"Yaprak ben,okul değiştirmeye karar verdim."hiçbir şey diyemedim.
"Yaprak!Yaprak!Orada mısın?"diye cırladı resmen.
"Ayy buradayım buradayım bağırma,komik şaka yaptın yalnız."
"Yaprak ben ciddiyim!"
"Mısra,okulun durumunu biliyorsun ben yanlız kalamam."
"Kızım şaka mısın?Seni yanlız bırakır mıyım ya,beraber gideceğiz,ailene anlat bu okulda daha fazla kalamayız,bu sene bizim için çok önemli,biliyorsun zaten."dedi.Ne dedi o!Beraber mi?Okul değiştirmek mi nasıl yani?
"Ha?"ağzımdan sadece bu çıkmıştı.Yani olabilirdi tabii ama ne bileyim işte garip.
"Heyy!Orada mısın?"
"Evet,buradayım.Tamam yarın akşam yemekte anlatacağım.Babam çok yoğun çalışıyor biliyorsun zaten.Ama annem yarın babamın akşam yemeğine yetişeceğini söylemişti.Yani yarın tam zamanı."
"Tamam kuzum.Sabah haberleşiriz.Hadi görüşürüz."
"Görüşürüz."dedim ve kapadım.Yeni okul,yeni arkadaşlıklar nasıl olurdu ya da 1 senede olur muydu?Bilmiyordum.Düşüncelerimi yarına bırakıp kendimi yatağa attım ve uyumaya çalıştım.
Çarşamba Sabahı
"Dıt...Dıt...Dıt..."Allah'ım bu ses lanet olası alarmımın sesi.Özellikle sevmediğim okuluma gitmek için kurduğum alarmımın sesi.Daha fazla bu sesi duymak istemediğim için alarmı kapattım.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama giyinmeye çıktım.Beyaz tişörtümle gri pantolonumu giydim.
Yaprak'ın giydiği kıyafetler
Annemin müthiş kahvaltısından tıka basa yedikten sonra dışarı çıkıp Mısra'yı beklemeye başladım.
"Yapraak!"diye bağırdı Mısra ama nasıl bağırdı,refleksle elim kulağıma gitti o kadar yani.
"Oha kanka ya sağır değilim yani değildim ama artık sağırım sayende."deyip arkamı dönüp yürümeye başladım.Tabii Mısra rahat durur mu?Durmaz,durmadı da zaten.Ne yaptı peki,koşa koşa arkamdan gelip bir zıpladı arkamdan.Yere kapaklandık tabii.Tam düştüğümüzde yanımızdan geçen bir çocuğun gülmeye başladığını duyduk.
"Ne gülüyo..."Mısra tam terslemeye kalkışacakken başını kaldırıp çocuğa baktığında susmuştu.Niye böyle bakıyordu ki?Yoksa...Neyse...
"Ne oldu?Çok mu beğendin?"dedi o çocuk.Bizim okuldan değildi,ayy iyiki de değildi zaten.
"Ayy neyini beğeneceğim be,pabucumun kenarı!Hem ne gülüyorsun yani?"deyip ayağa kalktı Mısra ben de onun arkasından kaktım.
"Görüşmemek üzere..."dedi Mısra ve o çocuğun yanından ayrıldık biz sola saptığımızda o düz devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Aşık
Teen FictionOkuduğu okulun ortamı bozuk olduğu için en yakın arkadaşı Mısra ile yeni bir okula geçen Yaprak'ın yaşayacağı çılgın bir hikaye...