Gerçek adı: Son Hyun-son
Sahne adı: shownuDoğum tarihi:18 Haziran 1992
Görevi: Lider, Lider vokal, Ana dansçı
Boy:1.81 cm
Kilo: 78kg
Kan grubu:0
Shownu Hakkında:
No Mercy’de, Monsta X’e katılması kesinleşen 2. üyedir.
Shownu isminin anlamı: ‘Yeni Şov’ demektir.
Seul Changdong, Donbonggu’da doğmuştur.
Tek çocuktur.
Yaklaşık 2 yıl JYP’de stajyerlik yaptı. GOT7 ile çıkış yapması gerekiyordu ancak bilinmeyen bir sebepten ötürü şirketten ayrıldı.
GOT7 üyeleriyle hala arkadaşlar.
JYP seçmelerinde 2. olmuştur. Dans ve vokal yetenekleri nedeniyle Shownu’ya “İkinci Rain” demişlerdir.
Starship’e katılmadan önce Lee Hyo Ri’nin “Bad Girl” şarkısında ana dansçıydı.
Starship’in NUBOYZ grubunun eski üyesiydi.
Grubun en büyüğü ve “babası”dır.
Ayak parmaklarını çok iyi kullanır.
Nasıl aegyo yapılacağını bilmiyor.
Shownu’ya en çok özgüven veren cazibesi göz gülüşü. “Sürekli gözlerinle gülüyorsun?” dendiğinde “Kendimi ifade edemediğim zamanlarda gözlerimle gülmekten başka elimden bir şey gelmiyor. Kendimi ifade etmekte iyi değilim,’’ demişti.
Shownu’ya neden hep ifadesiz baktığı sorulduğunda, ifadesiz olmanın onu daha erkeksi gösterdiğini düşündüğünü söyledi.
Shownu Rain’in performanslarını izledikten sonra sanatçı olmaya karar verdi.
Shownu, Chris Brown ile akşam yemeği yemek istiyor. Aynı zamanda Hip-hop ilhamı ve uluslararası sevdiği ünlü olarak da Chris Brown’u söylüyor.
Shownu ıssız bir adaya gitmek zorunda olsa yanına üyelerden Kihyun’u alırmış.
Shownu çok konuşkan olmadığı için anne ve babasından fırça yediğini itiraf etti.
Bir fan Shownu’ya kadınlarda hangi boyu tercih ettiğini sormuş. Shownu da hepsini işaretlemiş. Şıklar 1.50 den başlayıp 1.80+ ya kadar gidiyordu. 😂
Uzun zaman önce, Shownu yüzücüyken ona ‘Omuz Gangsteri’ lakabı verilmiş. Şimdilerde ‘Robot Shownu’, ‘BlankNu’ deniyor. 😂
Shownu küçükken yazlarını arkadaşlarıyla nehirlere gidip su oynayarak geçirirmiş. (Tam bir su çocuğu 😌)
2013 yılında stajyerken D-Unit’in “Talk to My Face” müzik videosunda oynadı.
SISTAR’ın “Shake It” müzik videosunda oynadı.
2011’de “Protect the Boss” dizisi için “Now I Know” isimli bir OST seslendirdi.
DIA’den Yebin ile bir kozmetik markası için ilk bireysel reklamını çekti ve bu reklamdan elde ettiği gelirini Monsta X ile paylaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MONSTA X TANITIM
Short StoryBu kitap ta monsta x grubunu ve üyelerini tanıtacağım umarım monsta x grubunu seversiniz♡