Gerçek adı: Chae Hyungwon
Doğum tarihi: 15 Ocak 1994
Görevi: Vokal,Ana dansçı, Görsel
Boy:1.81 cm
Kilo:60 kg
Kan grubu: 0
Hyungwon Hakkında:
No Mercy’de, Monsta X’e katılması kesinleşen 4. üyedir.
Üyeler tarafından grubun en yakışıklısı seçilen Hyungwon, iri dudaklarıyla tanınır.
Grubun vokallerinden olsa da dansta da çok başarılıdır.
Profesyonel modellik yapmıştır. Birçok moda haftasında podyuma çıktı.
Şu sıralar kendini DJ’likte geliştiriyor.
Üyeler arasında uyumayı en çok seven üye Hyungwon’dur. Hyungwon en uzun 29 saat uyumuştur.
Hyungwon kendini en çok gece saat 2:00’de yakışıklı buluyor, çünkü sabah uyandığında yüzü şişmiş oluyor ve en erken gece 2’de bütün şişkinliği gitmiş oluyor.
Hyungwon karakteri için ‘Sakin ve uyumluyum. Ve hayattan zevk almasını biliyorum,’ dedi.
Kihyun’un dediğine göre Hyungwon Ramen pişirdiği zaman tadının zehir gibi olmasını beceriyor.
Hyungwon sanatçı olmadan önce avukat olmak istiyordu.
Hyungwon ailesiyle birlikte 3 ay Almanya’da, Wiesbaden şehrinde yaşadı.
Hyungwon aktörlük yapma imkanı olursa, rol olarak bir psikopatı oynamak istediğini söyledi.
Hyungwon, ‘ALL IN’ klibindeki küvet sahnesinden sonra Minhyuk’un onunla daha yakın olduğunu ve ona daha sık dokunduğunu söyledi. (ah şu Minhyuk 😂)
Hyungwon, Big Bang’den Seungri’nin kız kardeşi ile arkadaş.
Hyungwon’un duymayı en çok sevdiği ve duyduğunda onu gülümseten kelimeler: “Yemek yeme zamanı geldi.”
Hyungwon’un favori dans videosu: Ian Eastwood “Hold On We’re Going Home”
Wonho, Hyungwon’un iyi bir erkek arkadaş olacağını söyledi. “Hyungwon sevgilisini asla aldatmayan bir tip. Ayçiçeklerin sadece güneşe baktıkları gibi, Hyungwon da sadece sevgilisine bakacak birisi.” 😍❤
Seyahat etmeyi çok seviyor. Ailesinin seyahat acentası olduğu için küçük yaşlardan itibaren orada çalışmış.
Dünyaca ünlü 9GAG sayfası ikonik giflerini kullanmıştır bu yüzden “Meme King” lakabını almıştır.
DJ H.One kimliğiyle DJ çıkışını yapmıştır. Justin Oh ve Jooheon ile birlikte “Bam Bam Bam” isimli ilk solo çalışmasını yayımlamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MONSTA X TANITIM
Kısa HikayeBu kitap ta monsta x grubunu ve üyelerini tanıtacağım umarım monsta x grubunu seversiniz♡