın fotoğraflarını çekmeyi seviyorum..
1M♥️
Yorumlar Kapalı.
Cidden çok güzel çekiyordu.
Taehyung kabul ederek çalışana gülümsemiş ve "telefon numarasını acil bulun." Demişti.~
Jungkook telefonun çalması ile irkildi. Üzerinde "Bilinmeyen Numara" yazıyordu. Jungkook meraklı bir çocuk olduğu için hemen açtı.
"İş arıyor muydunuz?"
Sorduğu soruya gülmek istese de geri ciddileşip
"Evet." Demişti.
"Yarın saat 10:30'da ***** şirketinde sizi bekliyor olacağız. İyi günler."
Diyip jungkook'un yüzüne kapatmıştı telefonu çalışan.
Jungkook her ne kadar çalışmak istemese de artık bir iş olup kafasını dağıtması gerektiğini anlamıştı. Bu yüzden itiraz etmemişti.
~
Taehyung heyecanla gelen kişiyi bekliyordu.
Nasıldı? Diye geçiriyordu içinden sürekli.
Ayakkabı seslerinden anlamıştı gelen kişiyi. Bu tarz şeylerden rahatsız olduğu için çalışanlarına spor ayakkabı giymelerini söylemişti.
Yavaş yavaş merdivenlerden çıkıyordu. İkisi de istemsiz heyecanlıydı.
Birbirlerinin karşılarına geçip yüzlerine baktıklarında ikisi de şaşırmıştı.
~
Taehung daha çok heyecanlansa da şaşırması heyecanını bastırmıştı.
~
Jungkook hala şaşırıyordu. İçinden "yakından fazlasıyla yakışıklı ve seksi." Diye geçirdi. Bunları ilk defa yaşıyordu. İstemesizce mutlu oldu.
Şimdi ünlü Model Kim Taehyung'un fotoğrafçılığını mı yapacaktı?
~
Şimdi Jeon jungkook Onun fotoğrafçılığını mı yapacaktı?
Devam edecek...
Bence kurgum gayet güzel ilerliyor hm?
İlerki bölümlerde hem Taehyung'un hem de jungkook'un ağzından yazacağım. Ama çoğunlukla yazarın/benim ağzından olacak dlsşşd
İyi günler/iyi akşamlar/iyi geceler dilerim..💜💫