{Розділ 7}

231 14 2
                                    

Дойшов я до раменої досить скоро, але все-таки запізнився. Коли я зайшов то я побачив Дейдру за дальнім столиком якому якраз принесли заказ.
-Я думав тебе не дочекаюся і з'їм тещо заказав тобі сам.
-Ей, ти на мою їжу навіть не заглядуй! - блондин піднявся до мене і ми обнялися це по-моєму єдина людина з якою я взагалі маю настільки близький контакт ну звісно невраховуючи всіх тих підстилок.
-Ну давай розказуй.
-Та немає, що розказувати. Хотя, мене найшла Карін.
-Та швабра?!
-Та, я був вшоці коли побачив її на порозі свого номера. Вона щей полізла цілуватися.
-Взагалі безсмертна. Надіюся ти її не прибив?
-Ні, просто послав.
-Хаха, ну це в твому стилі. Доречі, а ти взагалі підчіпив когось в тому Осаку?
-Ні, мене.
-Хто? Яка вона? Чи все-таки він?!
-Мій препод.
-Ого, а тут стає цікавіше. І, що між вами було?
-Нічого! Тільки поцілунок і більше нічого!
-Ну, повірю тобі. - ми ще трохи посиділи і до нас підійшов Сасорі. Ще посиділи поговорили з ним а потім розїхалися.
Приїхав я до дому не дуже піздно тому сів малювати Сасорі і Дейдру. Досить скоро закінчив і поставив сушити той шар і фон готовий. Так як я вже немає сили, щоб малювати і я ліг спати.
Проснувся я досить рано але на першу пару вже запізнювався але все-таки пішов збиратися. Приїхав я якраз коли мала починатися друга пара тому зразу пішов в аудиторію. Я подивився, що в нас зараз має бути і це виявилася економіка! Просто прекрасно, визунчик номер один по житті це я! Коли я доходив до кабінету то там стояв Кіба, Хіната, Шикамару і Чоджі. Ми трохи постояли проговорили і пішли в аудиторію. Кіба собака мене кинув і сів з Хінатою. Пара вже йшла десь п'ятнадцять двадцять хвилин, а Хатаке тільки зайшов.
-Вибачте за запізнення. Затримався на фірмі. - або просто зачитався в машині. Я посміявся зі своїх думок. Коли я подивився на Какаши то наші погляди пересіклися і в очах сіроволосого я побачив ухмилку. Більше за пару я старався не дивитися на Хатаке тому вирішив поспати. Вроді нічого не роблю, а постійно хочу спати.
-Наруто ставай пара закінчилася. - я почув знайомий голос і відкрив очі. Я був сам в аудиторії, а мене будив Хатаке.
-А, як закінчилася?
-Отак, твої пішли в столову ти тоже йди.
-Ага, добре. Файного дня. - я встав і вже хотів іти але мене обняли сильні руки і прижали до себе. Біля шиї я почув чиїсь губи точніше губи Какаши які доторкалися моєї шиї.
-Так не можна..- шептав скорше всього сам до себе сіроволосий. А я просто стояв як заморожений.
-Але я так хочу... - після цих слів він ще блище мене прижав до себе і впився мені в шию.
-Какаши заспокойся! - це було прокричати але шепотом. Через секунду я почув, що мене більше не тримають руки і я зразу вилитів з аудиторії і побіг на вихід з Універу. Ірука вибачайте я обіцяв появлятися на парах але видно не судьба.
Я не хотів їхати до дому і вирішив поїхати де приїжаю коли мені треба побути самими і подумати. Це лісо полоса де живуть лиси я там дуже часто з'являюся і вот зараз я знов їду туди. Доїхав я туди досить скоро, заїхав на найдальшу поляну і сів під дуб.
Перше, що я вирішив обдумати це ситуацію з Хатаке і взагалі, що я до нього відчуваю?! На це питання я не зміг дати відповіді тай нормально обдумати сьогоднішню ситуацію я теж не зміг. Тому погрущився в спогади як я вперше сюди забрів. Це взагалі давно закинута лісо полоса але я тут дуже часто як я говорив є. Більшість лисів мене знають тому підходять до мене і я їх ласкаю.
Мені було шіснадцять я був в цей день дуже знервований і їхав на максимальній швидкості, і мене засікли поліцейські, щоб злитися я звернув не понятно куди. Виявилося це була закинута лісо полоса. Мені тут дуже сподобалося і я почав вивчати місцевість. А з часом я вже знав цю тереторію як свою квартиру.
Я посидів до глибокої ночі і вирішив все-таки вернутися в квартиру. Коли я відкрив в хаті телефон то в нашій групі "ЕБ-1" було щось дуже багато повідомлень. А суть обговорювання була в тому, що ми будемо дарити Какаши на його день народження. Доречі воно будо п'ятнадцятого вересня. Про нього я навіть не хотів чути тому вийшов з групи і ліг спати. Доречі завтра треба зустрітися з Хіданом і обговорити які ставки на мене будуть ставити. Того тижня будуть масштабні незаконні гонки ну і мене запросили вних позмагатися я і погодився. Доречі Дейдра і Сасорі теж будуть приймати участь.
Хідан це мій дуже добрий знайомий, майже друг. Ми познайомилися з ним на одних з гонок коли я тільки починав брати участь в змаганнях. Він мене на початках дуже підтримував в цій справі, а з часом й допомагати з деякими речима на гонках. Типу які на мене ставки, де участвувати і так дальше. Кароче Хідан чотки пацик і я є дуже радий, що я зним познайомився. Я ще по згадував смішні ситуації які мене з ним пов'язували і почав з них жостко угарати але все-таки заснув.
—————————————
Давайте проявим акти?🥺🙏
📌Інста: __after______📌
📌Другий Wattpad: Story_drems📌

{ Недосяжний }Where stories live. Discover now